Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cubrowóz C7 3.0 TDI AVANT QUATTRO S-line Havana Schwarz , B&O, 20" 303 PS


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

ładny niuton :naughty:

w serii było na bogato ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idzie przez OBD :)

Ostatecznie jest : 684 NM i 303 KM

Ale to musi latać :0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idzie przez OBD :)

Ostatecznie jest : 684 NM i 303 KM

Ale to musi latać :0

Wszystko poniżej 700Nm jest dla dziewczynek z kokardkami :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Cie CUBER nie podpuszczam ale Ty nie zrobisz bardziej wyżylowanego programu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Cie CUBER nie podpuszczam ale Ty nie zrobisz bardziej wyżylowanego programu...

No masz rację , nie zrobię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serii miałeś ładnego bonusa[emoji3]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj od 8 rano u Grzesia w RZ rezaliśmy tylną elektryczną klapę , zakończylismy o 21-30 ....

Dzieki Grzesio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie taka prosta sprawa w A6 4G :wink:

W porównaniu do A4 B8 oprócz dwoch siłowników klapy mamy jeszcze dwa sterowniki oraz silnik rolety bagaznika

Jedynym kłopotem jest teraz kalibracje tego wszystkiego , zobaczymy czy po wizycie w ASO to odpali.

CAM00766.jpg
CAM00765.jpg
CAM00768.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no comments - na widok tych kabelków drucików i innych przewodzików robi mi się słabo ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie jadę do ASO na 13-stą ;)

Zobaczymy czy skalibrują te silniczki


Ogólnie to problem jest z dociągiem klapy , daje zły sygnał i stad jest problem z silniczkami.

W poniedziałek się umówiłem w ASO i będą działać z tematem ;)

co do wrażenia z jazdy obecnie po programie to : bardzo ale to bardzo program zmienił możliwości tego samochodu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz do spodu z każdego biegu i z kazdej prędkości a dalej auto ciśnie. Niuton robi swoje :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest pięknie. Szacunek i to wielki dla właściciela i dla montera.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku sadzilem ze ta elektryczna klapa to zbedny gadzet, po 3 miesiacach uzytkowania uwazam to za jadna z must have opcji, bardzo ale to bardzo uzyteczna funkcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc pod uwagę że klapa jest jeszcze cięższa niż w B8 to zamykanie jej w C7 musi być męką skoro w B8 jest tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc pod uwagę że klapa jest jeszcze cięższa niż w B8 to zamykanie jej w C7 musi być męką skoro w B8 jest tragedia.

w C7 jest z alu ☺
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zwija sie, podjezdza do gory i sama zjezdza na dol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idzie przez OBD :)

Ostatecznie jest : 684 NM i 303 KM

U kogo robiles program :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...