sardo Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Jak w temacie spada poziom płynu chłodniczego. Nic nigdzie nie wycieka nawet jak postoi 3 dni kropli nie widać. Tu moje pytanie, może to być uszczelka pod głowicą czy ubytek jest przez turbinę?
sisi1977 Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 sprawdz olej czy nie ma wody w nim.jezeli bedzie to olej bedzie przypominał kawe z pianka taką neske
HAMER Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Jak w temacie spada poziom płynu chłodniczego. Nic nigdzie nie wycieka nawet jak postoi 3 dni kropli nie widać. Tu moje pytanie, może to być uszczelka pod głowicą czy ubytek jest przez turbinę? Mam identycznie.. olej sprawdziłem i jest w porządku, gdzie szukać innej przyczyny??
ma-ciej Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Może cieknie ci nagrzewnica? Nie parują ci szyby od środka? Jak auto stoi, to zazwyczaj nic nie wycieka, dopiero po uruchomieniu silnika powstaje ciśnienie w układzie i wtedy zaczyna wyciekać. Pod spodem zbiornika wyrównawczego jest taka rurka, często tamtędy kapie. Czy to jest duży ubytek u ciebie?
sardo Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 Olej jest ok choć też coś sporo go ubyło co do parowania nic takiego jak na razie nie ma. Jak wspomniałem wcześniej dymałem pieszo trzy dni a auto stało z gazetami pod silnikiem i sucho nie wycieka, cały układ sprawdziłem dokładnie i nic. Co obstawiacie przeciek przez turbinę czy przez uszczelkę pod głowicą ?
marian1960 Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 ja obstawiam przetarty gdzieś wąż gumowy,jak zauważył kolega ma-ciej sprawdzanie na pracującym silniku,sobie płyn gdzieś kapie,najlepiej poczekać do otwarcia termostatu i być może się ujawni uszczelka,turbina oby nie w tej dekadzie pzdr
martinno Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 A ja bym jeszcze sprawdził dokładnie czujnik temperatury cieczy chłodzacej.Miałem ten sam problem,ubywało mi płynu ze zbiorniczka i przyczyną okazała się uszczelka tego czujnika,koszt to kilka zł.Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 ...ostatnio borykalem sie z podobnym problemem-pekniete bylo plastikowe laczenie silnika z gumowym wezem,ktory idzie z tylu silnika do ogrzewania,sprawdzic najlepiej pod cisnieniem-pompowac i sluchac...
nex Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 A ja bym jeszcze sprawdził dokładnie czujnik temperatury cieczy chłodzacej.Miałem ten sam problem,ubywało mi płynu ze zbiorniczka i przyczyną okazała się uszczelka tego czujnika,koszt to kilka zł.Pozdrawiam to jest twoja odpowiedz. Nie bedziesz widzial wycieku, bo po kropelce Ci bedzie wyciekal podczas jazdy i odparowywal wiec nie zobaczysz pod autem zadnego wycieku. Pod tym kolankiem z czujnikami bedziesz widzial po dluzszej jezdzie kilka kropli po czym odparuja i tyle. Mam to samo ale sie nie przejmuje bo litre doleje na 1.5-2 miesiaca, a to kolanko juz wymienialem koszt 15zl ale dalej cos minimalnie nie trzyma ten oring, nie chce mi sie tego robic bo za duzo roboty ze spuszczaniem plynu itd
domjenick Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Mam to samo ale sie nie przejmuje bo litre doleje na 1.5-2 miesiaca, ...ja lalem 0,5 litra dziennie...
sardo Opublikowano 14 Października 2008 Autor Opublikowano 14 Października 2008 Wszystko jasne wyciek zlokalizowany. Mianowicie pojechałem na lotnisko dałe w rurę od serca i wyszło szydło z worka, a mianowicie po otwarciu termostatu strzelił płyn pod czyjnikiem w chłodnicy tak że sprawa zakończona dzięki za wszystkie porady
Rekomendowane odpowiedzi