Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duze spalanie i falujace obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Audi a4 sedan 125km 1996 r

Mam oto taki problem ze jak jeżdże po mieście to moje autko sporo pali, około 12 litrów.

Faluja mi obroty, raz w zakresie np 1000- 1300 a raz w zakresie 700-1000. Czasami pomaga dodanie gazu, a czasami dodanie gazu powoduje te falowania w niższym zakresie.

Niestety nie udało mi się podłączyć VAG bo nie nawiązuje kontaktu z autem.

Pomóżcie prosze.

Czy to sonda, świece czy przepływka

Opublikowano

Może to być wina sondy. Sprawdź ją.

Opublikowano

A jak ja w prosty sposob sprawdzic

Opublikowano

zrobić logi :P ale nie możesz połączyć się z sterownikiem :) Podjedź do kogoś kto ma inny kabel może w twoim jest jakieś uszkodzenie, jak nie to posprawdzaj bezpieczniki może któryś jest spalony. Musisz nawiązać komunikację z ECU, sprawdzić błędy i od razu zrób logi sondy i przepłwyki. Obroty falują na ciepłym czy zimnym ? :) Do póki nie nawiążesz połączenia z ECU i nie zrobisz co napisałem nie zaczeniesz naprawy, może to być jakaś błahostka, a może coś poważniejszego :)

Opublikowano (edytowane)

Faluje raczej na ciepłym ale zobacze rano jak na zimnym.

Sprawdziłem dzisiaj. Do około 70 stopni nie falował, ledwo minął 70 i zaczął chodzić od 1000 do 1200 obrotów.


Faluje raczej na ciepłym ale zobacze rano jak na zimnym.

Sprawdziłem dzisiaj. Do około 70 stopni nie falował, ledwo minął 70 i zaczął chodzić od 1000 do 1200 obrotów.

Zauważyłem też że do około 2500 auto czasami tak jakby nie miało mocy i nie chciało iść za bardzo. mijam tą granice i idzie normalnie

Edytowane przez mlodyzero
Opublikowano

ADR lubi wyższe obroty, nawiąż komunikację z ECU zrób logi sondy i dopiero napisz :) Możliwe że sonda ci padła, ale bez logów i błędów dokładnie nikt ci nie powie :)

Opublikowano (edytowane)

ADR lubi wyższe obroty, nawiąż komunikację z ECU zrób logi sondy i dopiero napisz :) Możliwe że sonda ci padła, ale bez logów i błędów dokładnie nikt ci nie powie :)

Dobra dobra. Śmiejcie się ze mnie ale ECU już podłączyłem ( nie ten com ustawiony), ale ni ch nie wiem jak zrobić logi tej sondy. Działam na VAG-COM czy coś takiego

Błędy jakie znalazłem :

18010

00670

16705

Edytowane przez mlodyzero
Opublikowano

Masz dziwne błędy :) Pierwszy jest tam mało ważny, bo mówi że aku miał za słabe napięcie :) Drugi mówi o problemie z przepustnicą, a dokładnie z jej nastawnikiem, a trzeci o czujniku obrotów silnika :) Wyciągnij przepustnicę, przeczyść ją dokładnie i zrób jej adaptację, dodatkowo skasuj błędy i zrób ponowny skan i zobacz co pokaże :) A w sprawie logów to masz w dziale VAG instrukcję :) Ale na razie się wstrzymaj bo nic nie wskazuje na sondę ani przepływkę. :) Jeżeli chodzi o adaptację przepustnicy, możesz to zrobić na dwa sposoby: 1. Za pomocą VAG-a ( instrukcję musisz poszukać na google jest tego pełno). 2. Za pomocą kluczyka użyj wyszukiwarki na forum na pewno znajdziesz instrukcję, czy ja kilka razy pisałem czy ktoś inny :)

Opublikowano

To jest tak. Błędy się nie ponowiły na razie. Ale czy ktoś jest wstanie zapodać mi pełną wersje VAG

Opublikowano

To co chcesz to nie do końca jest legalne bo zapewne chodzi Ci o VAG-a + witaminka :) Oficjalnie podejrzewam że nikt Ci go nie wyśle, ale mogę ci doradzić abyś poszukał na google, na pewno coś znajdziesz :)

Opublikowano

To co chcesz to nie do końca jest legalne bo zapewne chodzi Ci o VAG-a + witaminka :) Oficjalnie podejrzewam że nikt Ci go nie wyśle, ale mogę ci doradzić abyś poszukał na google, na pewno coś znajdziesz :)

Ok. Spoko. Nie chciałem dokładnego adresu ale chociaż dzielnice ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...