izaak121 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Witajcie Ostatnio przegrzało mi się auto (aż wyskoczył błąd temperatury) i temperatura dobiła do ok 100 stopni. Auto odholowałem i wymieniłem termostat, auto nadal się przegrzewa. Wszystkie węże cieple. Jedyne co jeszcze się zmieniło to zbiornik jest nieszczelny (w miejscu z połączeniem wężyka ucieka para bo jest pęknięcie). Do wymiany uszczelka czy jeszcze coś innego może mieć wpływ? Uszczelka była robiona rok temu?
quadral20004 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) a plyn ubywa,kopci na bialo? Edytowane 17 Lutego 2015 przez quadral20004
izaak121 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Płynu raczej nie ubywa, kopcić nie kopci, pompa wody chyba ok bo wszystkie przewody się nagrzały. Spróbuję jeszcze wymienić zbiornik i porządnie go odpowietrzyć.
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 masz manometr? warto sprawdzic cisnienie ukladu chlodzenia zeby wykluczyc pompe.
izaak121 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 masz manometr? warto sprawdzic cisnienie ukladu chlodzenia zeby wykluczyc pompe. Dzięki, postaram się załatwić.
krzysiekvtec Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) To ze sa cieple weze to nic ale pompa moze nie dawac cisnienia i jest maly obieg. Edytowane 13 Lutego 2015 przez krzysiekvtec
izaak121 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Faktycznie rozebraliśmy pompę i była zniszczona w połowie. Pompa wymieniona audi śmiga dziękuję za pomoc
Wafel1 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Troche odkopie. W ten upał temperatura w korkach rosła mi na zegarkach pod 100 stopni, a przy 140km/h na autostradzie trzymał delikatnie powyżej 90, ale na klimatroniku cały czas trzyma 90. Wąż górny i dolny ciepłe,. Skoro na klimatroniku wskazuje 90, to które wskazania sa pewniejsze? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 5 Lipca 2015 przez Wafel1
zwalowy Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 niie mowie ze tak sie u ciebi stalo ale w A4 B5 na potege wala sie czujniki temp silnika...to ten na glowicy z tylu......ten drugi ejst tesh od temp silnika ale polaczomny ejst on z klima i ma 2 piny a nie 4...dlatego warto sprawdzac na klimie bo ma swoj obwod pomiarowy z tym ze ten czujnik nie ejst polaczony z ECU i nie odcina dodatkowej dawki paliwa(ssania).....wiele ludzi o tym nie wie ale ten czujnik co jest od wskaznika temp nie jest tylko od tego aby pokazac temp(na blacie) ale rowneisz ma polaczenie z ECU aby mogl sterowac silnikiem....dodam takze ze ma on 2 osobne obwody i jezeli na blacie poprawne 90 nie oznacza ze ECU dostaje te sama informacje ale czesto objawia sie to slabszymi osiagami/ciezszym rozruchem/kopceniem/nadmeirnym spalaniem...podro600
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się