Majkeltaker Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 co może być przyczyną że 1z odpala dopiero po około 5s. Sytuacja występuje także w ciepłe dni.Kręci ze 3-4 razy rozrusznikiem i dopiero odpala-czy to właściwe zachowanie, wiele słyszę jak ludziom odpala po pierwszym zakręceniu i chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną-z góry dzięki za odp
Maras Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 kat wtrysku pewnie do ustawinia ale bez logów nic nie mozna na 100% powiedziec
Musashi Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 kat wtrysku lub pompa wtryskowa. silnik jest cieply czy zimny?
damian1911 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Miałem podobne objawy jak cofało mi się paliwo przez zużyte uszczelnienia pompowtryskiwaczy.
Musashi Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 tyle, ze w tym silniku nie ma pompowtryskiwaczy
Majkeltaker Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) z pompą miałem robione tzn. czyszczony nastawnik, a co do logów robiły mi mechaniki pełną diagnostykę komputerową i stwierdzili że nie ma żadnych błędów i wszystko jest fajnie, a coś z kompresją? aco do tego czy zimny czy ciepły-na zimnym zawsze tak, na ciepłym raz odpali od razu a raz kręci też ze 3 razy,jakby był zimny Edytowane 31 Marca 2015 przez Majkeltaker
Musashi Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 no to wg mnie zle ustawiony nastawnik. ale bez logow wrozyc nie będe.
icemerc Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 zobacz czy ci sie paliwo nie cofa, ewentulanie zaworek zwrotny na przewód do założenia oraz zobacz kąt wtrysku.
Maras Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 bledow nie bedzie jesli bedziesz mial zle ustawiony kat wtrysku. Zrob logi oczywiscie na rozgrzanym silniku i wtedy powiemy co i jak
Majkeltaker Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 jak byłby źle ustawiony kąt wtrysku to by chyba więcej palił a on mi bierze 5.5l w mieszanym. a Czy to że bym nic z tym nie robił mogłoby się skończyć czymś niedobrym?
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 co innego uruchamianie kiedy pompa jest niewysterowana, a co innego w czasie jazdy. zle ustawiony kat wtrysku moze wplywac na parametry jazdy (zuzycie paliwa) dopiero w czasie wykorzystywania mocy max. a rownie dobrze moze sie objawiac wylacznie trudnym uruchamianiem. jednak tak jak napisalem kat wtrysku nie wyczerpuje przyczyn problemu, raczej spodziewam sie zle ustawionego nastawnika po uszczelnianiu pompy. jak juz powiedziano, zrob logi statyczne grup 001, 004, BS 000, 004, grupe 001 wlaczona stacyjka nie pracujący silnik.
Mesus Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 To może też się podepne z tymi logami bo w sumie mam podobny problem. Dodam jutro to może coś ocenicie
Majkeltaker Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Logi wrzucę za około miesiąca jak sobie kupię kabel do kompa, bo teraz nie będę miał hajsu na to ale przypomniało mi się coś co może by bez tego zdiagnozować przyczynę problemu. Otóż jak zmieniałem filtr paliwa(zalałem go wtedy ropą + diesel spurung 2666) i zaraz po zamontowaniu odpalił od strzała. Potem wieczorem jak odpalałem to znów było 3 razy rozrusznikiem i pali. Z tego wnioskuję że problem jest przy filtrze paliwa, tylko co? Czyżby paliwo się cofało?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się