duzapala Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam. Mam pytanie . Ma moze ktos patent na sprawna wymiane tuleji tylnej belki wleczonej? Audi a4 b5 sedan bez quattro z 96r. Chodzi mi o jakis sciagacz specjalny do tego albo np jak sb daliscie z tym rade w waszych audiolach. Chodzi mi o cywilizowane metody naprawy:) wiem ze mozna napierdalac mlotkiem az wyjdzie ale najpierw chce sprobowac po dobroci. Z gory dzieki. Pozdrawiam
quadral20004 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) jesli masz duze imadlo to bierzesz duza tuleje(wieksza tak ta co jest w belce ) i druga tulejke milimetr mniejsza jak ta co jest w belce,wkaldasz wszytsko w imadlo i wyciskasz jak na prasie. jesli nie amsz duzego imadla to zostaje ci mlotek:D Edytowane 10 Lutego 2015 przez quadral20004
Piwo to moje paliwo Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Można kupić tulejki już wciśnięte tylko przykręcić na 3 śrubki
duzapala Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 Można kupić tulejki już wciśnięte tylko przykręcić na 3 śrubki Można kupić tulejki już wciśnięte tylko przykręcić na 3 śrubki niestety u mn belka i uchwyty tych tuleji to jeden elemet. Rozwiazanie o ktorym mowisz jest napewno w passacie b5 i prawdopodobnie a4 b5 polift. U mn jest ta c**jowsza opcja.
tomaszstn Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Albo zakup, albo jak masz możliwość to dorób coś takiego: http://allegro.pl/sciagacz-tulei-tylnej-belki-audi-a-4-vat-gwar-24m-i5053443713.html
duzapala Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Wielkie dzieki za link:). Ogarne sb ten sciągaczyk.
paweu1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Mój zdolny mechanik stare tuleje wybija młotkiem i przecinakiem, a nowe wciska (prasuje) za pomocą szpilki gwintowanej, na obydwu końcach duże podkładki i nakrętki. Skręca całość i tuleja wchodzi w belkę. Zasad działania taka sama jak w ściągaczu z linka, tylko przy wykorzystaniu tego co jest pod ręką
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Mój zdolny mechanik stare tuleje wybija młotkiem i przecinakiem, a nowe wciska (prasuje) za pomocą szpilki gwintowanej, na obydwu końcach duże podkładki i nakrętki. Skręca całość i tuleja wchodzi w belkę. Zasad działania taka sama jak w ściągaczu z linka, tylko przy wykorzystaniu tego co jest pod ręką faktycznie:) dobry patent
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 ja wymieniam zawsze na aucie jak to robisz ?
misiek95 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Ja tez wymieniłem na aucie. Przy demontażu trzeba zastosować metodę Siła x gwałt. Montaż przy pomocy twardej śruby. Godzinę mi to zajęło
paweu1 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 ja wymieniam zawsze na aucie Mój mechanik też zawsze robi to na aucie, odkręca śrubę która przechodzi przez tuleję, odciąga jedną stronę belki w dół, wkłada klocka między belkę a podłogę (lub naciąga belkę w dół za pomocą pasa) i ma wystarczająco dużo miejsca żeby wybić starą i włożyć nową tuleję
quadral20004 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 i nie gadaj ze w to wszystko młotkiem napierdzielasz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się