kamiltgk Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Barti i jak tam egr wyczyszczony? Jest jakaś poprawa, miałeś zdać relacje jak to cyka po takim zabiegu:-)
BartiOG Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 No więc wyczyściłem wszystko, wyjąłem tą zębatkę od egr ale mocy nie ma w ogóle. Pod górkę musiałem redukować biegi bo nie chciał podjechać. Dwa lata temu pękł wąż od turbiny do intercoolera, wymieniłem na używany może znowu poszedł... kurde nie chce żeby mnie mechanicy oskubali jestem w posiadaniu takiego kabelka: http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-vw-audi-skoda-seat-pro-i4992478882.htmlnada się on do mojego b7 a jeśli tak to jaki program najlepszy do tego celu ?
kamiltgk Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Zazwyczaj jak pęknie wąż od turbo to sychać ostre syczenie i ten koper z rury;-), przynajmniej moich 2 koleszków tak miało. Powiem ci że vaga nie mam bo badziewia nie chce kupować, a dobry parę złoty kosztuje, to z linku alledrogo to jakaś lipa jest:-). Może poczytaj to, rozjaśni wszystkie wątpliwości http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2602-vcds-vag-com-viaken-jaki-kupic/page-2#entry48799
Maszczu Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Jak by to byla wina EGR to na bank łapal by komp bład podczas spadku mocy i turbo by wcale sie nie zalaczało miales tak ? Najlpeiej podepni kompa , jak nie masz moze ktos z forum Ci pomoze i bedziesz wiedzial co sie dzieje , mozesz miec jeszcze przepływke uszkodzona Edytowane 6 Lutego 2015 przez Maszczyk
SotoM Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Podepnij vaga i spr czy liczy ciśnienie czujnik ciśnienia powietrza doładowanego.ostatnio miałem u klienta podobnie-myslałem ze przeplywka a tu taka niespodzianka-czujnik wymieniłem i fura kurwicy dostała
ERW0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Bardzo rzadko taki czujnik pada ,musi chyba ostro olejem dostać. Łatwo jest go sprawdzić ale niestety trzeba się podpiąć.
SotoM Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Czyszczenie jego pomogło na 1 kickdown-ponowne wciśnięcie gazu-umarł w butach-dlugie ujeżdżanie auta z tą usterką doprowadziło do zatarcia vnt turbiny.
BartiOG Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Dziękuje wszystkim za pomoc, udało się rozwiązać problem. Po wymianie węża normalnie wszystko śmiga. Dodatkowo czysty egr także jest gitara Jedynei co to jednak musiałem włożyć koło zębate do egra bo silnik wchodził w tryb awaryjny, no ale jak nie ma problemu to nie widzę potrzeby go zaślepiać. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie
kamiltgk Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 To dobrze że rozwiązałeś problem, aby furmanka cykała;-). Powodzonka i Pozdrowionka
SotoM Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Dziękuje wszystkim za pomoc, udało się rozwiązać problem. Po wymianie węża normalnie wszystko śmiga. jakiego węża...? fajnie ze ogarnął ci ktoś furę...ale dobrze jest napisać konkret...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się