Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy warto zrobić chip w 1.9 TDI 115 KM


Arab1946

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie czy opłaca się zrobić chip tuning w Audi A4 B7 1.9 TDI 115KM 2005r, przebieg to 143k Mil ( 228k KM) przebieg sprawdzony. Chodzi mi o profesjonalny tuning u mechanika. Co polecacię okolice Bydgoszczy i jaki mniej więcej jest tego koszt? Samochód jest z Anglii ale to raczej nie ma wiekszego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego polecam z czystym sumieniem chlopakow z BRK TUNING. Siedza w Inowroclawiu. Z tego co wiem to maja aktualnie promocje. Sprawdz na ich stronie. Bedziesz zadowolony z ich roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu na niektórych stronach jest napisane, że do +35 KM dodaja a BRK TUNING dają tylko +25 KM? Jak z turbina i paskiem rozrządu? Będe musiał częściej wymieniać czy jak to jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widziałem i nawet +44 km kiedys ale potem przez telefon mówili, ze zrobią 30-35km bo jest bezpieczniej niby i to gwarantują

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy.

Po prostu wygrywają inny soft i to wszystko przynajmniej orzy takich mocach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to czy jak zrobię tuning to czy pasek będę musiał częściej wymieniać czy olej ? Może coś innego jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy ale musisz pamietac o dobrych czesciach i olejach.

Jezeli tuner dobrze ogarnie program to nie bedzie problemu ze sprzęgłem i całym napedem.

ja bym się pokusił o wrzucenie turba od AWXa a dopiero o program.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój silnik to BKE ;)

Nic z tych rzeczy ale musisz pamietac o dobrych czesciach i olejach.

Jezeli tuner dobrze ogarnie program to nie bedzie problemu ze sprzęgłem i całym napedem.

ja bym się pokusił o wrzucenie turba od AWXa a dopiero o program.

A czemu pierw zmiana turba? Będzie to wieksza moc czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWX/AVF ma w serii 130kM, po chipie ze zdrowa motorownią mozna zrobic ze 170

u Ciebie po zmianie turbiny jest realne 150-155kM/360Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWX/AVF ma w serii 130kM, po chipie ze zdrowa motorownią mozna zrobic ze 170

u Ciebie po zmianie turbiny jest realne 150-155kM/360Nm

To po zmianie turbo i zrobieniu chipu będę miał koło 150 a 155 KM? A co jak zrobie sam chip? Ile to mniej wiecej będzie kucy? Jak ta turbina się nazywa od AWX/AVF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

135-140kM/320Nm w zależnosci pod stanu silnika i osprzetu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałeś dodać że koło 2 masowe jest w tym aucie jak w polonezie. Sprzęgło przy avf/awx bez porównania a kilka się zakładało. Jak masz ciężką nogę to licz się od razu że koło 2 masowe to gruz po programie 150 koni i więcej, mam taką z silnikiem bke, program sam sobie robiłem, fakt wyszło te 150 km, moment w miarę rozsądku ale co z tego jak po 3 miechach koło kucło, potem poszło nowe popsute fabrycznie, a na koniec cały komplet za 2300 + robota. Ten motor nie ma takiego zapasu co avf, zrób 145 i miej spokojną głowę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny fantasta :facepalm:

a komplet sprzegło + dwumas Luk-a to koszt 1400zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co 5 KM to aż taka różnica? Nogę mam cięzką w sumie ale bez przesady staram się dbać o samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już na Deva spreżarce hybrydowej jeżdżę prawie rok, mam 160ps / 385nm i nic się nie dzieje. Mój wykres przedstawił seryjną BRB=BKE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę być Nawet Magellanem ale za 1500zł biorę 5 tych kompletów, daj numer konta to przeleje, na co mam robić jak same sprzęgła przyniosą zysk. A tylko prosił bym o koła nie regenerowane przez Luka bo od roku takie są sprzedawane tylko nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev

Mógłbyś zrobić mi wycenę ile by to mniej więcej wyniosło? Turbo od AWX/AVF i chip?

Czy może lepiej zrobić sam chip i nie dodawać aż tylu koni? Co myślisz o tym co napisał kolega wyżej o kole dwumasowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

72 2490 0005 0000 4000 6622 7338


@Dev

Mógłbyś zrobić mi wycenę ile by to mniej więcej wyniosło? Turbo od AWX/AVF i chip?

Czy może lepiej zrobić sam chip i nie dodawać aż tylu koni? Co myślisz o tym co napisał kolega wyżej o kole dwumasowym?

turbo ok 900zł, potrzebujesz do tego jeszcze redukcję za ok 50zł

za chipem musisz sam sie zakrecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...