Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 avant 2.0TDI NL /turbo CAHA/drugi intercooler/ 200KM


tommy24

Rekomendowane odpowiedzi

w a4 klapka do prawego IC była zdejmowana , wiec nie trzeba było kupować nowej a w 6 jest chyba podobnie . już nie pamięta dawno temu bawiłem się z IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się, trzeba wymienić kratkę i kierownicę powietrza.

Opaski, jest ich kilka, chyba 8 sztuk.

Teraz już ich raczej nie kupię, bo już jestem za granicą ( wystarczy popatrzeć na tablice)

Co do różnicy w mocy, wydaje mi się ze lepiej ciągnie w górnym zakresie obrotów. Niedługo będzie hamowany, to wrzucę scana ile wyszło.

612be668a673820a7d334cb364899a8a.jpg

Seria wyszła całkiem ciekawie.

Ale tak podejrzewałem.

7b1c2b496097641c5e8111b0ece3e2e0.jpg

A tak po strojeniu.

Teraz to to auto chce jechać

Edytowane przez tommy24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie kolejnym etapem bedzie gtb2260 vk lub vklr jak nuz bedzie malo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie zupełnie wystarczy, i raczej nie będzie następnego etapu modów silnika. Poza tym auto przyspiesza aż miło,wiec na razie będę się cieszyć obecną konfiguracją.

Zamieszczam obiecany wykres.

e29745322cc26ea0075220d4b1e7573e.jpg

Edytowane przez tommy24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje Ci sie,będzie malo, mi na paczatku 233ps robiło wow a już myślę o sofcie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje Ci sie,będzie malo, mi na paczatku 233ps robiło wow a już myślę o sofcie :-D

Tyle ze ty masz 3.0 a ja tylko 2.0

Nie chce też żyłować na max tego silnika.

Już niuton jest ponad 460 , powyżej już trzeba by było inne sprzęgło itd...

Chciałem mieć 200KM i 450Nm a i tak wyszło więcej [emoji41] więc jest OK.

Żeby nie było że się nic nie dzieje to są juz nowe graty. Zawsze myślałem żeby wrzucić poliftowe lustra ale jakoś nie mogłem się zebrać. Jest trochę zabawy z montażem dlatego zabiorę się za to dopiero pod koniec tygodnia. Trzeba wyprowadzić kable na kierunek bo w przedlifcie nie ma sygnału do niego w drzwiach.

c33bec25aa10b2211d31a79db833924f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy tylko dociągnąć kable czy jest jeszcze coś? Pytam bo w B5 jeśli jest mniejszy pobór prądu to kierunkowskaz miga szybciej natomiast jeśli jest większy wolniej. :)

Piękne autko Gratki za mody :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to wystarczy się podpiąć pod instalacje i powinno śmigać.

https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=UbJRVcPmD4GRsAHb7IGQDw&url=http://www.motor-talk.de/blogs/top-blog/umbau-fl-spiegel-an-vfl-a6-4f-elektrik-t2323517.html&ved=0CCYQFjAB&usg=AFQjCNExcNY9COhnBtCi6cFnZhFn0xlLSg

Dzisiaj miałem mały międzyczas.

Klosze wypolerowane, lustra zamontowane I podłączone. Zeszło z tym trochę bo trzeba ciągnąć kable i wpiąć się w instalację ale już po robocie

Lampy przed

ad74ebc973cc830198baad932510fc56.jpg

46349648c0ba8a3c3f0a44b9a4d4e00b.jpg

W trakcie

b11e5b180917aff635cc72ca3e317fd3.jpg

I teraz po

3fd585e75b998b20dea96f1d821af9dd.jpg

9b87e393a307aaea63be3eef65f65802.jpg

Poliftowe lustra na pokładzie

aaa42b786e6b34fd686f7021f9941bcb.jpg

37759e93dba9fa45dc45596f66739a73.jpg

d1ba124c259fc150cff8909d4a838378.jpg568591d750999dd7b6eb0ade31b657ee.jpg

Edytowane przez tommy24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No elegancko :naughty: Czym te reflektory potraktowałeś ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papier scierny polerka , robiłem to kiedyś w mojej e61

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem taki zestaw do regeneracji CAREX

Szczerze mogę polecić.

Roboty co nie miara, ale efekt mówi sam za siebie. Zeszło mi z tym z 3 godziny, ale lampy już się same o to prosiły .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny, tez miałem robiona polerke lamp, polecam zabieg, w e61 przednie lampy juz były takie jakby spękane delikatnie, teraz sa jak nowe, a wiec warto co zreszta widać i daje efekty.

Powodzenia w dalszych modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde coś mi się wydaję że przy gorących temperaturach mocy jest nieco mniej :kwasny:

Chyba że to tylko złudzenie. Nadal się zastanawiam na coolerem od nowej A7 3.0TDI

Tylko nie wiem czy uda mi się go samemu podłączyć.

Jeśli dobrze kombinuje to w nowych A4 2.0TDI jest cooler centralny.

Silnik jest taki sam,wiec gdybym kupił zestaw węży od takiej właśnie A4 to powinienem mieć już wyprowadzenie pod cooler.

Wtedy pozostanie tylko trochę zderzak podrzezać i powinno wejść .

Pytanko do Peter22 : pamiętasz jak ty to ogarnąłeś,miałeś ori węże czy robiłeś customowy cooler ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

część węzy do wymiany , przerabiany miałem przewód od klimy . U mnie w wątku masz pokazane wszystko na zdjęciach . Belka też jest to podcięcia lub wywalenia

od a4 węże nie podejdą bo średnica IC od 3.0 biturbo jest większa niż w 3.0 tdi a może mi się pomyliło z 2.0 ??? Już nie pamiętam musisz sprawdzić średnicę . Wsadzałem teraz taki sam IC do ojca Q5 i też węże do wymiany częściowo i plastykowa rura IC tam gdzie jest wkręcony czujnik musiała wylecieć bo nowy IC miał inne wyjścia dłuższe i kąty się nie zgadzały. Temat jest do ogarnięcia na A6 forum masz pokazane w warsztacie zrób to sam jak gostek zmieniał na centrealny

Edytowane przez peter22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

część węzy do wymiany , przerabiany miałem przewód od klimy . U mnie w wątku masz pokazane wszystko na zdjęciach . Belka też jest to podcięcia lub wywalenia

od a4 węże nie podejdą bo średnica IC od 3.0 biturbo jest większa niż w 3.0 tdi a może mi się pomyliło z 2.0 ??? Już nie pamiętam musisz sprawdzić średnicę . Wsadzałem teraz taki sam IC do ojca Q5 i też węże do wymiany częściowo i plastykowa rura IC tam gdzie jest wkręcony czujnik musiała wylecieć bo nowy IC miał inne wyjścia dłuższe i kąty się nie zgadzały. Temat jest do ogarnięcia na A6 forum masz pokazane w warsztacie zrób to sam jak gostek zmieniał na centrealny

Twój temat czytałem juz pare razy nie pękaj ;-)

Ale odnosnie węży pozostaje nadal nie jasne co i jak.

Myślę właśnie że węże z A4 powinne podejść bo chłopaki podmienija po prostu coolery na te z 3.0 i lataja dalej.

Jakiś tam turtorial niby na A6klub jest, ale foty nie chulają wiec trzeba sie bardziej domyslac co i jak :-/

Zresztą cała ta ich stona to porażka, nic sie tam nie dowiesz.

Pozostaje jeszcze kwestia miejsca, mam zamontowane ledy z S6 w zwyklym zdrzaku i mysle ze one mogą mi skomplikowac sprawę

Sam nie wiem ,moze po prostu za dużo kombinuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommy jak ze sprzeglem,nie slizga sie?

Myslalem zeby zmienic turbo tak jak Ty i zmienic program ale boje sie troche o fabryczne sprzeglo.

Napisalbys jaki soft wgrales po zmianie turbo? Ktos go pisal czy jest to fabryczny soft ale od wersji 170 ps?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty masz już inny silnik na CR . W a4 sprzęgła się ślizgają z tym silnikiem . wystarczy obić tarcze kevlarem za 150 zł i wysłać razem z tarczą docisk , żeby go zebrali od wewnątrz czyli że będzie mocniej dociskał i powinno spokojnie wytrzymać 200 KM . Jak zamierzasz jeździć długo tym autem to polecam tarcze kevlar a docisk zmienić na sachs performance .


ja za sam docisk płaciłem 1200 zł - sachs performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommy jak ze sprzeglem,nie slizga sie?

Myslalem zeby zmienic turbo tak jak Ty i zmienic program ale boje sie troche o fabryczne sprzeglo.

Napisalbys jaki soft wgrales po zmianie turbo? Ktos go pisal czy jest to fabryczny soft ale od wersji 170 ps?

Sprzęgło jest OK, nie uślizguje sie jak do tej pory.

Ale auto też tak było strojone żeby sprzęgło wytrzymało.

Dwumasa jest nowa wiec tam też powinno być bezproblemowo.

Program był robiony pod ten silnik w EcuProject Wrocław,

a moc w tym momencie to 205KM i ponad 460Nm

Mogę polecić zabieg bo teraz to całkiem inna jazda.

Tak jak ci Peter22 pisze jak by co to zawsze można obić kevlarem i też będzie po problemie ;-)

Mały update:

Od dawna nosiłem sie z zamiarem zmiany końcówek wydechu, nigdy nie było czasu.

W końcu sie udało. Końcówki ori Audi , wydaj mi sie że warto było wydać te pare groszy bo tył od razy ładnieszy :banan:

Przed

3dfb5ed8c5d9b101med.jpg

Podczas

8eecd91113597ca2med.jpg

I efekt pracy

6d70ab8b00f6d693med.jpg

cd226cee8c5506bamed.jpg

A tu mam coś jeszcze. Kilka dni temu miałem okazje sie troche bobawić nowym Audi A7 3.0 Tfsi 228KW Quattro S-tronic

Jeśli byłby ktoś zainteresowany to mam je na sprzedaż :wink:

16da40271ec9108cmed.jpg

ac204a8e97cc2858med.jpg

7f0272538116e70dmed.jpg

e3c9fb33c3756f7emed.jpg

94357a496a7ea1camed.jpg

Edytowane przez tommy24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...