Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie zawieszenie gwintowane A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja od 1,5 miecha mam nowy AP .W porównaniu do starego zawieszenia 1BA to jest sztywniejsze i bardziej czuć drogę.W porównaniu do poprzedniego to jestem wielce zadowolony.Wiem jeżdżę jeszcze mało na nowym gwincie ,ale w zakrętach to jest bombon w porównaniu do starego .

Opublikowano

Ja od 1,5 miecha mam nowy AP .W porównaniu do starego zawieszenia 1BA to jest sztywniejsze i bardziej czuć drogę.W porównaniu do poprzedniego to jestem wielce zadowolony.Wiem jeżdżę jeszcze mało na nowym gwincie ,ale w zakrętach to jest bombon w porównaniu do starego .

defacta mógłbyś powiedzieć o ile obniżyłeś samochód? może mógłbyś przesłać jakieś zdjęcie jak wygląda samochód po zmianie

Opublikowano (edytowane)

Potrzebuję pomocy!!!

Jeździ ktoś może na zawiasie H&R MONOTUBE (nr 29092-1) ? Bardzo są mi potrzebne dokładne wymiary tulei do regulacji tylnych sprężyn. Tuleje mi wsiorbało- po zimowym demontażu- mam możliwość ich dorobienia w profesjonalnym warsztacie ale potrzebuję dokładnych wymiarów. Pisałem do producenta- koszt 1 tulei to 347,50 PLN po rabacie- jak nie będę miał wyjścia to będzie trzeba kupić :glupek2: Może ktoś pomoże ???????

Edytowane przez Hadzi78
Opublikowano

Mam u siebie AP i bardzo polecam,kiedys wkladalem rozne gwinty,od tanich po kw wariant 2 i musze przyznac ze nigdy juz nie wloze zadnej ta smietnixa i tuning arta.bardzo dobrze ap wybiera nierownosci,bardzo podobnie do kw z tym ze kosztuje sporo mniej.

Opublikowano
Dnia 18.09.2016 o 19:17, PawelDSW napisał:

Mam u siebie AP i bardzo polecam,kiedys wkladalem rozne gwinty,od tanich po kw wariant 2 i musze przyznac ze nigdy juz nie wloze zadnej ta smietnixa i tuning arta.bardzo dobrze ap wybiera nierownosci,bardzo podobnie do kw z tym ze kosztuje sporo mniej.

Potwierdzam, u siebie mam założony AP GF10-077 ekstra się wóz prowadzi

Opublikowano

Potwierdzam AP świetna sprawa, miałem w Octavia 2 i do B8 też wpadnie w tym roku albo 2k18 i ciekawostka w NL kupię już od 550€

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Hej,

Zamówiłem do swojej B8 gwint KW V2

 

Wszystko spoko, ale żeby wyregulować twardość trzeba za każdym razem zdjąć amorki by kluczem zmienić charakterystykę odbicia.

 

W naszych B8 nie ma dostępu do górnych śrub amortyzatorów i do poduszek amora pod maską (jest tam poprostu kawał blachy)

 

Przerabiał ktoś punkty mocowania amorków by była do nich swobodna regulacja?

Bo tak szczerze mówiąc troche się obawiam wejścia w budę ze szlifierką [emoji6]

c7c644f5bba15340506778538e525326.jpg

 

 

Opublikowano

problem częściowo rozwiązany.

 

Z przodu zrobione dwa nawierty pod regulację twardości.

 

Z tyłu niestety dostępu do górnej części amortyzatora brak więc aby zmienić twardość amortyzatora trzeba wyjąć cały amortyzator.

 

KW się w tej kwestii nie postarali.

 

Bilstein B16 ma regulacje twardości w dolnej części amorka i jest to zdecydowanie wygodniejsze.

 

05758a179740dcd83520acae3ab74c66.jpg31df78527739fb6aaf28f9145fa70900.jpgac16f3a7a019760fc1e2db1a45058bb2.jpg263c2bba96a85071e8e42feca9192dbd.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wiercić w nadwoziu? :kox:

Pewnie dopiero przyszły właściciel będzie się martwił korozją.

Opublikowano

nie przesadzajmy.

To nie prom kosmiczny [emoji38]

nigdy nie miałem problemu z rdzewiejącymi kielichami w poprzednich autach.

Nie wiem skąd to uprzedzenie do ruszania ocynku. Wystarczy dobrze zabezpieczyć te 5mm nawiertu i po kłopocie.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
On 3/13/2015 at 8:55 PM, pawelns92 said:

witaj. ja zamowilem lowteca h9.2 i dzis doszedl do mnie. jak zaloze to sie pochwale jaka bedzie praca tych amorków i jak sie na tym jezdzi, mysle ze jesli chodzi o te zawieszenie co podales to szkoda samochodu na taki gwint.lepiej dolozyc i miec cos na co samochód zasluguje;) jesli jestes ciekawy jakie wrazenia z Lowteca to w przyszlym tygodniu bede go mial zalozonego..;)

i jak zalozyles?? jestem ciekawy efektow

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

witam mam takie pytanie

zalozylem gwint AP do swojej B8 i problem jest nastepujacy , z przodu auta cos zaczelo pukac <przy jezdzie po kamieniach i i dziurach>dzwiek nie jest metaliczny, cale zawieszenie sprawdzonie nie ma zadnych luzow wszystko jest dobre

druga sprawa maglownica zaczela skrzeczec i to bardzo przy skrecaniu <dodam geometria jeszcze ne zrobiona bo musi bys zrobiona 3d>

Opublikowano

Gwint kupiłeś nowy czy używany?

Opublikowano (edytowane)

 Moja A4 na AP ?

 

 188b721a088ba562.jpg

42a553283920e6d4.jpg

Edytowane przez lunatick
Opublikowano

Jak wrażenia porównując do poprzedniego zawiasu?

 

Opublikowano

Panowie, podpowiedzcie, bo chce zmienić swoje 1be i chyba wziąłbym gwint, żeby nie bawić się w szukanie odpowiedniego setu amory + sprężyny, żeby to siadło równo, i tak jak bym chciał, dlatego gwint...
Czytam o tym AP, i wszystko fajnie, tylko jak na stronie wklepuje, że mam a4 b8 2.0tfsi i Quattro to nie ma żadnego gwintu... Pomoże ktoś coś dobrać? To będzie mój pierwszy gwint więc nie wiem co i jak

Opublikowano
W dniu 7.06.2018 o 16:18, Osiollekk napisał:

Panowie, podpowiedzcie, bo chce zmienić swoje 1be i chyba wziąłbym gwint, żeby nie bawić się w szukanie odpowiedniego setu amory + sprężyny, żeby to siadło równo, i tak jak bym chciał, dlatego gwint...
Czytam o tym AP, i wszystko fajnie, tylko jak na stronie wklepuje, że mam a4 b8 2.0tfsi i Quattro to nie ma żadnego gwintu... Pomoże ktoś coś dobrać? To będzie mój pierwszy gwint więc nie wiem co i jak

Rzeczywiście, to musi być jakiś bug na stronie. Generalnie do B8 w sedanie są 2 opcje gwintów, różnią się jedynie naciskiem przedniej osi:

 

https://apshop.pl/zawieszenia-gwintowane-ap-14?filter=true&brand=1&model=97&type=98&engine=111

Opublikowano
W dniu 15.06.2018 o 13:51, Trewor87 napisał:

Rzeczywiście, to musi być jakiś bug na stronie. Generalnie do B8 w sedanie są 2 opcje gwintów, różnią się jedynie naciskiem przedniej osi:

 

https://apshop.pl/zawieszenia-gwintowane-ap-14?filter=true&brand=1&model=97&type=98&engine=111

Czyli nieważne czy 2.0tfsi, czy Quattro? Ważne, że sedan i, że odpowiedni nacisk na oś?

Opublikowano
W dniu 17.06.2018 o 18:17, Osiollekk napisał:

Czyli nieważne czy 2.0tfsi, czy Quattro? Ważne, że sedan i, że odpowiedni nacisk na oś?

Tak. Te zestawy co pokazałem są pod Quattro. Pozostaje Ci więc jedynie sprawdzić naciski osi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...