Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witajcie Panowie Też mnie czeka wymiana wałka kolektora w asn. Podsumówujać jaki wałek mam szukać? Z klapkami czy bez? Patrzac co piszecie cześć ma założone z klapkami część bez. Czy brak klapek jest równoznaczny z tym, że wałek jest uszkodzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory87 1188 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Jest dokładnie tak jak piszesz brak klapek to uszkodzony wałek, więc szukasz z klapkami co może nie być łatwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Znalazłem ale koleś woła 400zl za sam wałek no nic trzeba bedzie wybulić. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Sprawdź sobie najpierw może czy czasem otwór na tylnej ściance kolektora ( w którym osadzony jest wałek ) nie jest wychlastany bo jeśli jest wyrobiony to szukaj kolektora z wałkiem w takim przypadku wymiana samego walka nie ma sensu bo i tak się urwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Dobra uwaga. Jak to sprawdzić? Wsadzić tam ręke i poruszać? Ma być sztywno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ja miałem wyjęty kolektor więc latwiej mi było sprawdzić ogólnie na wałku jest taka metalowa tulejka coś na kształt kapelusza o ile dobrze pamiętam zobacz jaką ma średnice i nie wiem jeśli masz kolektor na silniku to spróbuj dobrać jakiegoś pręta o takiej samej średnic lub coś podobnego włóż w to gniazdo w kolektorze i poruszaj na boki czy jest luz. W moim kolektorze okazało że otwór powiekszył się hmm o dobre 5 mm. 400 zł jak za używany wałek to moim zdaniem dużo ja kupiłem za 250 kolektor i wałkiem i gruszkami stan igła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ogarne to dzisiaj i dam info. Troche drogo ale odzwonilem sie dzisiaj za całymi i każdy twierdził ze wałek dobry a jak kazałem podesłać zdj.to wszystkie rozwalone, także musze zaryzykować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ja miałem ten sam problem. Podejrzewam, że ludzie nie wiedzą nawet jak powinno to wyglądać i dlatego twierdzą że jest dobry nie ma co ryzykować chwilę jeszcze na takim polataszi już a lepiej moim zdaniem się upewnic, że jest dobry niż wywalić pieniądze w błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Witajcie, idąc za radą kolegi sprawdziłem kolektor w środku oczywiście luz na mocowaniu wałka okropny. Udało mi sie ogarnać i kolektor i wałek za 400 zł. Niestety w moim przypadku nie moge dłużej czekać z wymianą bo w środe jade na program i musi byc auto tip top:) Dzieki za dobre rady, za***iście mi pomogliście:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Program do wolnossącego 3.0? Ile z tego motoru da się wycisnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Drobiarzdżek ogólnie moim zdaniem winę za urwany wałek lub brak klapek ponosi jedynie wyrobione to gniazdo w kolektorze... Jeśli tam nie wyrabiał by się luz to wałek chodził by i chodził i na pewno by się nie urwał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 http://44tuning.pl/chip-tuning-audi-a4-3.0-v6-30v-220-km 240KM/330Nm... to realne czy zwyczajne hochsztaplerstwo? Zakładając oczywiście, że silnik trzyma serię... http://44tuning.pl/chip-tuning-vip-benzyna Tu więcej o podnoszeniu mocy w wolnossaku... ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 44tuning to ściemniacze wciskają kit. Bez modów mechanichnych zmiana programu nie ma sensu.Ja robiłem wydech przelotowy i wiekszy dolot Przyrost mocy od 20 do 25 km może ciut wiecęj moment do 40 nm. Byłem już raz, ale oczywiście wstrzymał mnie kolektor.Na hamowni wyskoczyło -15 km i -50 nm poniżej serii. Będę w środe do dam info ile rzeczywiście wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 I jak tam wypadły pomiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 chyba nie za wiele bo kolega się nie chwali. Dość duża strata Nm mi przy nie działającym wałku (kolektorze) uciekło tylko 30Nm ale za to prawie 20KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Witajcie. Jestem jestem sory ale zawaliło mnie robotą. No wiec, porównując do wcześniejszego pomiaru jest 60nm i 10km więcej. Niestety mimo odgrodzenia dolotu i okręceniu kolektorów wydechowych bandażem w warunkach gdzie na hamowni jest ponad 30 stopni dolot z kwasówki za bardzo sie nagrzewa co skutkuje utratami. Wiec po wymianie na oryginalny czeka mnie jeszcze korekta programu i wtedy sie pochwale. Chodź muszę przyznać, że auto dużo zysksło na dynamiczności i reakcji, duzo frajdy z jazdy:). Napewno was poinformuje o końcowych rezultatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 To może napisz dla jasności ile miałeś kucy i niutków PRZED jakimikolwiek modami, ile w trakcie pierwszych modów a ile finalnie, po dodatkowej korekcie softu I co to za mod mechaniczny który dodaje +10KM oraz +60Nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Nadłonek 0 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Nic takiego nie napisałem, że po modzie mechanicznym doszło mi 60nm i 10km. Poprostu pierwszy pomiar był na rozwalonym kolektorze ssacym i bylo sporo poniżej seryjnej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Dość mało klarownie wyraziłeś się w poprzednim poście, bo napisałeś: Chodź muszę przyznać, że auto dużo zysksło na dynamiczności i reakcji, duzo frajdy z jazdy:). co sugeruje, że COŚ było grzebane. Teraz już wiadomo co - naprawiłeś układ dynamicznego doładowania w kolektorze. Czyli teraz ile hamownia Ci wypluła? Silnik trzyma serię (220KM/300Nm)? I ile więcej zakłada tunerman po korekcie programu o której wspomniałeś, że będzie zrobiona już niedługo? Edytowane 6 Lipca 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Bez modów mechanichnych zmiana programu nie ma sensu.Ja robiłem wydech przelotowy i wiekszy dolot Przyrost mocy od 20 do 25 km może ciut wiecęj moment do 40 nm. Byłem już raz, ale oczywiście wstrzymał mnie kolektor.Na hamowni wyskoczyło -15 km i -50 nm poniżej serii. Będę w środe do dam info ile rzeczywiście wyszło Kolego jak tam się ma twoja sprawa? masz gdzieś założony temat jak przeprowadzasz swoje mody i ich wynik z chęcią bym poczytał o tym Sam się zastanawiam nad owinięciem kolektorów i zrobienie dolotu ale pod filtr stożkowy fajnie jak byś porobił parę fotek i wrzucił jak to u ciebie się ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się