Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAGA po programie wyszło 487.1NM 193KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CAGA po programie wyszło 487.1NM 193KM jak to możliwe ??

iSCJtk.jpg

Opublikowano

hamownia sie popsuła ???? :grin::grin::grin::grin:

Opublikowano

A gdzie robiles program bo chyba nie w Tune-up ?

Moment nie realny .

Opublikowano

W TUNE-UP W GDAŃSKU


TO wywaliłem 100zł w błoto ?

Opublikowano

Jak 100 zł to dużej straty nie ma :grin:

Opublikowano

chociaż ładnie to wygląda na wykresie

Opublikowano (edytowane)

W TUNE-UP W GDAŃSKU

TO wywaliłem 100zł w błoto ?

Program gdzie robiles a nie pomiar na hamowni ?

Pewnie Rob zaraz opisze sytuacje co za wydumka jest tam wgrana , jak zobaczy ten temat :-)

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Chyba Robs z TubneUp by tak nie zrobił programu ;) coś ewidentnie nie kaman :)

Opublikowano

program w innym miejscu :) program za mocny lub hamownia nawaliła ??

Opublikowano (edytowane)

Drogi Danielsie

Nie wiem ile kasy wywaliles w softa ale to bylo wyrzucone w błoto.

Natomiast 100zl ktore zostawiles u mnie na hamowni jak najbardziej dobrze wydales bo dowiedziales sie ze...

Przypuszczalnie masz gotowca z pierd.. z samego dołu i do tego grubo za mocnego. Na szczescie "tjuner" nie ruszyl limiterow temp i 2gi pomiar na 6 biegu to bezwglednie obnazyl. Auto spuchło zgotowalo sie i zostalo to na szczescie przyciete.

Dzis hamowalem dwie A4 B8 w tym jedna ktora miala softa robionego w MR Motors. Moja hamownia jak juz to zaniza :)

Edytowane przez rob555
Opublikowano

własnie miałem pytac czy to auto nie było przypadkiem na granicy wybuchu ....

Opublikowano

Witam , auto nie jest wcale mocne , sprzęgło żyje i nie ślizga się co dzieje się w tym modelu przy 400nm , ale by rozwiać wszystkie wątpliwości jeszcze raz wjadę na hamownie ale inną .

Opublikowano

CAGA po programie wyszło 487.1NM 193KM jak to możliwe ??

iSCJtk.jpg

Wow, przywalone z dołu aż skrzypi ;) Widać że motorownia w drugim przejeździe sie przegrzała , limiterki zadziałały i dobrze bo motor by Ci spłynął na tej wydumce.

Jak hamowałeś to odrazu trzeba było poprosić Roba na miejscu , to by Ci zrobił bezpieczny program od podstaw który nie zarżnie osprzętu i sprzęgła.

Opublikowano

ja wiem dlaczego taka moc bo ja zawsze tankuję Lotos Dynamic hahaha :)

Opublikowano

Tak Lotos tu na pewno dużo pomógł, oj tak ;-)

Następnym razem śmigaj do kogoś kto się na tym zna, modowanie starego TDika nie równa się temu co siedzi np w B8.

Tak jak przedmówcy trzeba było od razu u Roberta zamówić poprawkę, moment MÓGŁ wyjść realnie i jest toretycznie możliwym taki wynik uzyskać, ale to nie modowanie a katowanie, gdyby faktycznie nie te limitery szybko byś go załatwił.

DPF jak rozumiem wywalony ?

Nie jedno auto hamowałem u Roberta i zawsze wyniki zgodne z zamierzonymi, raz jechaliśmy do C... 4x4 i wyniki KOSMOS ;) Co do pomiarów w szerooookiej okolicy jedyny pewniak.

Opublikowano

DPF jeszcze siedzi i się dobrze ma :D nie widzę nic złego w tym programie auto jedzie normalnie rakiety jeszcze nie ma i nie przyspiesza jak 3.0 tdi bo nie ma quattro

Opublikowano

Quattro nie daje lepszego przyspieszenia - ba odczucia są mniejsze gdyż moc się rozkłada. By poczuć rakietę w 4x4 trzeba zrobić zdecydowanie więcej niż w przypadku ośki.

Skoro nie widzisz nic dobrego to po co cisnąć na hamownie, jest dobra. To nie tylko moje zdanie.

Poczekajmy do lata :D

Opublikowano

czujnik temperatury spalin zdławił mi auto w pierwszy dzień zakupu po testach na autostradzie przy serii po to jest by dział , więc się nie dziwię zdławił auto na hamowni przy drugim hamowaniu

Opublikowano

DPF jeszcze siedzi i się dobrze ma :D nie widzę nic złego w tym programie auto jedzie normalnie rakiety jeszcze nie ma i nie przyspiesza jak 3.0 tdi bo nie ma quattro

a powinienes widziec skoro EGT obcina dawke ....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...