kamilszach Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Witam, mam taki problem mianowicie na 3,4,5 biegu od ok 1500 do 2500 tys. obrotów przy mocniejszym wcisnięciu pedału gazu odczuwalne są szarpnięcia, po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny problem ustaje auto ładnie wkręca sie na obroty.Może byc to wina zaworku n75 ? może macie jakies sugestie ? z góry dziękuje i pozdrawiam.
elmer80 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Po odpięciu wężyka ładnie wstaje??? Nie pij tyle i zrób dynamicznie log 011... oraz zbieraj kasę na dwumasę :-D wysłane z Commodore 64 Edytowane 4 Lutego 2015 przez elmer80
lukaszooo Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Dziwna sprawa po odpieciu gruszki powinien wpaść w tryb awaryjny i powinienes mieć problem aby uzyskać 100km/h. Musisz sprawdzić podciśnienie a następnie zmienna geometrie. Szarpanie to albo poducha albo sprzęgło.
kamilszach Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Dziwna sprawa po odpieciu gruszki powinien wpaść w tryb awaryjny i powinienes mieć problem aby uzyskać 100km/h. Musisz sprawdzić podciśnienie a następnie zmienna geometrie. Szarpanie to albo poducha albo sprzęgło. Poduchy sprawdzone sprzęgło wymienione nie dawno wraz z dwumasą, w sumie to bardziej jest przerywanie tak jak by paliwa nie dostawał na ułamki sekund, w kompie brak błędów logi w grupie 013,018,023 w porządku, dodam jeszcze że na całkowicie zimnym silniku nie ma w ogóle tych objawów.Ze wszystkich rzeczy które zrobiłem to poprawiłem wtyczki na pompowtryskiwaczach, podmieniałem przepływke, zmieniałem filtr paliwa , sprawdzałem wszyskie węże od intercoolera i turbo nie widać żadnych pęknięć chyba ze jakies mikro którego nie nie widac na pierwszy rzut oka, zrobiłbym logi dynamiczne ale mam tylko zwykły skaner chyba że jest ktoś z okolic Wrocławia i pomoże napewno sie odwdzięcze Edytowane 5 Lutego 2015 przez kamilszach
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 podobne objawy chyba jeszcze przepływka może dawać z tego co pamiętam ale to niech ktoś kompetentny się wypowie w tej sprawie
maciekp Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 U mnie podobne objawy ustąpiły po wymianie pompy tandemowej (vacum).
kamilszach Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 U mnie podobne objawy ustąpiły po wymianie pompy tandemowej (vacum). a jest jakiś sposób żeby ją sprawdzić ?
piotrsob1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Trzeba pomierzyć ciśnienie paliwa prze nią wytwarzane, najlepiej podczas jazdy. Tandem pompa ma specjalny, zaślepiony śrubą punkt pomiarowy z gwintem 12x1,5 , do którego można podpiąć manometr . Poszukaj , jest gdzieś temat o tym ze zdjęciami
ERW0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny problem ustaje auto ładnie wkręca sie na obroty jak to możliwe ,może źle interpretujesz zachowanie. elmer dobrze prawi wklej logi 011,008,003,001 dynamiczne
kamilszach Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny problem ustaje auto ładnie wkręca sie na obroty jak to możliwe ,może źle interpretujesz zachowanie. elmer dobrze prawi wklej logi 011,008,003,001 dynamiczne chodzi o to że jak odłączę podciśnienie to nie występują szarpnięcia ale auto jest słabsze i wolniej wchodzi na obroty,przepraszam poprzednio zle to troche opisałem co do logów to ja sam nie mam takiej możliwości a u mnie w mieście chyba nikt nie wie co to jest .. albo nie potrafi tego zrobic, może polecicie kogoś z moich okolic ? Edytowane 20 Lutego 2015 przez kamilszach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się