nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Witam serdecznie! Jak juz pisalem w powitalni od pol roku jestem wlascicielem tej oto bestii, podczas zakupu samochod pod wzgledem mechanicznym byl kompletnie seryjny z wgranym programem Revo Stage1, gdzie na papierze mial miec 192KM, czego nie mozna bylo w zadnym stopniu odczuc podczas prowadzenia. Po sprawdzeniu go na hamowni wyplul marne 170KM... A wiec do dziela, co od tego czasu zostalo w niej zrobione... Na poczatek zostala podniesiona (zawieszenie gwintowane juz bylo wrzucone), gdyz na naszych Polskich drogach na 18" bylo tragicznie, po podniesieniu i nie zrobieniu ponownej zbieznosci - co nie przyszlo mi do glowy po jednym sezonie komplet tylnych opon nadawal sie juz tylko na smieci... - Zaczalem od przedniego FMIC oraz orurowania i chlastaniem seryjnego zderzaka - Downpipe 2,5" - Kompletny przelot az do koncowych tlumikow 2,5" - BOV Bailey - na czym sie przejechalem, poniewaz przez to ustrojstwo ktore syczy a nie ma z niego pozytku byly straty mocy 16KM! i 20Nm, ale jako ze seryjna DV-ka ucierpiala przy demontazu BOV zostal przerobiony na DV i poprowadzony waz z wylotu BOV-a do TIPa. To tyle, pozniej strojenie w COMP-Sporcie, zaowocowalo wynikiem jak na wykresie. Z gadzetow: - Turbo Timer "HKS" - Ksenony w soczewki, oraz halogeny - Kamera cofania w tablicy, lecz nie mam jeszcze radia z wyswietlaczem (stelarz na 2DIN juz lezy w szafce) - Kierownica trojramienna od Esy obszyta na nowo perforowana, oraz gladka skora Do samochodu po wykonaniu wszystkich modyfikacji wrzuciłem instalacje LPG Stag IV, wtryski niebieskie HANA, zbiornik toroidalny 55l w miejsce kola zapasowego, po czym zostało wykonane strojenie z uzyciem sondy AFR na LPG- samochod chodzi na gazie lepiej niż na benzynie (gdyż gaz ma więcej oktanow niż benzyna). To by bylo na tyle poki co... Pozdrawiam Edytowane 2 Marca 2015 przez nero6
miszka Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 fajny projekt i kolor jakiś pakiet zewnętrzny planujesz czy zostaje seria
andr3i Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) ja proponuje zrobic swap hebli minimum 320 bo twoje tarcze zwlaszcza tyl sa niewidoczne, bedzie o wiele bezpieczniej kiera z b5 czemu ? nie ladniejsza ori sline perforowana ze znaczkiem ? z pakietu sline znaczek na grillu i tylko to ale po co wogole go tam dawac? nie zrozum mnie zle ale to tak jakby przyczepic s4 do zwyklego pazdzierza modow napewn osie znajdzie wiele tylko pytanie w jakim kierunku pojdziesz? Edytowane 2 Marca 2015 przez andr3i
nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Tak, zgadzam sie co do hamulcow tylko z czego je zaadaptowac zeby siadly plug & play? Co do kiery to zostala mi z poprzedniej audi a dopiero co ja obilem wiec stwierdzilem, ze nie bede nikomu robil takich prezentow i przytulilem ja do siebie. Co do znaczka to owszem moze i masz racje kolego, ale byl juz po zakupie auta a w planach maja wjechac progi drzwiowe od esy i chce cos pokombinowac z tylnym zderzakiem.
BeyerBrown Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) samochod chodzi na gazie lepiej niż na benzynie (gdyż gaz ma więcej oktanow niż benzyna) To nie oktany podnoszą osiągi... http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf Edytowane 2 Marca 2015 przez BeyerBrown
krzysiekvtec Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Dziwnie wyglada ten cooler w tym zderzaku jak by czegos brakowalo, aby nikt ze slości ci tam nic nie zrobił... felga mi sie bardzo podoba jak byc chciał sprzedać to daj znać
nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Mi osobiscie wrecz przeciwnie, podoba sie umiejscowienie coolera, poki co nie mysle nad sprzedaza felg. Pozdro Edytowane 2 Marca 2015 przez nero6
MAGIC87 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 na forum są projekty 300-400 Ps z 1.8T i jakoś ładniej dało sie schować FMIC.. Ten dla mnie na - a reszta w sumie stock jak 90 % na ulicy
nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Nie rozumiem co chciales wniesc tym postem kolego, mi ta moc poki co wystarcza w porownaniu do serii jest o niebo lepiej. Kto powiedzial, ze chcialem go chowac? Gdybym chcial go schowac zrobilbym to w inny sposob. Nie zalezy mi na tym zeby nawalic spojlerow, dokladek i miliona nalepek zeby sie wyrozniac. Nie wiem jak Ty, ale mi dobrze z tym ze nie wyroznia sie na drodze... Jak juz pisalem w planach dokladki na drzwi od esy i moze kiedys zderzaki. Tyle w temacie. Pozdro.
Rabbi Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 kolorek i felga kierę wrzuć trójramienną jakąś nowszą i hamulce koniecznie większe gdyż tylna tarcza jest tragicznie mała przy tej ładnej feldze. tak nawiasem,co to za wzór felg?
nero6 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Fox motorspprt. Pozniej wrzuce foty Prosze bardzo. heble z 3.0 tdi b7 lub s4 b6/7 Jaki wtedy jest ich rozmiar przod/tyl ?
afroo. Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 heble z 3.0 tdi b7 lub s4 b6/7 Jaki wtedy jest ich rozmiar przod/tyl ? W B7 3.0TDI lub 2.0TFSI masz 320/288, a w S4 345/300.
Michalekbmw Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 montuj z s4 sa w miare tanie jeszcze chyba ze na grubo to z poesche cayenne turbo ale wtedy fela 19stka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się