dliwski Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Witam, Audi ostatnio dostało muła i zdecydowanie więcej pali. Ostatnio VAG wywalił błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 --- Intermittent To pierwsze logi od zakupu, więc bardzo mi na tym zależy. Dzięki z góry. STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_210430.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_210429.html Grupa 015, 018, 023: http://vaglog.pl/log_210428.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_210434.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_210433.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_210432.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_210431.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_210441.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_210439.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_210440.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_210438.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_210436.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_210435.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_210437.html W blokach mierzonych nie miałem grupy 14 - nie wiem o czym to świadczy, zrobiłem zamiast tego 15 - o ile w ogóle się przyda do czegoś... Edytowane 27 Marca 2015 przez dliwski
dliwski Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 mówisz to ze względu na błąd 17958 - Charge Pressure? błąd skasowałem i od kilku dni jest ok - nie pojawia się
Ossek Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Mówię bardziej o późnym wstawaniu turbo i braku reakcji w 011BS
dliwski Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Ok, dzięki o taką wlasnie bardziej szczegółowa odpowiedz mi chodziło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ciahciah Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 015 018 023 nie robi się w tdi na zwykłej pompiestatyczny kąt wtrysku do korekty na ~55, trzeba poluzować pompę i przestawićhttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/?hl=+ustawianie%20+k%B1ta%20+wtryskusterowanie egr i turbo nie pracuje bo układ podciśnienia daje ciałaznajdz w google schemat ukłądu podciśnienia i po kolei spr każdy węzyk czy jest podłączony tam gdzie trzeba, czy nie jest odpiety gdzieć albo przerwany, prawdopodobnie w okolicy grodzi jest usterka, jak to ogarniesz w trakcie robienia 011bs spr czy gruszka turbo wykonuje co 10s ruch w góre albo w dół z 11mm i wykonaj loga 003bs 011bs 003d 011d
goldi Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Kolega Damian już wszystko powiedział w tym temacie szukaj nieszczelności
dliwski Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 bardzo Wam dziękuję Panowie - postaram się to wszystko ogarnąć i wstawię nowe logi dzisiaj jeszcze zauważyłem że kiepsko odpala - nawet na minusowych było lepiej a i przy +15 nie było problemu, a dziś jakoś się męczył... no nic - posprawdzam to wszystko i wtedy odezwę się w temacie. Dzięki jeszcze raz!
ciahciah Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 po ustawieniu statycznego kąta wtrysku problem z zapalaniem zniknie
dliwski Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 gruszka ma się ruszać zawsze czy po odpięciu/zamianie któregoś z wężyków?
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 gruszka się nie rusza tylko sztanga gruszki, na zgaszonym silniku sztanga jest w górze, po zapalniu powinna opaść i tak zostaje do puki nie wciśniesz pedału gazu, nie odpalisz logowania 011bs czy nie zdejmiesz wężyka z gruszki, odpal 011bs i wtedy najlepiej obserwować czy ruch sztangi jest prawidłowy czyli 11mm
dliwski Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ok dzięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cieżko to ocenić ale na moje oko 11mm nie ma tylko jakieś 5.mm Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 5mm za mało, w trakcie 011bs ręką w rękawiczce pomóż opaść lub podnieść się sztandze, jak pójdzie więcej żaluzje się przycinają, jakiś klucz czy śrubokręt też się nada
dliwski Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ok, kolejny raz wielkie dzięki - tak zrobię jak tylko znajdę chwilę. Dodam, że jak wymieniałem wężyki, to na koniec roboty miałem z 1 mm warstwę oleju na dłoniach, strasznie to wszystko uwalone jest, ale auto nie dymi... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Musashi Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 sprawdź jak auto zachowuje się po odłączeniu złączki miernika masy powietrza - przepływomierza. złączka i przepływomierz są na rurze powietrza pomiędzy filtrem a turbiną, zaraz za filtrem. koniecznie do poprawy kąt wtrysku. jest poza tolerancją., ma wpływ na mniejszą moc. żeby sprawdzić sterowanie EGR, włącz grupę BS 003, odłącz wężyk podciśnienia do EGR, i sprawdź czy się cyklicznie pojawia podciśnienie na wężyku. lepiej zastosować manometr podciśnienia. Jeżeli podciśnienie się pojawia, albo jest zaślepiony przelot do spalin, nie ma się czym martwić, albo egr zablokowany osadami. Generalnie w Twoim przypadku, niedziałający prawidłowo EGR, nie jest to przyczyna braku dynamiki.
dliwski Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 wielkie dzięki Musashi wygląda na to, że mam już komplet informacji - w weekend będę działał nigdy bym nie pomyślał, że na jakimkolwiek forum spędzę tyle czasu i tak efektywnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się