cerui Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Audi A4 B6 sedan 1.9 TDI AWX 2001 rok. Mam problem z notlaufem i męcze go od miesiąca. Nic nie pomaga. Błąd to popularny: 17965 - charge pressure control: positive deviation. P1557 - 35 - - Kupiony nowy N75, wymieniony intercooler, nowa gumowa rur, którą podpina się pod turbo na zawleczkę a z drugiej strony na klamrę, sprawdzony czujnik doładowania, turbo wyjęte przeczyszczone dokładnie i wymieniony wkład/łopatki (CHRA). Przewody sprawdzone i jeden wymieniony. Cały serwis filtrów i oleju robiony w ubiegłym miesiącu. Wciąż to samo. 4 bieg obroty już prawie 3000 i lotlauf, tryb awaryjny silnika. Podpielem od kolegi, który ma to samo Audi (awx) jego chip box. Po podłączeniu silnik trzepie się niemiłosiernie, szarpie nim i rzuca. U kumpla po pierwszym podłączeniu wszystko wyglądało normalnie. przejechałem się po autostradzie i po 10 min na postoju nadal są te objawy. Kolega podejrzewa G62. Co wy o tym myślicie?
kkam Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 zrób logi dynamiczne grupy 11, prawdopodobnie masz zapieczoną zmienna geometrie w turbinie.
elmer80 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) zrób logi dynamiczne grupy 11, prawdopodobnie masz zapieczoną zmienna geometrie w turbinie.Przecież napisał że czyścił!?Stary dobry sposób to na podmianę zamieniać czujniki z innego auta i testować. Chociażby wspomniany G62 choć nie obstawiałbym że aż tak negatywnie wpływałby zły odczyt temperatury. Podmień map sensor. wysłane z Commodore 64 Edytowane 1 Lutego 2015 przez elmer80
osiolekk Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 czujnik cisnienia do podmianki, u mnie w awx przerabialem to samo... a po wymianie czujnika nowe auto
cerui Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 zrób logi dynamiczne grupy 11, prawdopodobnie masz zapieczoną zmienna geometrie w turbinie.Przecież napisał że czyścił!?Stary dobry sposób to na podmianę zamieniać czujniki z innego auta i testować. Chociażby wspomniany G62 choć nie obstawiałbym że aż tak negatywnie wpływałby zły odczyt temperatury. Podmień map sensor. wysłane z Commodore 64 Map sensor = czujnik doładowania. Sprawdzony i sprawny (przez podmianę na działający od kolegi). No nie mam pomysłu. czujnik cisnienia do podmianki, u mnie w awx przerabialem to samo... a po wymianie czujnika nowe auto Co masz na myśli przez czujnik ciśnienia? Chodzi o map sensor / czujnik doładowania? Map sensor sprawdzony.
adrian998998 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Co widzisz w kanale10 i 11 na postoju jak silnik nie chodzi? Zrób loga 11
osiolekk Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Co masz na myśli przez czujnik ciśnienia? Chodzi o map sensor / czujnik doładowania? Map sensor sprawdzony. czujnik cisnienia doladowania, ten na dolocie, przykrecany srubką Edytowane 1 Lutego 2015 przez osiolekk
elmer80 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 No dobra więc odpada skoro sprawdzony. Zobaczymy co 011 pokaże wysłane z Commodore 64
cerui Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Moj VAG-COM 311-2 nigdy nie mógł się połączyć z " Engine / 011 ". Tym razem także. Dwa dnie wcześniej wymieniałem "kardridż" (chra) turbiny i dziś pojawił mi się błąd 17552 mass air flow sensor open or short to the ground p1144 35 00 Wtyczkę i gniazdo tego sensora spsikałem preparatem do poprawy styków elektrycznych i błędu więcej nie było. Narazie obstawiam MAF, coolant temperature sensor, przewód do akumulatora turbo (ktoś mi o nim wspominał) lub przewód który idzie z N75 na gruszkę turba. Do końca tygodnia pracuję ale na weekend powinienem mieć dostęp do komputera serwisowego (poprzez kolege). Porobię odczyty błędów, jakieś testy podczas jazdy i jeśli nie będzie nic konkretnego wymienię te 4 rzeczy o których pisałem. Dlaczego po podpięciu powerboxa na jałowych obrotach trzęsło silnikiem niemiłosiernie (u kumpla za pierwszym razem jak i póżniej nie było takich objawów)? Jeśli ktoś ma wskazówki zachęcam do pisania. Proszę nie zamykać tematu. Będę podawał dalsze postępy. Edytowane 2 Lutego 2015 przez cerui
elmer80 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie wiesz że te pałerboksy to gówno??? Silnik aż się telepie ze strachu... Poważnie to daruj sobie tego typu usprawnienia. wysłane z Commodore 64
POWER-KRIS Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Często pomaga wymiana gruchy turbo na nową. Zresztą kilku gigantów tak regeneruje turbo u mnie w rejonie.[emoji12]
adrian998998 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Będą próbować dalej z POWER-BOXAMI póki coś się nie rozsypie . Jak masz VAG-a zrób logi i wszystko będzie jasne co jest nie tak. Wymiana po kolei to strata kasy jak może leżeć jakaś pierdoła w tym. POWER-KRISS też z nie jedną taką regeneracją się spotkałem...
cerui Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Często pomaga wymiana gruchy turbo na nową. Zresztą kilku gigantów tak regeneruje turbo u mnie w rejonie.[emoji12] Grucha była sprawdzony przy wyciągniętym turbo dwa dni wcześniej. Ładnie chodziła. Powerbox był tylko na próbę.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie mam pojęcia jak można sprawdzić gruche. Jeżeli sprężyna już niedomaga to na pusto może niby być ok, ale jak dochodzi ciśnienie spalin i reszta podczas pracy może się okazać że już nie ma tej siły co powinno i zonk.
cerui Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Wczoraj przejechaliśmy się po autostradzie z podpiętym urządzeniem serwisowym Snap-on Solus i wyszło że egr się przycina. Czeka mnie czyszczenie i dalsze testowanie.
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 egr przycina? no to odepnij wężyk i zaślep go. Wężyk a nie egr. Najlepiej to zdejmuj gumę przed EGR i sprawdz czy jest zamknięty. Nie pomyl z klapą gaszącą która jest przed EGR i ma być otwarta. Przetestuj na odpiętym EGR. Napisz wrażenia ;-)
LifeStyl Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Witam cie kolego. Mialem ten sam obiaw w takim samym silniku. Wymienilem zawor N75 i nadal to samo. Mechanior sciagnal turbine, wylala sie kupa oleju, luz na wirniku. Poszla do regeneracji i po zalozeniu znowu to samo. Cos mnie tknelo wyczyscic Egr i co sie okazalo to padla membrana w Egrze. po zalozeniu drugiego zaworu problem zniknal. Kumpel mial to samo co ja w pasacie. Najprostrzym sposobem u niego zeby sprawdzic czy to egr to wyciagnelismy wezyk i wkrecilismy srube. przejchal sie i pasek nie wpadl w tryb awaryjny. Wymienil na nowy i chula do dzis. Sprobuj u siebie sprawdzic moze i to EGR
cerui Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Wymieniłem czujnik doładowania i wyczyściłem egr. Narazie pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się