skone Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Witam mam problem natury takiej że , wczoraj po zrobieniu moze 6o km zleciał mi pasek wieloklinowy ;/ momentalnie stracilem wspomaganie i wzrosła temperatura co mogło byc przyczyną ze zleciał ?? napinacz ..??zużyty pasek ??? i co moze byc do wymiany oprócz paska na co zwrócic uwage ?? nie wiem czy naprawic to sam czy oddac do mechanika... ile moze skasowac za to mechanik...??
skone Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 pasek jest cały nie pekł, poprostu zleciał wiec mysle ze masz racje i ktoras z rolek sie poprostu zatarła , ale czy nie uszkodziło czegos z wspomagania albo z układu chłodzenia?? bo auto sie zagrzało i znikła woda z zbiorniczka wyrównawczego ..
robitl Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 no to módl się żeby ci głowica nie pękła.
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Zagotowałeś motor to i płyn wywaliło. Po uj żeś auta od razu nie zgasił? Toć wspomaganie zginęło to czułeś. Płynu po 1s nie wywala.
skone Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 bo byłem na autostrandzie i miałem zjazd przed nosem i wolałem wyjechac z a4 niz stac na autostradzie...
POWER-KRIS Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Co ma pasek wielorowkowy do pompy wody? Nie powinien zagotować auta bez visco tak nagle.
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Teraz to już trudno ale jak zjazd był przed nosem to ja bym pchał Ustaliłeś już coś?
robitl Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Co ma pasek wielorowkowy do pompy wody? Nie powinien zagotować auta bez visco tak nagle. w 1.8 pompa nie chodzi na rozrządzie.
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Co ma pasek wielorowkowy do pompy wody? Nie powinien zagotować auta bez visco tak nagle Przecież pompa wspomagania jest napędzana z paska pk a dopiero od niej pompa wody. W ADR nie ma napędu z rozrządu.
POWER-KRIS Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ok.Jak zwykle na szybko czegoś nie doczytam i zmyslam o Tdi.[emoji12]
rafal9119 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Troche to dziwne ponieważ dwa lata temu na trasie olsztyn-Mrągowo pekł mi pasek wieloklinowy i zgineło wszystko a po 5 s zgasł samochód z braku ładowania.
robitl Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 w którymś odcinku kierowców dwóch k2 sprawdzali ile da się przejechać w aucie z całkowicie sprawnym akumulatorem po zerwaniu paska tzn zaniku ładowania. i wychodziły spore odległości nie pamiętam dokładnie ale powyżej 20km więc dziwne że u ciebie wszystko stanęło w 5s.
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Troche to dziwne ponieważ dwa lata temu na trasie olsztyn-Mrągowo pekł mi pasek wieloklinowy i zgineło wszystko a po 5 s zgasł samochód z braku ładowania. To chyba Twoje aku to padaczka. Da się normalnie jechać. 10km minimum. No chyba ,że w bagaju piec do suba 1kw Edytowane 16 Lutego 2015 przez Mesiah
rafal9119 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Sory za wprowadzenie w bład w pore go zgasiłemi i dla tego tylko 5 s chodził
skone Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 rozsypał sie napinacz dlatego pasek zleciał , wymieniłem dzis pasek i napinacz ale... za to mam proplem z srubami amortyzatora uderzen ;/ bo 3 z 6 srub sa tak zmasakrowane ze nic z nimi nie zrobie ...;/ powiedzcie mi czy te sruby sa wzmacniane ?? bo nie wiem gdzie kupic takie sruby... ;/
Bartoszzz Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Chodzi o śruby, którymi przykręca się kły od zderzaka? Jeżeli tak to idziesz do sklepu ze śrubami i prosisz o śruby M8 o długości 45mm i twardości 8,8 lub mocniejsze 10,9. Do tego jakieś podkładki. Chyba, że masz gdzieś ASO po drodze to możesz je kupić za około 6zł/szt.
skone Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 sruby wymienine nabylem 12.9 ... poskrecane wszystko zamontowane... po odpaleniu podłaczyłem vag i na silniku pokazywał sie bład ..;/ 18010 - Napiecie zasilania sterownika silnika 30 za niskie .... - skasowałem i jak narazie sie nie pojawia ...- nie wiem o co mu chodziło... ale to nie wszystko... nie gasnie kontrolka abs.... przejechałem sie gadziną i abs-u brak podpiołem pod vag i mamy tu komunikat błędu 302 Przekaznik elektrozaworu ABS - J 106 moze ktos z was orientuje sie co mogłem pominąc i dlaczego popiepszyło sie cos z abs lub pokierowac mnie w odpowiednim kierunku ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się