tosiakoo123 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Witam jak założyć ten mbc jak założę go bezpośrednio do turbo to brak mocy i nie trzyma ciśnienia a jak złożę n75 to ładuje normalnie proszę o pomoc lub jakoś schemat
MrTea Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Po kiego wała chcesz montować to ustrojstwo?!! To jest dobre w prostych silnikach - turbinach gdzie doładowanie nie jest regulowane przez N75 .. w 1.8T n75 reguluje sobie doładowanie w zależności od odbrotów .. a tak będzie non stop ładować np. 1 bar od początku do końca co może przyspieszyć zgon turbiny.. W 1.8T MBC to zło Nie wspominając o tym że auto będzie ale za***rdalać jak głupie albo będzie słabo jechać..
JUZIU Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 zależy kolego jaki masz ten mbc bo albo ma 3 wejścia albo 2 z rególe są dwa wejscia i jeden dajesz do sztangi wg drugi do turbo w dolot zaślepiasz ale jak zwiększysz doładowanie to bedzie brakowało pb i bedzie za ubogo. możesz założyć mbc zwiększyć doładowanie ale odrazu musi ktoś Ci to wysrtoić bo tak to upalisz coś
TyBucu Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 zależy kolego jaki masz ten mbc bo albo ma 3 wejścia albo 2 z rególe są dwa wejscia i jeden dajesz do sztangi wg drugi do turbo w dolot zaślepiasz ale jak zwiększysz doładowanie to bedzie brakowało pb i bedzie za ubogo. możesz założyć mbc zwiększyć doładowanie ale odrazu musi ktoś Ci to wysrtoić bo tak to upalisz coś Odetnie jak tylko troche wyjdzie po za normalne wartosci doladowania, wlasnie zeby tego silnika nikt nie mogl uje**** takimi wymyslami.
JUZIU Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 co odetnie? To n75 odcina doładowanie a jak dasz zamiast n75 mbc to nic nie odetnie tylko bedzie dmuchało ile dasz i coś upalisz
TyBucu Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Przeplywka odetnie ci paliwo zanim coś usmażysz, chyba ze masz program....
JUZIU Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Przeplywka odetnie ci paliwo zanim coś usmażysz, chyba ze masz program.... to bez sensu bo co z tego jak odetnie mi paliwo jak doładowanie bedzie?
TyBucu Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) A na odcieciu paliwa co ci bedzie produkowac to doladowanie? Masz sprezarke na korbke czy perpetum mobile? To jest wlasnie zabezpieczenie przeladowania, w razie przerwania weza do gruszki czy podobnych przypadkow zeby ci nie usmazylo pierscieni na tlokach.Podsumowujac: Nie podniesiesz cisnienia doladowania bez modyfikowania mapy... Edytowane 2 Lutego 2015 przez TyBucu
tosiakoo123 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Tak Ale ja mam już zrobioną mapę na 200km i turbo po wino ładować z 0.9 bar albo 1.0 bar a ciągle ładuje jak seria 0.6 albo 0.5 a jeżeli przemienienie przewody na n75 to ja przeładowuje do 1.5 bar i zaraz te ciśnienie spada tam do 1.1bar i przerywa przy przyspieszeniu a jak przełoże że by węże to jest dobrze ale pompuje jak seria kupiłem nawet drugi n75 i dalej to samo
TyBucu Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Sprawdz sztange WG czy sie nie przycina, oraz czy klapka nie lata.Jak masz podlaczone to n75? bo wyglada na to ze przy 0.6b jest caly czas otwarty zawor WG, a grucha wyregulowana na otwarcie przy 0,55-0,6b najlepiej by bylo jednak gdybys wrzucil logi na normalnym podlaczeniu.
tosiakoo123 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Może być że źle jest ustawiona sztanga jak to regulować
TyBucu Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Najlepiej wyciągnąc kolektor albo turbo (jak kto woli) podpiac manometr i kompresor, dajesz mu cisnienie żądane do początku otwarcia klapki i kręcisz nakrętką na sztandze aż będzie lekko uchylona przy danym cisnieniu.
Maro87-88 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 A oryginalnie jak robią chip to tez ustawiają sztangę ??
Inkognito Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 no jak usuwają sztangę?? normalnie jak robią chipsa ustawia doładowanie i n75 tym steruje ja robiłem auta na grubo ponad 300ps z seryjnym n75 i daje radę musisz mieć cos zwalone i szukaj nieszczelności i sprawdz Wg i gruszkę i szczelność całego układu...
tosiakoo123 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Jeszcze jest taki objaw jak dam jej w gas to zaczyna pompować to szczela z wydechu kilka razy i moc wraca i już normalnie.już mi normalnie ręce opadają hehe Może podam logi tylko w jaki kanał się podpiąć
gregor10 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 do tunera uderz powinien Ci to w cenie ogarnac
Inkognito Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 strzela w wydech ?? a swiece jakie masz i kiedy były zmieniane?? najlepiej zrób logi i będzie można coś powiedzieć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się