Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1z odpala po 5 sekundach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co może być przyczyną że 1z odpala dopiero po około 5s. Sytuacja występuje także w ciepłe dni.Kręci ze 3-4 razy rozrusznikiem i dopiero odpala-czy to właściwe zachowanie, wiele słyszę jak ludziom odpala po pierwszym zakręceniu i chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną-z góry dzięki za odp :)

Opublikowano

kat wtrysku pewnie do ustawinia ale bez logów nic nie mozna na 100% powiedziec

Opublikowano

kat wtrysku lub pompa wtryskowa.

silnik jest cieply czy zimny?

Opublikowano

Miałem podobne objawy jak cofało mi się paliwo przez zużyte uszczelnienia pompowtryskiwaczy.

Opublikowano

tyle, ze w tym silniku nie ma pompowtryskiwaczy :cool1:

Opublikowano (edytowane)

z pompą miałem robione tzn. czyszczony nastawnik, a co do logów robiły mi mechaniki pełną diagnostykę komputerową i stwierdzili że nie ma żadnych błędów i wszystko jest fajnie, a coś z kompresją?

aco do tego czy zimny czy ciepły-na zimnym zawsze tak, na ciepłym raz odpali od razu a raz kręci też ze 3 razy,jakby był zimny

Edytowane przez Majkeltaker
Opublikowano

no to wg mnie zle ustawiony nastawnik.

ale bez logow wrozyc nie będe. :cool:

Opublikowano

zobacz czy ci sie paliwo nie cofa, ewentulanie zaworek zwrotny na przewód do założenia oraz zobacz kąt wtrysku.

Opublikowano

bledow nie bedzie jesli bedziesz mial zle ustawiony kat wtrysku. Zrob logi oczywiscie na rozgrzanym silniku i wtedy powiemy co i jak

Opublikowano

jak byłby źle ustawiony kąt wtrysku to by chyba więcej palił a on mi bierze 5.5l w mieszanym. a Czy to że bym nic z tym nie robił mogłoby się skończyć czymś niedobrym?

Opublikowano

co innego uruchamianie kiedy pompa jest niewysterowana, a co innego w czasie jazdy.

zle ustawiony kat wtrysku moze wplywac na parametry jazdy (zuzycie paliwa) dopiero w czasie wykorzystywania mocy max. a rownie dobrze moze sie objawiac wylacznie trudnym uruchamianiem.

jednak tak jak napisalem kat wtrysku nie wyczerpuje przyczyn problemu, raczej spodziewam sie zle ustawionego nastawnika po uszczelnianiu pompy.

jak juz powiedziano, zrob

logi statyczne grup

001, 004, BS 000, 004,

grupe 001 wlaczona stacyjka nie pracujący silnik.

Opublikowano

To może też się podepne z tymi logami bo w sumie mam podobny problem. Dodam jutro to może coś ocenicie :)

Opublikowano

Logi wrzucę za około miesiąca jak sobie kupię kabel do kompa, bo teraz nie będę miał hajsu na to ale przypomniało mi się coś co może by bez tego zdiagnozować przyczynę problemu. Otóż jak zmieniałem filtr paliwa(zalałem go wtedy ropą + diesel spurung 2666) i zaraz po zamontowaniu odpalił od strzała. Potem wieczorem jak odpalałem to znów było 3 razy rozrusznikiem i pali. Z tego wnioskuję że problem jest przy filtrze paliwa, tylko co? Czyżby paliwo się cofało?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...