pite Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Witam Panowie, mam takie pytanie odnośnie wycieraczki tylnej. Mianowicie wycieraczka w pozycji wyłączonej jest ustawiona tak jak na zdjęciu w załączniku (tj z lewej a nie prawej strony). Po zdjęciu tapicerki zauważyłem, że silnik wycieraczki jest założony od A3 (tak jest mazakiem napisane na nim) próbowałem przepiąć piny w konektorze ale skutkuje to tym, że wycieraczka działa cały czas po przekręceniu zapłonu. Jakieś pomysły ? Dodam, że wycieraczka działą dobrze tzn z lewej do prawej a powinna działać z prawej do lewej
kamil.kania Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 spróbuj odkręcić silniczek od klapy i przekręcić silniczek o parę stopni, teorytycznie jak silniczek przekręcisz poza prawidłowy zakres pracy to działa odwrotnie. Przynajmniej tak było w paru autach, nie jestem pewny co w audi, jeszcze nie przerabiałem tematu bo silniczki chyba szły te same do a3 i a4 (mogę sie mylić-nie bijcie)
Czesław112 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Odkopie.Mam silniczek z wv i tez zatrzymuje sie po lewej.Co z tym zrobic?Zmieniać silnik?
bobikos Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 A nie lepiej wycieraczkę z ramieniem dobrać tak żeby się ładnie układała?
Czesław112 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 chodzi o to czy da rade zmienic odwrotnie działanie silniczka.Jak nie da rady kupuje z q5 i tyle+silniczek
MemberA4 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Witam Panowie, mam takie pytanie odnośnie wycieraczki tylnej. Mianowicie wycieraczka w pozycji wyłączonej jest ustawiona tak jak na zdjęciu w załączniku (tj z lewej a nie prawej strony). Po zdjęciu tapicerki zauważyłem, że silnik wycieraczki jest założony od A3 (tak jest mazakiem napisane na nim) próbowałem przepiąć piny w konektorze ale skutkuje to tym, że wycieraczka działa cały czas po przekręceniu zapłonu. Jakieś pomysły ? Dodam, że wycieraczka działą dobrze tzn z lewej do prawej a powinna działać z prawej do lewej Ja u siebie ostatnio uszczelniałem i czyściłem silniczek. Po rozebraniu i obejrzeniu całości to jak się nie mylę mechanizm cyklu obrotu można przez przypadek źle złożyć i to może skutkować odwrotnym ułożeniem wycieraczki. Najlepiej rozebrać ten mechanizm i sprawdzić czy da się go przestawić do pozycji poprawnej. http:// Jak uniesiesz to niebieskie kółko z tymi małymi ramionkami to można kółkiem pokręcić o 180st i wtedy wycieraczka ustawia się po drugiej stronie . Tak myślę bo nie praktykowałem tego Witam Panowie, mam takie pytanie odnośnie wycieraczki tylnej. Mianowicie wycieraczka w pozycji wyłączonej jest ustawiona tak jak na zdjęciu w załączniku (tj z lewej a nie prawej strony). Po zdjęciu tapicerki zauważyłem, że silnik wycieraczki jest założony od A3 (tak jest mazakiem napisane na nim) próbowałem przepiąć piny w konektorze ale skutkuje to tym, że wycieraczka działa cały czas po przekręceniu zapłonu. Jakieś pomysły ? Dodam, że wycieraczka działą dobrze tzn z lewej do prawej a powinna działać z prawej do lewej Ja u siebie ostatnio uszczelniałem i czyściłem silniczek. Po rozebraniu i obejrzeniu całości to jak się nie mylę mechanizm cyklu obrotu można przez przypadek źle złożyć i to może skutkować odwrotnym ułożeniem wycieraczki. Najlepiej rozebrać ten mechanizm i sprawdzić czy da się go przestawić do pozycji poprawnej.http:// Jak uniesiesz to niebieskie kółko z tymi małymi ramionkami to można kółkiem pokręcić o 180st i wtedy wycieraczka ustawia się po drugiej stronie . Tak myślę bo nie praktykowałem tego Uzebienie tych ramion powinno chyba być od strony kółka niebieskiego jak chcesz wycieraczke po prawej a nie jak na zdjęciu. Podczas obrotu zęby sa wysuwane do zewnątrz i wycieraczka przesuwa się wtedy na lewo.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Lutego 2016 przez MemberA4
Czesław112 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Mój stary też działał non toper po załączeniu i dlatego zmieniłem,spróbuje rozebrać stary i pokombinować z tym kółkiem jak wyjdzie to rozbiore drugi i też tak przestawie jak wyjdzie. Juz jest ok.To koło niebieskie miałem takie same w starym silniczku a w tym kupionym było jakieś kremowe czy żółte które wywaliłem i włożyłem to niebieskie i wycieraczka zatrzymuje sie jak należy po prawej stronie.Poprostu przełożyłem te kółka i jest git.Kolega MemberA4 na zdjęciu po ściągnięciu obudowy ma w prawidłowej pozycji te koła zębate razem z ramieniem.U mnie z tym kremowym kółkiem zatrzymywało sie naprzeciwko dokładnie koło dziury na srubke koło samego silniczka tak jakby w pozycji rozwartej i stop był po lewej stronie.Dodam że ustawiałem to koło w różnych pozycjach i cały czas wracała wyciera na lewą strone więc zmiana kółka pomogla. Tam pod tym kółkiem sa takie blaszki na kółku i pod nim i to wpływa na to czy kręci w prawo czy w lewo,bo po wyjęciu wszystkiego tzn tych zębatek i podłączeniu ten gwint napędzający kręci się cały czas. HE..jeszcze fotel reanimowałem bo latał przód, tył tez sie udało nówka
jacek70 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Czym te kółka się różnią , poza kolorem ?
Czesław112 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ułożeniam blaszekm i dziurkami pod spodem
jacek70 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Czyli do b6 ma być niebieskie bo na innym to wycieraczka będzie na odwrót ?
Czesław112 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 z drugiej strony tego kółka jest jakby blaszany szablon(chodzi o same kółko bo na silniczku tez są blaszki jak wyjmiesz to kółko).Miałem obydwa w ręce różnią sie właśnie tym szablonem i on styka się z tymi blaszkami co są na obudowie silniczka. Nie wiem czy ma być niebieskie mi akurat po zmianie na niebieskie wycieraczka działa poprawnie a nie jak wczesniej zatrzymywała się po lewej stronie.Jutro zrobie foty tych kółek to wrzuce bo juz dzis mi sie nie chce cały dzień w garażu spędziłem. A musze jeszcze raz rozebrać bo trzpień od spryskiwacza jest za duży pod te dysze którą mam i musze przełożyć go ze starego i będzie git
jacek70 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ok. Tak się zastanawiam czy zmiana obrotów na silniku zdała by egzamin bez wymiany kółek ?
Czesław112 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Ja te kółko zanim rozebrałem stary silniczek ustawiałem o 60st o 180st i tak i tak i nic, powracał na lewo.Blaszki na kółku i silniczku tak robią.Na zdj kolegi MemberA4 tam gdzie ma kciuka lewej ręki jest taki trzpień nagwintowany(U niego nie widać jest pod czarnym plastikiem) on napędza wszystko.Tylko ze jak podłączyłem bez bebechów to kręcił sie non toper...Juto wrzuce foty tych kółek. No i fotki Ogólnie blaszki są tak samo w obydwu ale jak je obróciłem to mocowanie ramionka jest po przeciwnych stronach.I tu jest cwancyk właśnie,pisałem że blaszki ale sie myliłem sorry.Niebieskie kółko działa prawidłowo a te żółte zatrzymuje wycierke po lewej stronie.Pozdrawiam Aha na allegro znalazłem zestaw naprawczy http://allegro.pl/audi-a4-b5-b6-b7-silniczek-wycieraczki-tyl-naprawa-i5951729213.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się