Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi awx szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem mianowicie na 3,4,5 biegu od ok 1500 do 2500 tys. obrotów przy mocniejszym wcisnięciu pedału gazu odczuwalne są szarpnięcia, po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny problem ustaje auto ładnie wkręca sie na obroty.Może byc to wina zaworku n75 ? może macie jakies sugestie ? z góry dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Po odpięciu wężyka ładnie wstaje???

Nie pij tyle i zrób dynamicznie log 011...

oraz zbieraj kasę

na dwumasę

:-D

wysłane z Commodore 64

Edytowane przez elmer80
Opublikowano

Dziwna sprawa po odpieciu gruszki powinien wpaść w tryb awaryjny i powinienes mieć problem aby uzyskać 100km/h. Musisz sprawdzić podciśnienie a następnie zmienna geometrie.

Szarpanie to albo poducha albo sprzęgło.

Opublikowano (edytowane)

Dziwna sprawa po odpieciu gruszki powinien wpaść w tryb awaryjny i powinienes mieć problem aby uzyskać 100km/h. Musisz sprawdzić podciśnienie a następnie zmienna geometrie.

Szarpanie to albo poducha albo sprzęgło.

Poduchy sprawdzone sprzęgło wymienione nie dawno wraz z dwumasą, w sumie to bardziej jest przerywanie tak jak by paliwa nie dostawał na ułamki sekund, w kompie brak błędów logi w grupie 013,018,023 w porządku, dodam jeszcze że na całkowicie zimnym silniku nie ma w ogóle tych objawów.Ze wszystkich rzeczy które zrobiłem to poprawiłem wtyczki na pompowtryskiwaczach, podmieniałem przepływke, zmieniałem filtr paliwa , sprawdzałem wszyskie węże od intercoolera i turbo nie widać żadnych pęknięć chyba ze jakies mikro którego nie nie widac na pierwszy rzut oka, zrobiłbym logi dynamiczne ale mam tylko zwykły skaner chyba że jest ktoś z okolic Wrocławia i pomoże napewno sie odwdzięcze ;)

Edytowane przez kamilszach
Opublikowano

podobne objawy chyba jeszcze przepływka może dawać z tego co pamiętam ale to niech ktoś kompetentny się wypowie w tej sprawie

Opublikowano

U mnie podobne objawy ustąpiły po wymianie pompy tandemowej (vacum).

Opublikowano

U mnie podobne objawy ustąpiły po wymianie pompy tandemowej (vacum).

a jest jakiś sposób żeby ją sprawdzić ?

Opublikowano

Trzeba pomierzyć ciśnienie paliwa prze nią wytwarzane, najlepiej podczas jazdy.

Tandem pompa ma specjalny, zaślepiony śrubą punkt pomiarowy z gwintem 12x1,5 , do którego można podpiąć manometr .

Poszukaj , jest gdzieś temat o tym ze zdjęciami :)

Opublikowano

po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny problem ustaje auto ładnie wkręca sie na obroty

jak to możliwe ,może źle interpretujesz zachowanie.

elmer dobrze prawi wklej logi 011,008,003,001 dynamiczne

Opublikowano (edytowane)

po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny problem ustaje auto ładnie wkręca sie na obroty

jak to możliwe ,może źle interpretujesz zachowanie.

elmer dobrze prawi wklej logi 011,008,003,001 dynamiczne

chodzi o to że jak odłączę podciśnienie to nie występują szarpnięcia ale auto jest słabsze i wolniej wchodzi na obroty,przepraszam poprzednio zle to troche opisałem ;) co do logów to ja sam nie mam takiej możliwości a u mnie w mieście chyba nikt nie wie co to jest .. albo nie potrafi tego zrobic, może polecicie kogoś z moich okolic ?

Edytowane przez kamilszach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...