Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Mój projekt - AEB dmuchane przez GT2X


gregory

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet na tym forum jest topic jak zmienić dwumas na zwykłe koło zamachowe. Ale fakt, faktem w klekocie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. :) Nie jestem w temacie kół zamachowych znawcą. :) Przytoczyłem tylko przykład przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko gregory, co do kolektora wydechowego z jakiego materiału on jest wykonany, jakie grube są te flansze do przykręcenia(kolektor blok, kolektor turbo) i jaka jest grubość ścinek tych rurek :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies na sr.pl czytalem o corrado w audi ale nie pamietam dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flansza na głowicy 15mm, mogłaby być 12...13 . Flansza na turbo też jakoś 10-12mm nie pamiętam. Kolanka/rurki w ściance 3,2mm , mogłyby też być w sumie w ściance 2mm, też powinno być ok. Materiał to stal kwasoodporna 1.4301..... 1.4307 , ale większość zwykłych kwasówek się nadaje. Nie trzeba szukać akurat tych, ja takie trafiłem to wziąłem. Inne lepsze gatunki stali kwasoodpornej są do przemysłu spożywczego gdzie wymagane są odpowiednie właściwości, na kolektor te właściwości są obojętne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki gregory będę coś takiego za niedługo działał pod gt22 :gwizdanie:[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 20:36_________________________________________________a średnicy kolanek/rurki nie pamiętasz?:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a średnicy kolanek/rurki nie pamiętasz?:naughty:

Najlepiej 48mm, a jak się nie wymieści to 42.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie s4 zostaje z tyłu mam racje ?? pozdrawiam :)

Okaże się :naughty: Będę pewnie miał okazję ustawić się z eSą pewnie za niedługo :gwizdanie:

Powiem tak, nie oczekuje od tego turbo wiele bo nie jest jakieś ogromne (ale za to mam pełne doładowanie 1,5Bar już od 3k Rpm i nie muszę czekać do 3800Rpm jak to ma miejsce przy nieco większym garrecie, a to ważne w aucie do użytku na codzień, po mieście jeździ się bajecznie :ok2: ) i jakbym do tego łykał eSę byłbym już zadowolony :radocha:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz wrzucić fotę kolektor wrzuconego na wóz :>

Pstryknę w weekend jak będę czyścił stożek, bo już na to czas przyszedł :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś mogł nagraj filmik jak to do 100 przyspiesza bo jestem bardzo ciekawy :kox::naughty:

No jak. Od razu pokazuje się 60, potem wskakuje na 100 :kox: i tyle, nie zdążysz ziewnąć :decayed:

Na 2-biegu 120km/h przy 7000Rpm :)

:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz pokaz nie fantazjuj tez chce zobaczyc :)

:naughty::polew:

Postaram się nakręcić w najbliższym czasie dla zainteresowanych :good:

Ps. Nosb jak tam 2.7 ? Jeździ to już coś? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary :D nic a nic :D

Ale w niedziele przybywa wsparcie w postaci calej robitej S4 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...