czwura 0 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Witam u mnie jest coś innego pokazuje mi różne lądowanie raz bezpośrednio mierząc na alternatorów mam 14,8 raz 13,8 potem znowu 13,3 następnie 14,0 niekoniecznie w tej kolejności co napisałem. Spadek na poziomie 0,1 przy akumulatorze za każdym razem. Dolega mi tez to co wam ze akumulatora mi nie ładuje a po czterech dniach postoju samochodu się nie da odpalić napięcie na akumulatorze pokazuje mi wtedy 3,7V i jeszcze jedno jak sprawdzić pobyt produ na akumulatorze w uśpiony aucie? Bo coś mi pobiera prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 19 minut temu, czwura napisał: jak sprawdzić pobyt produ na akumulatorze w uśpiony aucie? najlepiej amperomierz cęgowy zapinasz na przewód wychodzący z aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) 11 minut temu, Wihajster napisał: najlepiej amperomierz cęgowy zapinasz na przewód wychodzący z aku Czyli odpinamy klemę plusowa i łącze ja z akumulatorem przez amperomierz? Edytowane 16 Października 2017 przez czwura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 1 minutę temu, czwura napisał: Czyli odpinamy klemę plusowa i łącze ja z akumulatorem przez miernik? twój sposób jest tradycyjny a mój bez odpinania klemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 26 minut temu, Wihajster napisał: twój sposób jest tradycyjny a mój bez odpinania klemy. Ok dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Cytuj Czyli odpinamy klemę plusowa i łącze ja z akumulatorem przez amperomierz? Jak robisz to zwykłym miernikiem to najlepiej zrobić to z dodatkowymi kabelkami, jeden dajesz na kleme, drugi na aku i podpinasz je do miernika, a potem ściągasz kabel z aku. Inaczej w momencie spinania miernikiem może Ci zjarać w nim bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 4 godziny temu, mszark napisał: Jak robisz to zwykłym miernikiem to najlepiej zrobić to z dodatkowymi kabelkami, jeden dajesz na kleme, drugi na aku i podpinasz je do miernika, a potem ściągasz kabel z aku. Inaczej w momencie spinania miernikiem może Ci zjarać w nim bezpiecznik. Dzięki na szczęście nie zjarało. Temat poboru mocy rozwiązany. Pozostaje pytanie czy coś jest z regulatorem napięcia nie tak skoro pokazuje różne wartości ładowania bezpośrednio na alternatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CooL2000 0 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Witam, ja również zrobiłem sobie "moda" i dodałem dodatkowy równoległy kabel. Natomiast pytanie mam następujące alternator daje 15,00 V, na aku na biegu jałowym jest 14,90 V pomimo zwiększania obrotów jak i włączenia odbiorników grzania tylnej szyby itp itd napięcie na akumulatorze nieznacznie się waha 14,90-14,70 V czy nie jest ono za duże ? Jeżeli tak to gdzie leży problem regulator napięcia? czy może oryginalna wiązka kabla? (pomimo że alternator dawał 15V na aku i podszybiu max 13,50 V - strata na kablu plusowym około 1,50V mierzone od alternatora do podszybia - bez kabla równoległego) Edytowane 24 Października 2017 przez CooL2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 16 godzin temu, CooL2000 napisał: Witam, ja również zrobiłem sobie "moda" i dodałem dodatkowy równoległy kabel. Natomiast pytanie mam następujące alternator daje 15,00 V, na aku na biegu jałowym jest 14,90 V pomimo zwiększania obrotów jak i włączenia odbiorników grzania tylnej szyby itp itd napięcie na akumulatorze nieznacznie się waha 14,90-14,70 V czy nie jest ono za duże ? Jeżeli tak to gdzie leży problem regulator napięcia? czy może oryginalna wiązka kabla? (pomimo że alternator dawał 15V na aku i podszybiu max 13,50 V - strata na kablu plusowym około 1,50V mierzone od alternatora do podszybia - bez kabla równoległego) U mnie też jest ok. 14,8 V na aku, też myślałem że za dużo, ale podmieniłem na nowy regulator Boscha i tak samo, czyli wychodzi że tak powinno być. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 38 minut temu, czarek76 napisał: U mnie też jest ok. 14,8 V na aku, też myślałem że za dużo, ale podmieniłem na nowy regulator Boscha i tak samo, czyli wychodzi że tak powinno być. Bo tak właśnie ma być . Gdyby było mniej to ładowanie byłoby słabe albo żadne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CooL2000 0 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 7 godzin temu, czarek76 napisał: U mnie też jest ok. 14,8 V na aku, też myślałem że za dużo, ale podmieniłem na nowy regulator Boscha i tak samo, czyli wychodzi że tak powinno być. Długo już tak jeździsz ? bo podświadomie to napięcie 14,90-14,80 wydaje mi się za duże - tzn wszędzie trąbią o max 14,60 bądź przedziale do 14,40.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) 11 minut temu, CooL2000 napisał: Długo już tak jeździsz ? bo podświadomie to napięcie 14,90-14,80 wydaje mi się za duże - tzn wszędzie trąbią o max 14,60 bądź przedziale do 14,40.. :/ Ja od 2 lat, ale akumulator jest u mnie jeszcze fabryczny czyli już ma 6 lat i nigdy nie miałem z nim problemu. Edytowane 25 Października 2017 przez czarek76 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucha11 3 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 W 3.0tdi ccwa troszkę trzeba się nagimnastykowac przy alternatorze ale od dziś na aku 14.2 ladowanko [emoji16] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 3 minuty temu, klucha11 napisał: W 3.0tdi ccwa troszkę trzeba się nagimnastykowac przy alternatorze ale od dziś na aku 14.2 ladowanko Czyli prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klucha11 3 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 No myślę. Bez kanału lub podnośnika nie ma szans dodam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Witam. Mam ten sam problem. Zamówiłem gotowy kabel 25mm z oczkami 8mm, 1 metr długi. Czy ten stary mam odkręcić czy zostawić i dołożyć tylko nowy?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r 27 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 30 minut temu, adrian2901 napisał: Witam. Mam ten sam problem. Zamówiłem gotowy kabel 25mm z oczkami 8mm, 1 metr długi. Czy ten stary mam odkręcić czy zostawić i dołożyć tylko nowy? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Stary zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Stary zostaw.A czy trzeba kanał żeby to zrobić czy jest dostęp od gory? Silnik 2.0 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r 27 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 11 minut temu, adrian2901 napisał: A czy trzeba kanał żeby to zrobić czy jest dostęp od gory? Silnik 2.0 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Nie trzeba kanału, musisz zrobić otwór do podszybia. Tam jest taki plastik przez który łatwo to zrobić. 15 minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik99 0 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Panowie dzisiaj zmierzone podszybie i bezpośrednio alternator czyżby czekał mnie bypass? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się