Pablo_s-c Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Rzeźnik VCDSem to ogarniesz, miałem to samo.
lukaszooo Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Jesli ta opcja nie jest fabrycznie zablokowana
Rzeznik533 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Rzeźnik VCDSem to ogarniesz, miałem to samo. a dokładnie to co w tym VCDSie mam zrobić wybrać jakaś opcje odpowietrzania?
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 http://vcds.pl/index.php?mod=site&id=8
Rzeznik533 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 http://vcds.pl/index.php?mod=site&id=8 Dzięki wielkie
Pablo_s-c Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) No u mnie to wyglądało całkiem inaczej, w Basic Settings mam tylko adaptacje czujnikow. Ja to robiłem w Output Tests i bylo to nieco bardziej skomplikowane, samo załączenie pompy to niewiele chyba pomoże, równie dobrze możemy odpalić auto - tak mi się wydaje. Ten opis z Adako jest dla VAG-Com. Rzeznik odpal Output Tests na włączonym samym zapłonie, po kliknięciu start załączy się pompa i chodzi dopóki nie dasz "next", w następnych krokach leci po kolei każde koło, zwracaj uwage kiedy pisze "press brake pedal", wciskasz do dechy i trzymasz, dajesz next i znow załącza się pompa i pompuje się pedał. Słychać oprócz pompy przepływ płynu i wyczaiłem, że np. z tyłu przepływało gładko, natomiast w przednim prawym (w tym odpinałem przewód) słychać takie jakby" pyrkanie" (nie wiem jak to określić ). Potem jak dasz next wyłącza i pisze "relase brake pedal". I tak 4 razy, lącznie z 15 kliknięć, na końcu robi "bum" systemami i to jest koniec, można dać close. Za pierwszym razem nie wiedziałem co jest grane, chciałem tylko zobaczyć czy to działa, wyszedłem w połowie procedury to była dyskoteka, świecił ABS, ale jak przejdziesz całe jest OK. Przed wszystkim odpowietrzone tradycyjnie perfect z założonym wężykiem, żeby mieć pewność, że nie idą bąbelki. Po wszystkim znowu odpowietrzałem na pracującym silniku. Potem jeszcze raz VCDS, pyrkanie było mniejsze i znów odpowietrzanie na włączonym silniku. Pojeździłem - była poprawa, to powtórka z rozrywki - wtedy przy odpowietrzaniu poszły w wężyk 4 grube bąble Zaznaczam, źe nie mam pojęcia jak to się poprawnie robi - improwizowałem, ale pomogło. Podejrzewam, że w trakcie jak pompuje pedał to powinno się popuszczać w tym kole odpowietrznik i wtedy nie ma tyle zabawy, ale ja nie miałem akurat takiej możliwości, zresztą wpadłem na to po wszystkim. Edytowane 19 Października 2015 przez Pablo_s-c
lukaszooo Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Z własnego doświadczenia powiem ze przy całkowitym zapowietrzeniu pompy pomoże tylko podcisnienie.
Rzeznik533 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Ja jak przerabiałem hebelki to odkreciłem wszystkie zaciski i tak auto stało 2tygodnie wiec podejrzewam, ze pompa abs dobrze sie zapowietrzyła, odpowietrzałem raz jedna osoba pompowała a ja spuszczałem powietrze odpowietrznikami, nie wiedziałem ze z tego moze byc taki problem hamulce mocno mi hauja ale ten pedał po malutku wpada w podłoge, i czytajac jakie sa z tym problemy chyba pojade na warsztat do fachowców
Pablo_s-c Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 A ile zrobiłeś już na nowym zestawie? Spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć na włączonym silniku, załóż przezroczysty wężyk na odpowietrznik i daj go do butelki z płynem powyżej, zanim zawieziesz do "fachowców", bo pewnie pierwsze co to tak zrobią...
Rzeznik533 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 A ile zrobiłeś już na nowym zestawie? Spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć na włączonym silniku, załóż przezroczysty wężyk na odpowietrznik i daj go do butelki z płynem powyżej, zanim zawieziesz do "fachowców", bo pewnie pierwsze co to tak zrobią... 500-800 km na tym przejechałem nie dawno co robiłem hamulce ok spróbuje tak jak mówisz na dniach i zobaczę czy pomoże Ale pompa mogła mi sie zapowietrzyc jak płyn mi sie zagotował i brakło mi hebli (tłoczek tylnego koła się zaciął )
eltom Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Przeczytałem temat od początku i widzę, że kilkukrotnie przewinął się motyw powoli wpadającego hamulca po dłuższym przytrzymaniu. Czy któreś rozwiazanie konkretnie na to pomogło? Na logikę, skoro w układzie jest tylko płyn, to gdzie ten tłoczek w pompie wpada gdy się trzyma nogę na hamulcu? Niby przy poluzowanych odpowietrznikach powietrze nie leci z wężyka. Ale raz kiedyś mechanikowi płynu zabrakło przy wymianie hamulców.
Rzeznik533 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Ja zmieniłem pompę wakum na bosch ze skody 2.0tdi 160tys. odczułem dużą poprawę, ale są momenty, że czasem hamując pedał gwałtownie lekko wpadnie w stronę podłogi i po 1-2 sekundach odbija o skok który wcześniej wpadł, zauważyłem również ze po tym jak pedał hamulca odbije heble są jak by mocniejsze jest taki efekt jak by zmienił je na wiekszę, nie wiem dlaczego tak się dzieje czy to dalej problem z zapowietrzona pompą abs ?Dodam ze odpowietrzałem ja kilka razy za pomocą vcds-a.
Dev Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Musisz jeszcze sprawdzic czy w tylnych zaciskach nie ma powietrza.
Rzeznik533 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Musisz jeszcze sprawdzic czy w tylnych zaciskach nie ma powietrza. Jutro odpowietrzę cały układ hamulcowy i sprawdzę czy jest jeszcze w nim powietrze, może jeszcze coś tam zostało i dam znać czy pomogło czy nie.
Kol@n Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ja zmieniłem pompę wakum na bosch ze skody 2.0tdi 160tys. odczułem dużą poprawę, ale są momenty, że czasem hamując pedał gwałtownie lekko wpadnie w stronę podłogi i po 1-2 sekundach odbija o skok który wcześniej wpadł, zauważyłem również ze po tym jak pedał hamulca odbije heble są jak by mocniejsze jest taki efekt jak by zmienił je na wiekszę, nie wiem dlaczego tak się dzieje czy to dalej problem z zapowietrzona pompą abs ? Dodam ze odpowietrzałem ja kilka razy za pomocą vcds-a. Witam Kolege mialem podobny problem pedal hamulca zachowywal sie tak jak opisujesz i caly czas bylo wrazenie jak by gdzies byl zapowietrzony mimo ze byl odpiwietrzany tradycyjna metoda. Przypadkiem dowiedzialem sie ze mozna odpowietrzyc caly uklad za pomoca specjalnego urzadzenia pod cisnieniem taka usluge oferuja w serwisach feuvert odpowietrzanie plukanie calego ukladu wymiana plynu cala usluga 109zl. po wszystkim o niebo lepiej problemy ustaly, moze cos takiego by pomoglo. Pozdrawiam
Rzeznik533 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ja zmieniłem pompę wakum na bosch ze skody 2.0tdi 160tys. odczułem dużą poprawę, ale są momenty, że czasem hamując pedał gwałtownie lekko wpadnie w stronę podłogi i po 1-2 sekundach odbija o skok który wcześniej wpadł, zauważyłem również ze po tym jak pedał hamulca odbije heble są jak by mocniejsze jest taki efekt jak by zmienił je na wiekszę, nie wiem dlaczego tak się dzieje czy to dalej problem z zapowietrzona pompą abs ? Dodam ze odpowietrzałem ja kilka razy za pomocą vcds-a. Witam Kolege mialem podobny problem pedal hamulca zachowywal sie tak jak opisujesz i caly czas bylo wrazenie jak by gdzies byl zapowietrzony mimo ze byl odpiwietrzany tradycyjna metoda. Przypadkiem dowiedzialem sie ze mozna odpowietrzyc caly uklad za pomoca specjalnego urzadzenia pod cisnieniem taka usluge oferuja w serwisach feuvert odpowietrzanie plukanie calego ukladu wymiana plynu cala usluga 109zl. po wszystkim o niebo lepiej problemy ustaly, moze cos takiego by pomoglo. Pozdrawiam Myślałem o tym i chyba to będzie najlepszy sposób, ale na chwile obecna walczę z lampami w drugim aucie i jakoś brak czasu a po drugie to chyba będę zmieniał przód na 320mm wiec znów układ hamulcowy będzie ruszany, ale dzięki wielki za podpowiedź
Kol@n Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Prosze zawsze chetnie pomoge. Co do swapa hebli na 320mm to bardzo polecam !!! sam mam takie i naprawde auto staje deba Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
szeryf Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Koledzy, słyszałem że jest spory problem z odkręceniem tylnych odpowietrzników, bo zaciski są aluminiowe. Można się jakoś uchronić przed zerwaniem gwintu? Pozdrawiam
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 trzeba zdjac zacisk wkrecic w imadło i przy...ć pare razy młotkiem oczywiscie odpowietrznik trzeba dac nowy
Matejus_93 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 trzeba zdjac zacisk wkrecic w imadło i przy...ć pare razy młotkiem oczywiscie odpowietrznik trzeba dac nowy W B5 po lifcie też dawać nowy odpowietrznik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się