xsebo1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Numer 1 od strony zbiornika dodatkowego powietrza ma gumkę uszczelniającą i zgrzany wężyk. Zdemontujesz go podgrzewajac opalarką. Numer 2 zgrzany wężyk i gumowy wąż z opaską Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
killler Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 w którą stronę te zaworki maja przepuszczac powietrze ?jakby ktos mogl niech zaznaczy strzałka na tym zdjeciu
xsebo1 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 1 to zbiornik dodatkowego powietrza, którym steruje kierownica powietrza. Oczywiście że tylko do środka powinno puszczać 2 to dojście powietrza pomijające przepustnice. Również tylko do środka powinno puszczać. Powietrzem steruje elektrozawor odpowietrznika zbiornika paliwa, ezektor pełni funkcję pompki (podobno) Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Michał Kalita Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Cześć, i jak udało się komuś rozwiązać ten problem z tymi obrotami ?
killler Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 ja odpuściłem temat, jezdze tak jak jest, przyzwyczailem sie... tak naprawde chyba nikt nie wie do konca co jest tego przyczyna
Michał Kalita Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Kurna to jest jakiś absurd heh nie wiadomo jak to naprawić a tyle osób się z tym zmaga... ?
aprilsix Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 podbijam, idzie oszaleć. Ludzie z zewnątrz mają wrażenie, że nie umiesz jeździć...
killler Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 no fajne to nie jest ja robie tak ze puszczam gaz i dop za moment wciskam sprzeglo, albo tez wciskam sprzeglo odczekuje chwile i zmieniam bieg, wtedy jest to znosne
xsebo1 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Wszystko zostało już napisane, co jest powodem i co należy zrobić. Nie czytacie wątku? [emoji33] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
daro84.pl Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 14 godzin temu, xsebo1 napisał: Wszystko zostało już napisane, co jest powodem i co należy zrobić. Nie czytacie wątku? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka U mnie to nie pomogło.
Michał Kalita Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 4 godziny temu, daro84.pl napisał: U mnie to nie pomogło. u mnie również nie pomogło wymieniłem podciśnienia, eżektor, czwórnik odmy, wyczyściłem przepustnice, wymieniłem membranę gruszki podciśnienia bo była uszkodzona.
killler Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 no dokladnie u jednych pomaga u innych nie i to jest zagwozdka, ja wymienilem tylko czwórnik odmy, ezektora i zaworków nie ruszałem bo skoro u innych to nie pomaga to szkoda kasy. moze kiedys wymienie jak znajde czas i checi
Michał Kalita Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Podbijanie obrotów nie występuje tylko u nas jak się wciśnie gaz prawie w podłogę i puści się i wciśnie się od razu sprzęgło to w passacie b5 1.6 tez podbija, ale obroty spadają aż miło się jeździ.
enrike2 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witam A jak te zaworki 1 i 2 zostały zamienione? Ma to znaczenie?
Michał Kalita Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dnia 28.08.2017 o 14:10, enrike2 napisał: Witam A jak te zaworki 1 i 2 zostały zamienione? Ma to znaczenie? Cześć, znaczenie jest bo zaworki muszą działać w stronę tak jak byś powietrze wciągał tak jak pokazuje strzałka może o tym wiedziałeś ale wiem że nie każdy zwraca na to uwagę
robertsobol1983 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Panowie a ja wam podsunę inną rzecz do sprawdzenia i przetestowania. Wymieniał ktoś z was coś takiego jak impulsator prędkości który jest gdzieś w skrzyni biegów??? Ponoć to jest najprawdopodobniej przyczyną tych durnych podbijających się i wolno spadających obrotów gdy się silnik nagrzeje. Najlepsze jest to że sam próbowałem to zlokalizować i nawet przy pomocy mechanika i się to nie udało. Niby na zdjęciach gdzieś tam w internecie znalazłem że siedzie to elegancko w boku skrzyni i na allegro takich impulsatorów jest mnogo ale chyba tylko do wersji B5, B6 i B7 ale w dieslu bo konkretnie do benzyny ALT nie mogę tego znaleźć. Najlepsze jest to że dzwoniłem do serwisu i po numerze vin koles tego w skrzyni nie znalazł ale gdy zapytał się mechanika na warsztacie w serwisie to mu powiedział że jest ale żeby wszedł w mechanizm różnicowy i znalazł i ku mojemu zdziwieniu w cenie 30zł i 60zł bo to ponoć sklada sie z czujnika i czegos tam jeszcze nie pamietam. Kurde nie mogę tego zlokalizować u siebie obszukałem całe auto na kanale i nie wiem gdzie to jest w naszej wersji ALT, ale gdzieś siedzi skoro serwis coś takiego mi podał. Mechanik mi powiedział że skoro to się dzieje własnie gdy sie silnik nagrzeje to tym bardziej to utwierdza go w przekonaniu ze to ten impulsator bo tam jest cewka w nim i gdy dostanie temperatury to ma przebicia czy zaklucenia i dlatego nie daje własciwych parametrów na ECU i dlatego tak dziwnie moga sie zachowywać obroty na ciepłym. Mówił jeszcze ze problemy z obrotami również powodują czujniki obrotów kół bo brudzą się od scierających sie klocków a szczególnie tarcz i te opiłki które na nich lądują będą zakłócać odczyty na czujnikach i również jajca potem są z obrotami, tyle że jak ściągnąłem koło to ku mojemu zdziwieniu ten czujnik jest wpięty w przegub a nie w kierunku tarcz jak to było w starszych modelach dlatego w B7 tą wersje bym wykluczył bo raczej nie ma możliwości zasyfiania sie ich od tarcz i klocków gdyż są wpięte szczelnie w przeguby.... Ja w każdym bądź razie wymieniłem czujnik pod sprzęgłem, mam zero nieszczelności gdziekolwiek na silniku i jakimkolwiek ukladzie, wymieniłem zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, były wymienione świece i masę innych rzeczy sprawdzonych o których napisali tu poprzednicy i nic nie pomogło więc żadna teza i przypuszczenia innych nie były celne a teraz obstawiam na ten impulsator prędkości bo on jest moim zdaniem bardzo prawdopodobny i nakierował mnie na to koleś który w Niemczech kilkanaście lat w oplu robił i jest naszym nowym ostatnio w rejonie mechanikiem i widzę ze ma wiedzę w zakresie elektroniki zarąbistą więc to obstawiam, tylko problem taki że jedyne co znalazłem w skrzyni to włącznik tylnych świateł chyba że on również jest tym impulsatorem bo z rysunku miejsce jego lokalizacji pasuje ale wtyczka jest 5 pinowa ale kable tylko dwa do niego idą więc to chyba nie to. Co wy o tym sądzicie? moze komus sie uda zlokalizowac te ustrojstwo gdzie w ALT jest?
kamil-vag Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 A nie przypadkiem do 2003r był montowany takowy impulasator a potem już prędkości są czytane z ABS-u ?
robertsobol1983 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 7 minut temu, kamil-vag napisał: A nie przypadkiem do 2003r był montowany takowy impulasator a potem już prędkości są czytane z ABS-u ? No właśnie o tym mój mechanik również wspomniał że mogą być tylko z kół brane ale to dlaczego serwis podał mi że jest coś takiego tylko że siedzi w mechanizmie różnicowym no ale to przecież musi być gdzieś przy skrzyni tak? bo to przecież nie jest na tył napęd tylko przód wiec gdzieś przy silniku przy skrzyni konkretniej musi być.... Nie mam jak nawet podjechać do serwisu bo za daleko i brak na razie czasu ale kiedyś się wybiorę i wtedy chyba mi pokaże dokładnie na rysunku gdzie to jest i jak wygląda...
kamil-vag Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 ELSA podaje, że Od 07.02r brak czujnika prędkościomierza -G22-. Od 07.2002 nie występują czujnik prędkościomierza -G22- oraz należące do niego koło napędowe. Zamiast czujnika prędkościomierza -G22- zamontowane są korki (zaślepki).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się