Pawel_a4b6avf Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Witam, bardzo proszę o analizę logów. Auto po dłuższym postoju odpala jakby na 3 gary, po 2-3 sekundach jest już ok. Świece i filtr paliwa wymienione.Poniżej logiStatyczne: http://vaglog.pl/log_210760.html http://vaglog.pl/log_210762.html http://vaglog.pl/log_210761.html Basic: http://vaglog.pl/log_210757.html http://vaglog.pl/log_210758.html http://vaglog.pl/log_210759.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_210763.html http://vaglog.pl/log_210764.html http://vaglog.pl/log_210765.html http://vaglog.pl/log_210766.html http://vaglog.pl/log_210767.html http://vaglog.pl/log_210768.html http://vaglog.pl/log_210769.html CO dziwne, po zrobieniu logów i powrocie do domu, przy ok .120k/h (5ty bieg) pojawia się poniższy komunikat.. Auto na mocy nie straciło, choć po pojawieniu się kontrolki nie próbowałem szybciej jechać. Po powrocie do miasta poniższe pojawiło się na stałe. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika, jazda na max obrotach 2tys (wolałem nie sprawdzać czy ponownie zacznie piszczeć), komunikatu nie było. Czy ktoś wie o co chodzi ? Pierwsze co sprawdziłem to olej.. Jest idealnie w połowie. poniżej link z filmem:https://www.dropbox.com/s/g6sehs7jjkdeet3/video-1427564192.mp4.mp4?dl=0 Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez Pawel_a4b6avf
Pawel_a4b6avf Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 - dzięki.. Dokładnie... jadąc S6 przy podobnej prędkości wcisnąłem check, żeby sprawdzić czy z olejem ok... geniusz ze mnie
Pawel_a4b6avf Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 jeszcze prośba, czy ktoś z obecnych, mógłby rzucić okiem na logi.? Nikt nie widzi nic niepokojącego ? Auto ciężko odpala po nocy.
ksio87 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Temperatura silnika 78*C. Jezdzisz na niedogrzanym silniku, kiedy byl zmieniany termostat? Z tym, ze termostat nie bedzie przyczyna trudnego rozruchu... Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez ksio87
Pawel_a4b6avf Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Termostat jest do wymiany, czekam na wolną sobotę i biorę się za wymianę.Aktualnie na blacie dochodzi do 90st ale np przy jezdzie z górki na biegu temperatura spada i utrzymuje sie ok. 80-90st.Własnie, pomysł padł na zapowietrzający się układ paliwowy, zamierzam podmienić przewody na przeźroczyste w okolicach filtra paliwa i przyjrzeć się dokładniej. Myślicie, że to może byc przyczyną problemu z rozruchem rano?mam wrażenie , że gdy jest cieplej na dworze, to silnik łapie od strzała
lukaszooo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Przepływka ok, kierownice pracują choć cisnienie faluje więc mocne katowanie nie zaszkodzi, egr działa, synchro ok, korekcje i BIPy ok. Jednym słowem zdrowy silnik.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Przepływka ok, kierownice pracują choć cisnienie faluje więc mocne katowanie nie zaszkodzi, egr działa, synchro ok, korekcje i BIPy ok. Jednym słowem zdrowy silnik. Dzięki Łukasz za ocenę, porządne katowanie poprawi pracę turbo, czy zastanowić się nad czyszczeniem ? EGr działa, ale "rzyga troche"..
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Skoro nie wpada w awaryjny to nie ruszaj, poszalej troszkę po mieście na rozgrzanym silniku. Ja robię tak średnio raz w miesiącu i od 4 lat jeszcze nie miałem problemu z kierownicami. Co do egr to masz podwieszony temat jest w nim opisane parę fajnych patentów.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Spoko, dzięki za radę Nic sie tam nie dzieje, problem mam tylko z rozruchem po nocy albo dłuższym postoju.
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Lekki standard w naszych silnikach, albo uszczelniacze pd albo vacum pompa pada.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 można sprawdzić jakoś pompę ?
lukaszooo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Można ale tylko manometrami na vagu nic nie zobaczysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się