Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 30v Głowice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. Posiadam silnik jaki jest w tytule, za niedługo biorę się za remont i chciałem zapytać, czy wymiana głowic z innych silników poprawi osiągi i które wybrać? Narzekam też na słabe zbieranie się obrotów silnika na biegu jałowym. Znajomy ma 2.6 i różnica jest olbrzymia.

W VW np Golfie również jest montowany silnik V6 o poj. 2.8 co prawda ma łańcuch rozrządu, ale czy te kilka koni więcej jest spowodowane innymi głowicami, czy jeszcze czymś się różni?

Edytowane przez DaN0
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź dokładnie jaki silnik jest w Golfie - tam są silniki VR6 ;)

Edytowane przez Banan
Opublikowano

@up, 2,8 V6 w golfie to nie to samo 2.8 V6 co w audi.

W golfach siedzi VR6, czyli coś takiego, na jednej głowicy:

80262065_7_644x461_vr6-glowica-sprzedam-

W audi natomiast prawdziwe V6, na dwóch głowicach:

003_001.jpg

Dalej uważasz że wiesz co piszesz?

Opublikowano (edytowane)

template.jpg


Dalej tak uważam... Potrafie odróżnić VR od V

I może zamiast się upierać, przy tym, przy czym wiecie, odkurzylibyście wujka Google i sami z ciekawości poszukali? :v

Edytowane przez DaN0
Opublikowano (edytowane)

No to kupuj głowice od golfa IV 2.8 Vr6 i zakładaj. +30KM.

Jakbyś czegoś nie wiedział to wszystko jest na autocentrum.pl.

Powodzenia!!

Masz trochę info bo mnie ch*j strzeli zaraz.

http://pl.wikipedia.org/wiki/VR6

Silnik w golfie 4tej gen. jest rozwinięciem silnika z golfa 3ciej generacji, jakże słynnego VR6, który w czwórce doczekał sie głowicy 24V i jest zbliżony do silnika z golfa IV R32.

Jeszcze Ci coś wytłumaczyć?

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano (edytowane)

Ta, czemu do cholery mają oznaczenia V6, a nie VR? edit: ok, doczytane, to może wróćmy już do pierwszego pytania :)

Edytowane przez DaN0
Opublikowano

Witajcie. Posiadam silnik jaki jest w tytule, za niedługo biorę się za remont i chciałem zapytać, czy wymiana głowic z innych silników poprawi osiągi i które wybrać? Narzekam też na słabe zbieranie się obrotów silnika na biegu jałowym. Znajomy ma 2.6 i różnica jest olbrzymia.

W VW np Golfie również jest montowany silnik V6 o poj. 2.8 co prawda ma łańcuch rozrządu, ale czy te kilka koni więcej jest spowodowane innymi głowicami, czy jeszcze czymś się różni?

Leżę i nie mogę.

To jeżeli uważasz że silnik na łańcuchu jest lepszy to teraz Ci powiem ciekawostke której chyba nie wiesz. W twoim silniku rozrzad jest na pasku i dwóch łańcuchach rozrządu.

Jeżeli się słabo zbiera to zrób logi bo tutaj nie ma wróżek i cudów nie zdzialamy. :wink:

Kolejna ciekawostka , ludzie którzy mają silniki 2.7 biT kupują głowice z 2.8 V6 30V bo dają radę ogarnąć ponad 600 KM. Więc lepszej chyba nie znajdziesz :wink:

Opublikowano

Dla mnie to już sztuka wyprowadzić człowieka z błędu, bez hejtów na niego ;) Dzięki wielkie ;)

Opublikowano (edytowane)

spoko ja tez wiem co pisze ;) - wyobraź tylko sobie jak nasze V6 z cylndrami pod kątem 90 stopni miałyby wejść poprzecznie pod maskę Golfa ;) , np. W Oplach V6 ( 2.5 , 2.6 , 3.0 , 3.2 ) mają cylindry pod kątem 52 stopni żeby weszły poprzecznie

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Dla mnie to już sztuka wyprowadzić człowieka z błędu, bez hejtów na niego ;) Dzięki wielkie ;)

Tutaj nie chodzi o hejty , bez urazów od tego jest to forum że jak ktoś nie ma wiedzy to tutaj ją uzyska w miarę możliwości.

Zrób te logi ktoś je obada i będzie wiadomo co.

Banan jak możesz podaj koledze które grupy ogarnąć :wink:

Opublikowano

Zamiast kombinować zainwestuj w ori napinacze łańcuchów jeśli Twoje mówią papa. Nieźle się zgarbisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...