Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Luzy na przekładni kierowniczej - pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Złodziejstwo w biały dzień! Masz jakiś rachunek, paragon? Jak nie po dobroci to bym walczył z nimi na drodze prawnej...

Opublikowano

Mam gwarancję pisemną z rachunkiem. Jutro muszę wracać do Danii 1000km niesprawnym autem. Zastanawiam się ile litrów płynu i przystanków na sprawdzanie stanu będę musiał zrobić...

Opublikowano

Dlatego jestem zwolennikiem używanych magli na gwarancji- bez popierduchy. Dla potomnych SZEWCE(k.Wrocławia) ul. Długa 108 tel. 601980394. Kolego, mam nadzieje ze dojdziesz z tym do ładu:)

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem zakład gdzie przywracają stan fabryczny, z wymianą listwy i mają certyfikat Dekra www.hydrosystem.pl

Kupiłem 2 butelki Preston i z piwnicy ori serwisowy fabryczny płyn wspomagania, jednak niepotrzebnie. Nadal jest ponad max. Puszcza pewnie tylko w granicznych polozeniach listwy że wszystko obzygane było po kilkudziesięciu kilometrach w mieście. Chcąc mieć sprawne auto na lata pozostaje chyba tylko profesjonalna regeneracja ori pompy i magla

Na dodatek wszystkie inne punkty regeneracji wykonują pracę i kasują luz tylko w 50 %, zawsze wyrabia się listwa. Mnie taka naprawa nie satysfakcjonuje. Na trasach po 1000-2000km to jest męczarnia, a jeśli dodać wiatr boczny i koleiny to i niebezpieczne. Na każdej trasie mamy zwężki czyli tzw remonty, nie ma miejsca na pomyłkę. Wole naprawę na stan fabryczny

Edytowane przez xsebo1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam.

Ja ma taki problem z luzem na kierownicy, jak jest gorąco i auto nie stoi w garażu tylko na słońcu, a w cieniu oscyluje ponad 25*C, robi mi się mały luz na kierownicy im cieplej tym większy. Jak temp. jest poniżej 20*C luz zanika. Grubo poniżej 20*C nigdy luzu nie wyczuwałem. Nie mam luzów na końcówkach, wszystko suche, od 2 lat płynu nie ubyło. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki.

Opublikowano
7 godzin temu, Kizior Syberyjski napisał:

Witam.

Ja ma taki problem z luzem na kierownicy, jak jest gorąco i auto nie stoi w garażu tylko na słońcu, a w cieniu oscyluje ponad 25*C, robi mi się mały luz na kierownicy im cieplej tym większy. Jak temp. jest poniżej 20*C luz zanika. Grubo poniżej 20*C nigdy luzu nie wyczuwałem. Nie mam luzów na końcówkach, wszystko suche, od 2 lat płynu nie ubyło. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki.

Wygląda na to, że warto płyn wymienić...

Opublikowano

Mi przy samym skręcaniu nic nie stuka, ale kierownica na zewnętrznej średnicy rusza mi się tak o centymetr nie poruszając w tym momencie kołami. Czy powinienem się martwić? Stuka coś też przy przejeżdżaniu na skręconych kołach (może nawet nie muszą być skręcone) przez jakieś stopnie/dziury, ale to to akurat może być wszystko...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...