Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 110KM AFN - prośba o analizę logów - pierwsze logi od zakupu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Audi ostatnio dostało muła i zdecydowanie więcej pali.

Ostatnio VAG wywalił błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 --- Intermittent

To pierwsze logi od zakupu, więc bardzo mi na tym zależy. Dzięki z góry.

STATYCZNE:

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_210430.html

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_210429.html

Grupa 015, 018, 023: http://vaglog.pl/log_210428.html

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_210434.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_210433.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_210432.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_210431.html

DYNAMICZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_210441.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_210439.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_210440.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_210438.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_210436.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_210435.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_210437.html

W blokach mierzonych nie miałem grupy 14 - nie wiem o czym to świadczy, zrobiłem zamiast tego 15 - o ile w ogóle się przyda do czegoś...

Edytowane przez dliwski
Opublikowano

Sprawdź cały układ podciśnienia.

Opublikowano

mówisz to ze względu na błąd 17958 - Charge Pressure? błąd skasowałem i od kilku dni jest ok - nie pojawia się

Opublikowano

Mówię bardziej o późnym wstawaniu turbo i braku reakcji w 011BS :)

Opublikowano

Ok, dzięki :) o taką wlasnie bardziej szczegółowa odpowiedz mi chodziło :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

015 018 023 nie robi się w tdi na zwykłej pompie
statyczny kąt wtrysku do korekty na ~55, trzeba poluzować pompę i przestawić
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/?hl=+ustawianie%20+k%B1ta%20+wtrysku
sterowanie egr i turbo nie pracuje bo układ podciśnienia daje ciała
znajdz w google schemat ukłądu podciśnienia i po kolei spr każdy węzyk czy jest podłączony tam gdzie trzeba, czy nie jest odpiety gdzieć albo przerwany, prawdopodobnie w okolicy grodzi jest usterka, jak to ogarniesz w trakcie robienia 011bs spr czy gruszka turbo wykonuje co 10s ruch w góre albo w dół z 11mm i wykonaj loga 003bs 011bs 003d 011d

Opublikowano

Kolega Damian :thumbup1: już wszystko powiedział w tym temacie szukaj nieszczelności

Opublikowano

bardzo Wam dziękuję Panowie - postaram się to wszystko ogarnąć i wstawię nowe logi

dzisiaj jeszcze zauważyłem że kiepsko odpala - nawet na minusowych było lepiej a i przy +15 nie było problemu, a dziś jakoś się męczył... :huh: no nic - posprawdzam to wszystko i wtedy odezwę się w temacie. Dzięki jeszcze raz! :hi:

Opublikowano

po ustawieniu statycznego kąta wtrysku problem z zapalaniem zniknie

Opublikowano

gruszka ma się ruszać zawsze czy po odpięciu/zamianie któregoś z wężyków?

Opublikowano

gruszka się nie rusza tylko sztanga gruszki, na zgaszonym silniku sztanga jest w górze, po zapalniu powinna opaść i tak zostaje do puki nie wciśniesz pedału gazu, nie odpalisz logowania 011bs czy nie zdejmiesz wężyka z gruszki, odpal 011bs i wtedy najlepiej obserwować czy ruch sztangi jest prawidłowy czyli 11mm

Opublikowano

Ok dzięki

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Cieżko to ocenić ale na moje oko 11mm nie ma tylko jakieś 5.mm

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

5mm za mało, w trakcie 011bs ręką w rękawiczce pomóż opaść lub podnieść się sztandze, jak pójdzie więcej żaluzje się przycinają, jakiś klucz czy śrubokręt też się nada

Opublikowano

Ok, kolejny raz wielkie dzięki - tak zrobię jak tylko znajdę chwilę.

Dodam, że jak wymieniałem wężyki, to na koniec roboty miałem z 1 mm warstwę oleju na dłoniach, strasznie to wszystko uwalone jest, ale auto nie dymi...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

sprawdź jak auto zachowuje się po odłączeniu złączki miernika masy powietrza - przepływomierza.

złączka i przepływomierz są na rurze powietrza pomiędzy filtrem a turbiną, zaraz za filtrem.


koniecznie do poprawy kąt wtrysku. jest poza tolerancją., ma wpływ na mniejszą moc.

żeby sprawdzić sterowanie EGR, włącz grupę BS 003, odłącz wężyk podciśnienia do EGR, i sprawdź czy się cyklicznie pojawia podciśnienie na wężyku.

lepiej zastosować manometr podciśnienia.

Jeżeli podciśnienie się pojawia, albo jest zaślepiony przelot do spalin, nie ma się czym martwić, albo egr zablokowany osadami.

Generalnie w Twoim przypadku, niedziałający prawidłowo EGR, nie jest to przyczyna braku dynamiki.

Opublikowano

wielkie dzięki Musashi

wygląda na to, że mam już komplet informacji - w weekend będę działał :hi:

nigdy bym nie pomyślał, że na jakimkolwiek forum spędzę tyle czasu i tak efektywnie :banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...