bakuś 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Nawet na tym forum jest topic jak zmienić dwumas na zwykłe koło zamachowe. Ale fakt, faktem w klekocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Ale fakt, faktem w klekocie. Nie sądzisz, że to zasadnicza różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Nie wiem. Nie jestem w temacie kół zamachowych znawcą. Przytoczyłem tylko przykład przeróbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 mam pytanko gregory, co do kolektora wydechowego z jakiego materiału on jest wykonany, jakie grube są te flansze do przykręcenia(kolektor blok, kolektor turbo) i jaka jest grubość ścinek tych rurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 gdzies na sr.pl czytalem o corrado w audi ale nie pamietam dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Flansza na głowicy 15mm, mogłaby być 12...13 . Flansza na turbo też jakoś 10-12mm nie pamiętam. Kolanka/rurki w ściance 3,2mm , mogłyby też być w sumie w ściance 2mm, też powinno być ok. Materiał to stal kwasoodporna 1.4301..... 1.4307 , ale większość zwykłych kwasówek się nadaje. Nie trzeba szukać akurat tych, ja takie trafiłem to wziąłem. Inne lepsze gatunki stali kwasoodpornej są do przemysłu spożywczego gdzie wymagane są odpowiednie właściwości, na kolektor te właściwości są obojętne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dzięki gregory będę coś takiego za niedługo działał pod gt22 :gwizdanie:[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 20:36_________________________________________________a średnicy kolanek/rurki nie pamiętasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 a średnicy kolanek/rurki nie pamiętasz? Najlepiej 48mm, a jak się nie wymieści to 42. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 jeszcze nie mialem okazji zobaczyc jak jezdzi ale projekt niezly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunidan 0 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 bardzo ladnie opisane ciekawy jestem ile to wszystko kosztowało i gdzie można kupić te wszystkie zabawki aby swoją tak zrobić , czekamy na pomiar z hamowni ... pewnie s4 zostaje z tyłu mam racje ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 pewnie s4 zostaje z tyłu mam racje ?? pozdrawiam Okaże się Będę pewnie miał okazję ustawić się z eSą pewnie za niedługo :gwizdanie: Powiem tak, nie oczekuje od tego turbo wiele bo nie jest jakieś ogromne (ale za to mam pełne doładowanie 1,5Bar już od 3k Rpm i nie muszę czekać do 3800Rpm jak to ma miejsce przy nieco większym garrecie, a to ważne w aucie do użytku na codzień, po mieście jeździ się bajecznie ) i jakbym do tego łykał eSę byłbym już zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 możesz wrzucić fotę kolektor wrzuconego na wóz :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 możesz wrzucić fotę kolektor wrzuconego na wóz :> Pstryknę w weekend jak będę czyścił stożek, bo już na to czas przyszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jakbyś mogł nagraj filmik jak to do 100 przyspiesza bo jestem bardzo ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jakbyś mogł nagraj filmik jak to do 100 przyspiesza bo jestem bardzo ciekawy No jak. Od razu pokazuje się 60, potem wskakuje na 100 i tyle, nie zdążysz ziewnąć Na 2-biegu 120km/h przy 7000Rpm :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Pokaz pokaz nie fantazjuj tez chce zobaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Pokaz pokaz nie fantazjuj tez chce zobaczyc Postaram się nakręcić w najbliższym czasie dla zainteresowanych Ps. Nosb jak tam 2.7 ? Jeździ to już coś? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Stary nic a nic Ale w niedziele przybywa wsparcie w postaci calej robitej S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrikos28 0 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Miałem okazję się przejechać tym projektem i powiem że to nie jedzie to zapier*ala Gregor projekt jest - tak poza tym jest inspiracją dla innych rezaczy 1.8T na Gliwickich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 o wkoncu sie doczytalem calosci zacnie - brak tu tylko kłatro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się