Mateusz69 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Szanowni, Od paru dni mam problem podczas porannego rozruchu po chwili auto zaczyna kopcić na niebiesko. Podczas przyśpieszania również, Natomiast jak osiągnie temperaturę min. 70 stopni ustaje kopcenie na postoju jak i podczas przyśpieszania. Auto przed zimą miało wymieniany filtr paliwa, a wczoraj świece kpl. 4 nowych, natomiast problem dalej występuje, ktoś może spotkał się z takimi objawami i czego one są? Silnik nieszczęsny BPW. W czwartek podjedzie do mnie fachowiec z kompem więc na razie błędów nie mam jak zaczytać. Silnik pracuje normalnie nic nie szarpie nic nie puka. Koledzy proszę o pomoc :-) Dzięki! Panowie pomóżcie, co Wy na to sądzicie ??? http://ifotos.pl/zobacz/image2JPG_wnswewe.jpg http://ifotos.pl/zobacz/image1JPG_wnsweax.jpg Pompki czeka regeneracja?, bo są straszne odchyły między cylindrami. Edytowane 14 Marca 2015 przez Mateusz69 1
DARIO88 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Ja miałem kiedys taki przypadek w golfie i skonczyło sie na tym ze turbina padła . Moze juz puszcza olej i dlatego na niebiesko kopci
marda16 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Nieszczęsny silnik BPW ? taki sam jak i inne...
Mateusz69 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Ja miałem kiedys taki przypadek w golfie i skonczyło sie na tym ze turbina padła . Moze juz puszcza olej i dlatego na niebiesko kopci W zeszłym roku turbo padło i były inne objawy niż teraz są. Także to w ostateczności raczej bym stawiał. Nieszczęsny silnik BPW ? taki sam jak i inne... trzeba wrócić jednak do benzyny raczej. ;/ Panowie pomóżcie, co Wy na to sądzicie ??? http://ifotos.pl/zobacz/image1JPG_wnswwps.jpg http://ifotos.pl/zobacz/image2JPG_wnswwhn.jpg Pompki czeka regeneracja?, bo są straszne odchyły między cylindrami.
SotoM Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Co ty od tego chcesz...? za***iste są. Nie muszą być równe wskazania ,ecu tak steruje dawkami aby utrzymać równomierność pracy silnika na b.j. Jaką masz synchro rozrządu? Edytowane 14 Marca 2015 przez SotoM
Mateusz69 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 tego już nie sprawdzę bo kompa oddałem kumplowi A jaki parametr powinien być, żeby było ok?
SotoM Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 To jedź do niego -ile to podłączyć i spr... Ale niebieski dym przy uruchom.silnika,to olej-jedź do warsztatu na wymianę uszczelniaczy zaworowych i myśle ze bedzie WELL.
radek21 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Dołącze sie do tematu. U mnie w 2.0 TDI bpw na rozgrzanym silniku na wolny obrotach trzęsie buda, po dodaniu gazu trzęsienie ustaje przy około 1700 obrotach. W pon sprawdzę wtryski, ale teraz sie zastanawiam czy to wtryski, czy uszczelniacze czy rozrząd synchro. Tylko w której grupie sprawdzic synchronizację i ile najlepiej aby miała? Stało sie to nagle z dnia na dzień, silnik ma moc tylko te trzepanie buda jestdenerwujace mega. Odpala ładnie. Na zimnym brak objawów tylko jak sie rozgrzeje
Mateusz69 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 To jedź do niego -ile to podłączyć i spr... Ale niebieski dym przy uruchom.silnika,to olej-jedź do warsztatu na wymianę uszczelniaczy zaworowych i myśle ze bedzie WELL. Głowica w górę idzie przy uszczelniaczach?
Wihajster Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 To jedź do niego -ile to podłączyć i spr... Ale niebieski dym przy uruchom.silnika,to olej-jedź do warsztatu na wymianę uszczelniaczy zaworowych i myśle ze bedzie WELL. Głowica w górę idzie przy uszczelniaczach? nie...
SotoM Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Rozpięcie rozrządu-ja bym przód odsuwał aby mieć dojście do obracania wałem w celu zablokowania tłokiem zaworów po rozpięciu. Wymont.wałka rozrządu (zwrócić uwagę na stan panewek w razie konieczności wymienić + uszczelniacz walka rozrządu Jak również nowa uszcz.pokrywy.
radek21 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 sotoM a w moim problemie możesz cos poradzić?
piotrsob1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Dołącze sie do tematu. U mnie w 2.0 TDI bpw na rozgrzanym silniku na wolny obrotach trzęsie buda, po dodaniu gazu trzęsienie ustaje przy około 1700 obrotach. W pon sprawdzę wtryski, ale teraz sie zastanawiam czy to wtryski, czy uszczelniacze czy rozrząd synchro. Tylko w której grupie sprawdzic synchronizację i ile najlepiej aby miała? Stało sie to nagle z dnia na dzień, silnik ma moc tylko te trzepanie buda jestdenerwujace mega. Odpala ładnie. Na zimnym brak objawów tylko jak sie rozgrzeje Czyli objawy na razie tak jak u mnie Ja sobie z tym poradziłem , tutaj masz linka do mojego tematu : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Miłej lektury P.S. synchro do telepania nic nie ma Edytowane 15 Marca 2015 przez piotrsob1
radek21 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Jutro sprawdzę korekcje na wtryskach i prawdopodobnie uszczelniacze do wymiany bo objawy identyczne jak u ciebie. A ile kosztuje zestaw uszczelniaczy i śruby? Bo gdzieś tam czytałem ze tez trzeba wymienić. Piotrsob1 może masz numery to zamówię w serwisie albo w intercarsie
piotrsob1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Komplet uszczelniaczy: Śruba mocowania pompki i śruba regulacyjna :
radek21 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 A cenowo jak to wyglądało u ciebie? Od razu bym sprawdził synchro wałków tylko nie mogę znaleźć opisu jak to sprawdzic. Kiedyś gdzieś czytałem ale teraz wertuje forum i nie mogę znaleźć. W której gr w vagu sie to sprawdza?
piotrsob1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Uszczelniacze 35 PLN-ów na pompkę. Śruba 12 PLN-ów szt.( tylko z oryginału) Ceny z Auto-Landu -30 % rabatu Synchro widać bodajże w grupie 003 , czwarte okienko . Jak wartość mieści się w normie , to nie ma sensu kręcić synchronizacją
radek21 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Rozrząd był robiony jakieś 15 tys temu i nie wiem jak ustawił ta synchro. To nie ma różnicy czy jest 0 czy np -1.5?
SotoM Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Mając ust.na 0 to jest idealne lecz nie każdy silnik to ust.preferuje, najpierw sprawdź gr004-4okno zazwyczaj daje się ciut w +0,5/1 a nawet +1,5 a czasami nawet na ponad 2. i w gr015 3okno to masz spalanie na b.j podeślij odczyty Edytowane 15 Marca 2015 przez SotoM
radek21 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 A masz może instrukcje jak to przestawić? Wolałbym przygotować sie teoretycznie niz pózniej robić metoda prób i bledow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się