Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


arek_cccp

Rekomendowane odpowiedzi

a kurcze, ładnie zapina :D

masz jeszcze jakieś plany co do mocy? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arek podobno ta pompa w baku z rs 6 v10 (4F0 919 051 BN)pasuje po przerobkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kurcze, ładnie zapina :D

masz jeszcze jakieś plany co do mocy? :P

Na razie nic nie będę zmieniał :) przyszły rok hm zobaczymy. Kusi mnie wrzucenie słupka CDL, BWJ ale cena odstrasza i dostępność też jest licha. Wtedy k04 tfsi hybryda i atak na 4XX 5XX.

arek podobno ta pompa w baku z rs 6 v10 (4F0 919 051 BN)pasuje po przerobkach [/size]

Dzięki, właśnie zamontowaliśmy pompę z RS6 C6. Nie obyło się bez niespodzianek :) potrzebowała zaworka zwrotnego z porsche chłopaki przełożyły pływak z deklem z mojej starej pompy 2.0T i podeszła bez bólu. Efekt ? 80% obciążenia przy pełnym bucie także zapas myślę jest na grubo 400+ a kto wie co przyszłość przyniesie :grin: .

Stożek siedzi sobie tak przy czym górą turbo znacznie lepiej trzyma do końca, a dźwięki i parskanie naprawdę głośne i piękne dla ucha :). Dźwięk wydechu też uległ zmianie jest ciszej podczas jazdy i bardziej basowo przy bucie także same zalety stożka ;). Moc dźwięk dźwięk moc. A mocy nigdy za dużo :lol:. Osłona termiczna zdaje egzamin wyśmienicie podczas upalania w te upały stożek jest można powiedzieć chłodny aż jestem zaskoczony :). Oczywiście całość wykonywana w Gregor10.pl. pompa stożek korekty softu pod stożek etc. Dodatkowo mały serwis jak pęknięta odma i cieknący wąż chłodnicy zostały wymienione wycieki usunięte całość poskładana i bangla. :banan:

20160625_153242.jpg

20160625_153249.jpg

20160625_153254.jpg

20160625_153302.jpg

20160625_153309.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zacne autko

vectre znam bo stoi w Szaflarach a wcześniej miał chyba astrę o ile się nie mylę ???

sam planuje u siebie k04 założyć jak na razie zbieram graty i co najważniejsze mam wsadzonego CDL-a wiec może się uda coś więcej wykrzesać :D

gadałem z gregorem i mówił ze może być zabawka hahah :DD:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miał astre. CDL powiadasz :), zazdroszczę. Pakuj hybryde od razu k04 :P. Skąd słupek dorwales tak w ogóle? Jaka cena? Może być PW ;) P&P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam b7 tfsi co ma 500NM i jeździ juz od 2012 roku i żyje a lekko nie ma.Czyli całkiem wytrzymałe są silniki w naszych b7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne korby ma :P ? Co do wytrzymałości to się zgadzam :) silnik naprawdę przyjmuje sporo na klatę. Znasz specyfikację tej b7 O ktorej mówisz lub masz jakiś wykres poglądowy ?

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standart k04,wtryski s3 ,wklad,dp ze sportowym katem,326 koni bylo i 505 nm na maha od 2012 auto zrobilo 60tys tylko glowica poszla w tym czasie do remontu,silnik seria.Wykres gdzies kiedys mialem musze poszukac wysle ci na fb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie niuta sporo w przedziale 3500-4000. A co się stało z głowicą że konieczny był remont? 60tyś to z takim dołem to faktycznie dobry test dla korb :). Cdl z s3 wiem że znosi 500+ tylko ponoć tam mocniejsze mocowanie korby dp tłoka lub samą korba bo spotkałem się z tymi dwoma teoriami.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa oleju mu siadła i głowica dupla, potem odrazu silnik odprezyl 1.5 mm uszczelką, wrzucił wałek ssący z cdl który daje w bgb ponad 10 kuni i chyba miał okolice 530 NM ale auto potem sprzedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały udpate, auto cały czas jeździ bez żadnych awarii, odpukać. Przez ten czas zamontowałem w wakacje jeszcze chyba oil catch tank zamiast gównianej odmy w tfsi co bardzo polecam każdemu zrobić ;), wpadły listwy piano black,ręczny rs4, nakładki alu rs4 oraz odblokowanie hamowania lewą nogą i w sumie tyle z modyfikacji.

20160910_133059.jpg

20160910_133105.jpg

20160910_184007.jpg

Brakuje, foteli sline z b8/a5 może ciemnej podsufitki oraz pomalowania kilku osłon na czarno.

dv_1.jpg

20161213_132338.jpg

20161213_132507.jpg

Nakładki alu rs4 ori

20161218_202719.jpg

No i fotka jakaś tam ;).

20161213_153847.jpg

20161213_153815.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ten czas zamontowałem w wakacje jeszcze chyba oil catch tank zamiast gównianej odmy w tfsi co bardzo polecam każdemu zrobić

Jakie zalety i wady takiego zabiegu? Koszt wprost proporcjonalny do efektu? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak syfu w kolektorze dolotowym, brak psujacego się zaworu pcv bo go usuwasz :), takie zabiegi powinny być seryjnie robione już ... jest sporo silników z fabrycznymi catch tankami. Tylko vag jakoś musi na wszystkim zarabiać i montuje badziewną odme, która jak niektórzy doświadczają dość często się psuje i kosztuje swoje a odma w tfsi ma bardzo ważny wpływ na pracę, osiągi silnika. Jest zrobione raz a porządnie a koszta w moim przypadku nie były duże, brak wad same zalety, kosztowo na pewno proporcjonalnie i to nawet bardzo.

Dziękować :) wszystkiego dobrego w nowym rokuu

Dziękuje i nawzajem :) Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę stukną 2 lata ;)

Kawał porządnej roboty odwaliłeś!

Dobrze, że zdecydowałeś się na zmianę dekorów, od początku mnie drażniły ;)

Może na wiosnę, coś pomierzysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Arku pięknie idziesz z tematem I urozmaicasz nam forum !

Czyli potrzebny byłby słupek z CDL, hybryda K04 i kuty spód, żeby stroić bezpiecznie na 400+ PS?

PS. Widzę Twoją sztukę w stylistyce czerń :D

Totalne incognito :D

No może jedynie jakiś pakiet s-line/dtm z zewnątrz a może jakieś Caractere?

+ ładne 19" grafit/ czerń na lato :D

Kawał dobrej roboty!

Pozdrawiam!

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wpadnie 18'' typu OZ ultraleggera właśnie grafitowa/tytanowa co do ataku na 400+ to k04 hybryda i słupek CDL bez kucizny wystarcza ponoć ale to jak już to koniec 2017r początek 2018, ten rok mam zamiar przejeździć jeszcze na obecnym setupie ;). Z zewnątrz chciałbym zderzak sline z grillem s4 czarnym i listwy s4.. choć bardziej mnie korcą heble z porsche 6 tłok zr17/18 niż wygląd..

Za chwilę stukną 2 lata ;)

Kawał porządnej roboty odwaliłeś!

Dobrze, że zdecydowałeś się na zmianę dekorów, od początku mnie drażniły ;)

Może na wiosnę, coś pomierzysz :)

Na wiosne obowiązkowo bo w tym roku tak szybko wszystko przeleciało, że nawet nie zdąrzyłem za wiele pomierzyć, ta dekory też mnie drażniły aż dziwne, że tyle czasu z nimi zwlekałem :).

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...