soczeklol123 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Witam tak jak w temacie. Wydaje mi sie ze auto nie przyśpiesza tak jak powinno. Logi robiłem pierwszy raz także proszę o wyrozumiałość )115 - http://vaglog.pl/log_210242.html002 - http://vaglog.pl/log_210241.html 002 i 115 - http://vaglog.pl/log_210240.html
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Silnik to raczej avj nie awt, logi wyglądaja w miare poprawnie, troszku jakby mało na przepływce ale nie powinno to byc przyczyną spadku mocy, zrób dodatkowe logi: 002+033 i 020+118.
ganjaq Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 No sam jestem ciekawy co z tym silnikiem i jego oznaczeniem, AWT był częściej spotykany w passatach a w audi b5 tylko w końcówce serii. Początek serii a4 b6 to AVJ, tak czy inaczej spadek rzędu 13 g/s na przepływie może być odczuwalny. W moim ANB tak było, auto dostało inną przepływke i odżyło. Jeżeli przepływ jest zaniżony logi na kanałach lambdy to ukażą. Nie kasuj błędów i sprawdź korekty na kanale 032
soczeklol123 Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 co do tego silnika też jestem zaskoczony . w książce serwisowej jest AVJ a na głowicy wyryte AWT . podejrzewam ze poprzedni właściciel zmieniał silnik. dodam ze w ecu pojawia sie błąd :16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)rozrząd nowy napinacz łańcuszka również., cisnienie oleju okZrobie reszte logów w weekend i wkleje może one cos rozjaśnia
ganjaq Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Gdzieś kiedyś było że zapchany może być smog ale nie wiem jak to się ma do prawidłowego ciśnienia oleju, skoro jesteś pewny że jest ok to dalej nie wiem, od czytaj korekty z 032 to zobaczymy czy przepływ zaniża czy silnik więcej nie może
soczeklol123 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 zrobiłem logi dynamiczne032 - http://vaglog.pl/log_210715.html002-033 http://vaglog.pl/log_210713.htmlniestety nie zapisały mi sie logi 020-118 ;/ jutro je zrobiegeneralnie po skasowaniu błędu 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) i przejechaniu ok 150 km nie powrócił
ganjaq Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Logi na LPG czy PB? Bo minimalnie brakuje paliwa
ganjaq Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Minimalny odchył długoterminowych i tak może być spowodowany gazem, będą tu potrzebne pozostałe logi
soczeklol123 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 Pozostałe czyli grupa 020-118?
ganjaq Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Tak, wszystkie grupy o których mówi Łukasz Edytowane 29 Marca 2015 przez ganjaq
soczeklol123 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 logi 020-118 http://vaglog.pl/log_210902.html
ganjaq Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Jakie numery masz na przepływce (obudowie, nie wkładzie) 06A906461L / 0280218063? Raczej tak a wtedy pasuje każda od AWT, AVJ, BFB, BEX, BFB, AMB - według etki mają tą samą (a ja do b5 miałem dedykowaną ) spróbuj podmienić i zalogować kanał 002 - 115, wydaje mi się że czujesz te 13 g/s spadku a o ile jest on spowodowany kondycją Twojej przepływki to podmiana na inną powinna to ukazać Edytowane 29 Marca 2015 przez ganjaq
soczeklol123 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Będę szukał kogoś Z przeplywka. Jak ogarne dam znać. Póki co dzięki za sugestie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się