Michał Kalita Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Cześć, dzisiaj tak z nudów jak jechałem samochodem to rozpędziłem się do ok 50km/h wrzuciłem luz i tak się toczyłem z puszczonym pedałem sprzęgła po dodaniu gazu i puszczeniu obroty same się podnoszą i to bardzo z ok 2 do 3 tysięcy albo i więcej, miałem nagrać to telefonem ale nie miałem możliwości, coś musi to być związane jakieś opóźnienia w reakcji występują tylko czego ?
xsebo1 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Wiesz dlaczego, tylko nie przyjmujesz do wiadomości [emoji848]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Michał Kalita Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Wiesz dlaczego, tylko nie przyjmujesz do wiadomości [emoji848]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu TapatalkaA Ty wiesz ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Przeanalizujmy ponownie fakty: W starszych konstrukcjach za pracę wolnych obrotów odpowiadał silnik krokowy. Odkąd zastosowano cewki zapłonowe i zmienne fazy rozrządu zmieniające czas otwarcia i zamknięcia zaworów pozwalając wykorzystać maksymalny moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów zastosowano inny układ zasilania wolnych obrotów, bardziej precyzyjny. W skład jego wchodzi: -przepływomierz z oczywistego powodu, -zawór odpowietrznika baku przez filtr węglowy, -Eżektor który wdg etki pełni funkcję pompy-Zaworki kierunkowe czuwajace by powietrze nie cofało się -Zbiornik powietrza dodatkowego, steruje nim tzw kierownica powietrza. Oferuje dodatkowe wsparcie dla wyposażenia silnika w powietrze bogatsze o opary ze zbiornika paliwa-Czujnik temperatury powietrza dolotowego Inżynierowie trochę skomplikowali sprawę kosztem wydajności, cóż postęp technologiczny....Możesz odłączyć wszystkie czujniki po kolei i oszukać silnik do wydajności z lat 90 z 2.0 l, tylko po co? Powinieneś szukać przyczyny problemów Nieszczelność dolotu po odpaleniu objawiała się podwyzszonymi obrotami powyżej 1tys obrotów i czasem lekkim falowaniem, sonda szerokopasmowa i sprawne wtryski czuwają i wykonują szybką korektę. Na wezyku z regulatora ciśnienia paliwa wakuometr powinien wskazać 0.2 bar, po rozgrzaniu na wolnych. Podnoszące obroty po odjeciu gazu czyli zamknięciu przepustnicy wskazują na błąd w jednym z powyższych. Więcej razy już się nie udzielę w tym wątku, myślę że nie ma sensu. Życzę powodzenia Pozdrawiam serdecznie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Łódz Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Witam u mnie problem wolno spadających obrotów został wyeliminowany po wymianie ezektora wraz całym oprzyrzadowaniem koszt ok 300zł sam Ezektor na allegro ok 80
TyDraniu Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza. Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała. Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika
Michał Kalita Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza. Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała. Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika [emoji4]No i u mnie też to nic nie dało [emoji848] Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
daro84.pl Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Godzinę temu, TyDraniu napisał: A myślałem, że problem dotyczy tylko ALT, a widzę, że i w FSI się zdarza. Chciałem tylko przypomnieć, bo pisałem o tym chyba kilka stron temu, że u mnie wymiana kompletu podciśnień 06B133751AT (eżektorem chyba w zestawie) włącznie nic nie dała. Gdyby jednak ktoś coś znalazł nowego to zapraszam do tematu, a jak zadziała to krzynka piwa dla magika U mnie też nie pomogło. Dolot mam szczelny i już nie wiem gdzie szukać przyczyny
xsebo1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 U mnie też nie pomogło. Dolot mam szczelny i już nie wiem gdzie szukać przyczyny Mam kilka pytań do osób z problemami, pomimo nowych zestawów podcisnien: 1 Ile obrotów na ssaniu? 2 Jakie świece? 3 Ile max pokazuje przepływka? 4 Jakieś błędy w bloku 16 kodu gotowości? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
daro84.pl Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 przepływka nowa bosch, świece denso iridium pover ( jedna elektroda), obroty i błędy sprawdzę
xsebo1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 przepływka nowa bosch, świece denso iridium pover ( jedna elektroda), obroty i błędy sprawdzę Dobrze jeszcze włączyć kanał 14-16 podczas owego wolnego opadania obrotów. Jedna z moich cewek nadmiernie się nagrzewała, co było widać po pokrywie. Polecam temat Kamila i diagnostykę https://a4-klub.pl/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
guccioo777 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 poczytajcie temat: 2.0 ALT Syczy Powietrze
Kamil Kupiec Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Witam wszystkich. Zauważyłem, że pedał gazu coś słabo odbija i się zastanawiam czy może mieć to związek z wolnym opadniem obrotów przy zmianie biegów. Co Wy na to?
Michal751 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 U mnie jest już wszystko dobrze tak jak pisałem że po wymianie tych podciśnień nic nie pomogło a okazało się że teraz wszystko jest dobrze ale przez to że zawsze jeździłem na LPG podbijało obroty przez to że mapa gazu była wcześniej źle ustawiona ( ustawiana na tych nieszczelnościach itp) jak na benzynie jest wszystko dobrze to wystarczy wyregulować gaz i będzie wszystko dobrze, więc wymiana podciśnień pomaga. w ogóle inna jazda samochodem
jacek70 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Miałem podobnie i u mnie był uszkodzony zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po whmianie jak ręką odjął.?
TyDraniu Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 @Michal751 - gorzej, że u mnie na benzynie cały czas jest źle. Dobrze jest tylko jak silnik jest zimny, przez kilka minut. @jacek70 - Twój silnik to 1,8T, myślałem, że ta przypadłość to domena 2.0 ALT. Jaki numer części? 06B103235Q ?Jeśli tak, to to wymieniłem jako pierwszą część podczas nieudanych prób uleczenia leniwych obrotów i nic się nie zmieniło.
k232 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Ktoś opanował temat wolno opadających obrotów ? ?
TyDraniu Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 A takie pytanie z innej beczki... Czy ktoś z Was myślał albo próbował aktualizować sterownik silnika (ECU)?
Rosomak91 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 W dniu 9.08.2018 o 14:48, k232 napisał: Ktoś opanował temat wolno opadających obrotów ? ? Ci co opanowali już tu nie wrócili. Wrócą jak coś się spieprzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się