sikszak Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 witam, od wczoraj auto na wolnych obrotach mi lekko wiruje około 5 sec. Potem jest już Ok Nie zawsze to występuje. Nie ma reguły, ale jest wkurzające. Podłączyłem więc kompa żeby zobaczyć czy są błędy i wyskoczyło mi to: 5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High P2103 00 [032] - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 10 Zajrzałem więc do komory silnika żeby zobaczyć przepustnicę. Okazało się że zalana jest olejem. Co może być przyczyną takiego przecieku? i co dalej? wymieniac przepustnicę czy spróbować ją wyczyścić i uszczelnić? Ktoś spotkał sie już z takim przypadkiem??
lukas309 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227378-problem-z-dpf-wypalanie-serwisowe-filtra-czasteczek-stalych-30-tdi/page-2#entry4346831 przeczytaj druga strone watku
sikszak Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Opublikowano 26 Marca 2015 czytałem. Tam kolega miał wyłamane zęby. Ja mam wszystko całe tylko całe brudne z oleju. Przepustnica brudna z nagaru. Dzisiaj wszystko umyłem i powycierałem. Jutro zobaczę czy błąd będzie wracał i czy nadal będzie przeciekać. Uszczelki poodwracałem i podkręcałem wszystko na maksa. Ale coś czuję że bez wymiany się nie obędzie
daniell-gda Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam, i jak wyszło z wyciekiem ?? coś robiłeś ? u mnie widziałem że jest podobnie ale wydaję mi się że ten ojej został wydmuchany z łączenia gumowej rury z przepustnicą
sikszak Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 błąd dalej poracał chociaż już nie ciekło. Wymyłem wszystko podokręcałem mocno. Niestety błąd cały czas wracał. wymieniłem przepustnicę na nową. Teraz błędu już nie mam
quadral20004 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Elektronike zalalo olejem.rozbierz.dokladnie wyczysc.na jakis czas bedzie spokoj
AudiMichal Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Witam, mam podobny problem z przepustnicą. Wyskakuje błąd p2103 throttle actuator 'a' control motor circuit voltage high-faulty. Teraz pytanie czy można z tym jechać w trase - razem jakieś 3000km. Auto jakby chodzi normalnie. Mam zaplanowany wyjazd we środę i chyba nie zdąże zrobić. Kontrolka check sie zapalila no i świecą żarowa tez miga. Jakieś pół roku temu też to wyskoczyło ale po paru dniach wszystko było ok. Teraz to w pojawił się check engine
lukas309 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 nie jedz bo zapchasz dpf-a i bedziesz dopiero płakał a tak na marginesie z zle dzialajaca przepustnica auto w kazdej chwili moze stanac
Johny85 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam, mam podobny problem z przepustnicą. Wyskakuje błąd p2103 throttle actuator 'a' control motor circuit voltage high-faulty. Teraz pytanie czy można z tym jechać w trase - razem jakieś 3000km. Auto jakby chodzi normalnie. Mam zaplanowany wyjazd we środę i chyba nie zdąże zrobić. Kontrolka check sie zapalila no i świecą żarowa tez miga. Jakieś pół roku temu też to wyskoczyło ale po paru dniach wszystko było ok. Teraz to w pojawił się check engine Audi do mechanika a na wyjazd auto z wypozyczalni
Sławek a4 2.0 tdi 2008r Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 A ja mam tak w przekładni z elektroniką i nie sądzę że jest dobrze biorę się za uszczelnianie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się