Hezen Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Dla niedowiarka mogę zapodać foty ze swojej turbiny ktora jest idioto-odporna W poscie #4 podałem fotki turbiny którą można źle złożyć. Mesa, owszem przy montazu bedzie to widoczne, malo tego jak geometria bedzie inaczej obrocona to nie złozy się muszli do korpusu rdzenia w odpowiedniej pozycji ale za to obrocony pierscien w niczym nie bedzie przeszkadzał @EDIT: wiemy o co chodzi Najwazniejsze ze sie dogadali. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 23 Lutego 2015 przez Hezen
MASA81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Dla niedowiarka mogę zapodać foty ze swojej turbiny ktora jest idioto-odporna W poscie #4 podałem fotki turbiny którą można źle złożyć. Wysłane z mojego GT-I9100 Oczywiście że można się pomylić taj jak na tej fotce ale tak jak napisałem wyżej że nie zejdzie się wtedy strona gorąca taj jak powinna być
mantix Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Mój szwagier rok jeździł ze źle założonym pierścieniem, zmieniał n75, gruszkę i nic z tego ciągle przeładowywała i w końcu wyciągnął jeszcze raz turbo i okazało się co było przyczyną
Bartollo Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Wszystko ładnie pasuje i się schodzi przy odwróconym pierścieniu bo już to przerabiałem nawet bez węzyka ładuje duzo ponad max tj 2650mbar i od razu wywalała mi bład 575 i 519 (bo doładowanie było poza zakres pomiaru map sensora )
tulipan 1310 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 można się pomylić ale wtedy flansze od strony gorącej i zimnej były by przedstawione względem siebie i ten błąd od razu by wyszedł przy montażu Dokładnie Masa81 ma racje
mantix Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Chodzi o przestawiony pierścień, kolego rozbierałeś kiedyś vnt15?
tulipan 1310 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 rozbierałem nie raz,i dalej twierdze że nie ma mozliwosci złożyc innaczej,budowa na to nie pozwala,ale kiedyś jak bede miał troche czasu to zobacze czy to mozliwe,
Hezen Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Chodzi o takie turbo: http://images45.fotosik.pl/498/ef386afa418bd3c6.jpg Źle obrócisz pierścień i po ptokach... wykręcasz turbo jeszcze raz. Turbo idioto odporne: (nawet geometrii źle nie przykręcisz bo rozstaw otworów na to nie pozwala) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb41b4e108d3de07.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24ef0499e6e8f325.html Edytowane 23 Lutego 2015 przez Hezen
tulipan 1310 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 przeciez jak źle wlożych pierścień to łopatki beda źle pasowac i nie wejdzie bolec prowadzacy łopatki,i kołek też nie będzie pasował
Hezen Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Jeśli się nie da to napisz mi dlaczego pojawiały się tematy o przeładowywaniu turbo i to właśnie z pierścieniem który ma różne odległości pomiędzy łopatką sterującą i okazywało się że był źle obrócony? Edytowane 23 Lutego 2015 przez Hezen
tulipan 1310 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 ostatnio tez rozbierałem taka turbine i wszystko ładnie chodzi,ale jak by sie okazało że źle ja złozyłem to bym chyba zakopał sie pod ziemie,i nie zarobił bym ani grosza,jak sie cos robi to z głowa a nie z filmikiem z youtube
Hezen Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Niektórzy robią tutaj naprawy we własnym zakresie, nie raz się zdarza że ktoś cos robi pierwszy raz i czasami wychodzi a czasem nie. Mechanicy to zdziercy i tyle, dlatego tak wielu ludzi samemu próbują coś zrobić. Ja nie jestem mechanikiem a w aucie na tyle ile mogę to sam sobie zrobię, niemniej jednak wszystko trzeba robić z głową. Edytowane 23 Lutego 2015 przez Hezen
tulipan 1310 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Też wole zrobic auto samemu niz oddac auto dla mechanika,dobrze że są takie fora.Ostatnio mój kolega oddał cytryne do naprawy i myślal że będzie pan zadowolony,ale mechanik zadzwonił po dwóch dniach i powiedział że auto sie spaliło.Mechanikowi w czasie jazdy zapalił sie dpf i auto sploneło.Teraz chodzi po sadach i nie moze dostac ani grosza
MASA81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Chodzi o takie turbo: http://images45.foto...afa418bd3c6.jpgŹle obrócisz pierścień i po ptokach... wykręcasz turbo jeszcze raz. w pierścieniu jest otwór na wodzik i w elemencie z łopatkami jest otwór na bolec więc nie ma możliwości złego złożenia bo się nie zgra wodzik z otworem na bolec i na moje nie da się zamknąć turbiny bo jeżeli wejdzie wodzik to nie będzie otworu na bolec i odwrotnie. Nie wiem jak mam to prościej wyjaśnić.
Mozgu Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Skonczcie pierdzielic ze sie nie da bo sie da. Nawet "fachowcy" potrafia to spierniczyc. Sam wyjalem turbo i oddalem do zakladu co sie zajmuje regeneracja. Bo stwierdzilem ze mi ladnie wypiaskuja itp i ze ja tak dokladnie nie zrobie. A oni mi zalozyli odwrotnie pierscien. I musialem turbo wyciagac drugi raz. I tak z 200zl lzejszym portfelem robilem dwa razy robote zeby sie przy okazji wyklucac z gosciami z zakladu ze zrabali sprawe
MASA81 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Jak ktoś nie ma pojęcia o turbinie to będzie się tak podniecał jak ty a do oddania turbiny do szkiełkowania nie trzeba być wielkim fachowcem. Tyle w temacie.
mantix Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Kolego, wiadomo, że jak masz pojęcie to złożysz dobrze, ale chodzi o to,że Ty i ten drugi kolega pisaliście, że nie ma fizycznej możliwości tzn, że się nie zejdzie, złożenia turbiny z odwróconym pierścieniem, to ja wątpie, żebyście dokładnie znali budowę vnt15 , takie moje zdanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się