rafal9119 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Siema zauważyłem ze moje autoi ciągnie dopiero powyżej 2,5 tyś. dodam tylko tyle ze nic nie wymieniałem . pomoże ktoś naprowadzić?
Olgierdos Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Ooo jest i chociaż jeden przypadek taki jak u mnie ;o Mam taki sam objaw, iż na wlnych obrotach wgl się nie zbiera ;/Możliwe, że to związane z czujnikiem G62 - Temperatura cieczy chłodzącej
radi88PL Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Siema zauważyłem ze moje autoi ciągnie dopiero powyżej 2,5 tyś. dodam tylko tyle ze nic nie wymieniałem . pomoże ktoś naprowadzić? Logi dynamiczne robiłeś ?
rafal9119 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 nie robiłem . nie mam laptopa bo bym sobie kabel kupił. a mechanik bedzie w stanie zrobić logi???
hunter91 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 A możesz przybliżyć co ma wspólnego czujnik tej cieczy? Sam bym chciał się dowiedzieć
rafal9119 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Czujnik uwalony miesza dawke paliwa. czy jakoś tak
radi88PL Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Jak mechanik ogarnięty to zrobi logi i ogarnie auto. Nie wyobrażam sobie pracy z usterką tego typu bez komputera.
Łukasz13 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Co masz na mysli ciągnie od 2,5 tyś? do tych obrotów wcale nie jedzie? przy 2,5 tys przeważnie budzi sie turbina i wtedy wydaje sie że auto zaczyna "ciągnąć", po za tym jak koledzy pisali logi.
rafal9119 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Do 2 ,5 tyś idzie ale tak jak by bez turbo. a powyżej ładnie wbija w fotel a tak po za tym to od ile zaczyna turbo wstawać???
hunter91 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 To zależy wszystko od danego modelu. Dv może lipny juz
radi88PL Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 u mnie turbo wstaje w granicach 2050 obr./min. tu masz moje logi pierwsze 2 są na uwalonej przepływce więc jest niedoładowanie, ostani log na samym dole masz na nowym przepływomierzu http://vaglog.pl/log_190554.html
Łukasz13 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Do 2 ,5 tyś idzie ale tak jak by bez turbo. a powyżej ładnie wbija w fotel a tak po za tym to od ile zaczyna turbo wstawać??? Czyli norma, wstawanie turbo zalezy od jego stanu i reszty osprzętu, można przyjać uzywane turbo po przebiegu kilkuset tys tak będzie wstwac, jak wstawisz regenerowane będzie wstawac ok 2100-2200 obr.
rafal9119 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 Po niedzieli jak znajde wolne o ile znajde(praca po 12 h) to pogrzebie troche w silniku, sprawdze stan świec,wymienie filtr paliwa,powietrza,
rafal9119 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 ok Po zrobieniu 200 km szybkiego galopu auto jak by lepiej ciągneło. teraz od 2 tyś zaczyna ciągnąć . nic dziwnego bo przedtem tym autem koleś 50scia letni jeżdził
kkrzysiekk555 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Mój zaczyna już rwać od ok 2300-2400 obr/min ale turbo słychać dopiero od ok ponad 3000 Edytowane 23 Lutego 2015 przez kkrzysiekk555
hunter91 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 ok Po zrobieniu 200 km szybkiego galopu auto jak by lepiej ciągneło. teraz od 2 tyś zaczyna ciągnąć . nic dziwnego bo przedtem tym autem koleś 50scia letni jeżdził przypatrz się,w anb trochę później czuć tego kopa.Mam to samo,nic z tym nie zrobisz,jedynie po programie sie to możę zmienić-zalezy od tunera
rafal9119 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 i innym moim problemem to jest ze na zimnym silniku cos tyrkota podczas przyszpieszania. na wolnych obrotach ładnie cicho pracuje . jak sie rozgrzeje to już te tyrkota
zwalowy Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 moze masz zainstolowana jakas tyrkotke:D:D:D? pozdro:)
rafal9119 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 Nic mądrzejszego nie mogłeś wymyślić ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się