largovinch Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Witam. Od wymiany oliwy LM SHT 5w40 minęło już 6 tysięcy w tym czasie dolewałem juz dwa razy olej bo zapalał mi się komunikat że jest bida. Oliwa jest ciemno złota, a do wyglądu zużycia jeszcze daleko. Styl jazdy to 5,6 x w tyg jazda autostrada po 100 km dziennie dojazdy do pracy w prędkości max 120. Delikatnie poci się uszczelka pod klawiaturą, ale nie na tyle żeby aż robić takie dolewki. Moje pytanie brzmi czy macie jakieś pomysły w czym tkwi problem lub gdzie może uciekać?
largovinch Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Nie zauważyłem kopcenia po typowym paleniu oleju. Opłaca się to robić czy szukać nowego motoru. 270kk przelotu Edytowane 15 Lutego 2015 przez largovinch
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Odczuwalny smród spalonego bedzie przy nieszczelnych tlokach w cylindrach.Mam podbnie, silnik pali ok 2 litrow oliwy na 7000km, mniej wiecej co tyle go wymieniam. Edytowane 8 Marca 2015 przez Dev
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 A z motoru nigdzie się nie leje? Chłodniczka oleju i pod nią sucho? Z tyłu przy napinaczu łańcucha też?
largovinch Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 No własnie raczej nie leje bo bym widział pod samochodem a tu susza. Co jest najlepsze w mojej sytuacji? Naprawa czy wymiana motoru?
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Zbadanie dobrze tematu zanim zaczniesz coś grzebać. Zmieniać motor z powodu uszczelniaczy to raczej abstrakcja.
largovinch Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 Kto bogatemu zabroni. Na szrocie tutaj tego pełno.
ja74687 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Kto bogatemu zabroni. Na szrocie tutaj tego pełno. To sobie sam odpowiedziałeś Kto bogatemu zabroni wymień silnik i będzie po kłopocie
chudy30 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 sprawdź odmę czy jest cała i z przodu jak ustaniesz przed maską u dołu przy kole pasowym z lewej strony czy nie cieknie bo potrafi tam też to norma w 1.8 silniku no i klawiatura
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się