rookie Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Jak w temacie na gorącym silniku. Co to może byc?
SotoM Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 poczytaj różne tematy.przyczyn może być wiele... począwszy od filtrów powietrza i paliwa, synchronizacja/ustawienie rozrządu,kondycja EGR jak równiez jego zanieczyszczenie,regulator podciśnieniowy klap wirowych kolektora ssącego, przypchany popiołęm DPF,pompa vacum... ,
piotrsob1 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Od vacum i podciśnień zacznij sprawdzanie
Przemo85 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam podobny problem z tym że pojawia sie średnio co 600-700km na trasie a jak jeżdżę po mieście wolno to częściej. Silnik 2.0TDI BRD końcówka 2006r Objawy podobne jak wyżej z tym że u mnie jak wcisnę gaz nawet do dechy to muli kilka sekund tak do 2500-3000obr potem raptownie przyspiesza(załącza się turbina) poszarpując czasem wchodzi w tryb awaryjny z błędem przeładowania. Jak go przeciągne na wyższych obrotach to po kilkudziesięciu kilometrach problem znika. Znajomy mechanik mi ostatnio zapodał środek do wypalania DPFu i auto odżyło, jazda bez porównania ale po 100kilku kilometrach znowu zaczęło się mulenie... Czy to może być DPF? Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez Przemo85
grami121 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Moim zdaniem właśnie w tych momentach wypala się DPF, tylko przerywasz procedurę wypalenia i dzieją ci się cyrki z jakimiś błędami. Spróbuj doprowadzić procedurę wypalenia DPFa z każdym razem do końca i zobaczysz czy znowu złapie jakiś błąd. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez grami121
Gość harry19-19 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Chyba pomyliłeś ilośc kprzejechanych kilometrów. Nie 600 czy 700 tyś km. tylko 600, 700 km. Moim zdaniem właśnie w tych momentach wypala się DPF, tylko przerywasz procedurę wypalenia i dzieją ci się cyrki z jakimiś błędami. Spróbuj doprowadzić procedurę wypalenia DPFa z każdym razem do końca i zobaczysz czy znowu złapie jakiś błąd. no i następna sprawa to źeby. Mieć dobre obroty przynajmniej 2600 i z wyż no i non stop na takich obrotach przy 40 lub 50 km
grami121 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Ja podczas regeneracji filtra dpf trzymam obroty silnika ok 2200-2400. Sprawdzałem kiedyś VCDSm i najlepiej trzymał wtedy właściwą temp. spalin potrzebną do wypalenia filtra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się