poziek Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 Tez mam El-teka wydech od the.wolfa polecam Poziu ta tasma daje cos warta zakupu mam seryjke k03 i 3" downpipa owijac go powiedz ? jeżeli masz seryjną puszkę powietrza to nie ma potrzeby owijać
domjenick Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 a powiedz mi cos o FMIC -rurki,sam robiles,czy kupowales,no i interesuje mnie dlugosc ich i kolanka(katy),zlaczki,bo nie wiem czy lepiej jest kupowac,ale nie wiadomo ile(metrow ),czy sa jakiws specjalne kolanka,co lepsze alu,czy silicon-aha ,no i czy trzeba bylo cos ciac ,przy montarzu :wink4:wszystkie uwagi i wskazowki sa cenne...
adams78 Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Witaj. Poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.0.html Obszerny wątek o FMIC, znajdziesz tam wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.
gregory Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 Zawias w dol i wieksze kola rowniez przydadza sie... dla wygladu i tej mocy Nie dzięki już miałem zawieszenie ori 1BE i 18" koła BBS. Jeździło się tragicznie, żadnej przyjemności z jazdy no może poza tym, że jak już udało się znaleźć kawałek nie dziurawej drogi to na zakrętach trzymał się na prawde spoko. Teraz mam kompletną nową zawieche Lemforder standard i nie chce jej szybko wyniszczyć 18" kołami, a jeździ się teraz o wiele przyjemniej. wskazane są większe tarcze, lub co najmniej dużo lepsze tarcze, jeśli zostajesz przy seryjnych zaciskach, choć uważam, że celując w ok 250-260KM seryjne zaciski należy odstawić. Jak na razie to z hamulcami się wstrzymam. Jak będzie baran i finalny efekt zaczne się zastanawiać. Nowa turbawka nie jest chlodzona ciecza,jak z turbo dziura? Niestety technologicznie to stara turbawa i ma jedynie chłodzenie olejem więc pozostaje montaż turbotimera lub jeśli Gregory lubi to stać przy autku Uwagi: 1. zasys powietrza z osłonkami metalowymi powinien przynajmniej od strony kolektora być obklejony jakimś ekranem termicznym, bo filtr łyka za dużo gorącego powietrza i może tez często padać przepływka (wybór samego filtra bardzo dobry) mógłbyś też owinąć downpipa tym: http://re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=397 2. TIP powinien zwężać się tuż przed zasysem 3. średnica orurowania najlepiej gdyby była taka sama jak średnica wewnętrzna przepustnicy a rozszerzenie powinno być tak samo jak w TT 225KM tuż po wyjściu z turbawy - i to jest takie główne zastrzeżenie ode mnie - szkoda, że nie podpytałeś Dp jest owinięta taśmą od Re5pect Tylko nie wkleiłem zdjęcia. O właśnie tak Apropo: ad1. Osłona w całości jest wykonana z stali kwasoodpornej, a kwasówka chyba jest najgorszym przewodnikiem ciepła ze wszystkich metali. Praktycznie osłona się nie nagrzewa. Ale profilaktycznie nie zaszkodzi ją owinąć i jak znajde czas na tą pierdółke to obkleje. ad2. Swego czasu, a było to kilka miesięcy przed tuningiem rozmawiałem z panem Andrzejem P.- Unitronic. Powiedział, że im bardziej osprzęt tuningowy będzie budową zbliżony do oryginału tym mniej problemów będe miał po tuningu. Swoją drogą myśle, że lepiej nie szło wykonać tego TIP-a, jest optymalny. Nie wyobrażam sobie, że turbo mogłoby się szybciej wkręcać. A mocne zwężenie na krótkim odcinku nie jest za dobre. ad3. Mój IC 70/23/6,5 ma średnice wewnętrzną wej/wyj 50mm. Orurowanie ma średnice wew. 51. Wyjście turba ma taką samą średnice. Nonsensem jest robienie orurowania o większej średnicy nie montując wielkiego IC. Nie ma w tym żadnego celu.
poziek Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 ad3. Mój IC 70/23/6,5 ma średnice wewnętrzną wej/wyj 50mm. Orurowanie ma średnice wew. 51. Wyjście turba ma taką samą średnice. Nonsensem jest robienie orurowania o większej średnicy nie montując wielkiego IC. Nie ma w tym żadnego celu. Trzeba było przerobić wejście do intercoolera na większa średnicę. Kilka do kilkunastu koni ucieka ci w wysokich RPM przez to orurowanie.
gregory Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 ad3. Mój IC 70/23/6,5 ma średnice wewnętrzną wej/wyj 50mm. Orurowanie ma średnice wew. 51. Wyjście turba ma taką samą średnice. Nonsensem jest robienie orurowania o większej średnicy nie montując wielkiego IC. Nie ma w tym żadnego celu. Trzeba było przerobić wejście do intercoolera na większa średnicę. Kilka do kilkunastu koni ucieka ci w wysokich RPM przez to orurowanie. Ciekawe jak IC jest z polerowanego aluminium, przerabiając go zepsułoby się go tylko. Poza tym to średnica zew. przepustnicy jest 63mm a wew. nie pamiętam ale zapewne 50-pare bo są dosyć grube ścianki, więc nie wiem czy jest wogóle sens walczyć o 2...3mm bo średnica wew. orurowania to 51mm Ps. Dodałem pełną liste modyfikacji dla zainteresowanych. Myśle, że o niczym nie zapomniałem Jakby co to jeszcze dopisze.
poziek Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Ciekawe jak IC jest z polerowanego aluminium W czym problem ? przecież aluminium tez się spawa
Nosb Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Gratki autka. Naprawde fajna sztuka
nippo83 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Gregory takie głupie pytanko.. jaką spawarką i elektrodą spawałeś wydech?
gregory Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Gregory takie głupie pytanko.. jaką spawarką i elektrodą spawałeś wydech? Elektroda do kwasówki 2,5 AWESTA, spawarka zwykła transformatorowa mały prąd + dobry spawacz(qmpel), bo jak ja bym to spawał to bym pewnie pełno dziur powypalał W zasadzie zbyt cieńko ścienny materiał jak dla elektrody, ale jak widać da się.
nippo83 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Greg jeździsz na stock sprzęgle czy śmigasz na spieku lub sprzęgle wytrzymalszym np.Sachs Racing? będę Tobie wdzięczny za odpowiedź aha..no bo bym zapomniał bywasz czasem na spotach w Gliwicach? (sorki za małe OT)
gregory Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Jak narazie smigam na ori sprzęgle i docisku. Był czas, że obniżyłem doładowanie na 1.0Bar i jeździłem tak koło miesiąca. Później jak znów podniosłem na 1,5Bar-a to trzy pierwsze strzały z 1,5Bar-a sprzęgło się uślizgnęło, ale znów się przyzwyczaiło chyba i dalej klei. Przypuszczam, licze się z tym że na nowy sezon wiosenny będe musiał wzmocnić sprzęgło bo ileż może kleić taki moment seryjna tarcza i docisk. A na spocie Gliwickim mnie jeszcze nie było niestety, planuje się wybrać jak się odkopie z roboty
adams78 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 ileż może kleić taki moment seryjna tarcza i docisk. Napisz w końcu ile masz tych niutonów?
marewel Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 . Był czas, że obniżyłem doładowanie na 1.0Bar Jak podnosisz to cienienie,programem?
domjenick Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 . Był czas, że obniżyłem doładowanie na 1.0Bar Jak podnosisz to cienienie,programem? o ile pamietam gregory uzywa MBC
labek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 . Był czas, że obniżyłem doładowanie na 1.0Bar Jak podnosisz to cienienie,programem? o ile pamietam gregory uzywa MBC MBC już nie ma :gwizdanie: został usunięty po wymianie gruszki z tej co była w gt2x na tą ze zwykłej k03.
nippo83 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Greg a czym sterujesz ciśnienie doładowania? Miałeś MBC a teraz w jaki sposób zmieniasz ciśnienie?
domjenick Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 pewnie na aktuatorze podkrecil...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się