Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

BRD 170 PS, muli do 2300-2400, a następnie przyspiesza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie na gorącym silniku. Co to może byc?

Opublikowano

poczytaj różne tematy.przyczyn może być wiele... począwszy od filtrów powietrza i paliwa, synchronizacja/ustawienie rozrządu,kondycja EGR jak równiez jego zanieczyszczenie,regulator podciśnieniowy klap wirowych kolektora ssącego, przypchany popiołęm DPF,pompa vacum... ,

Opublikowano

Zdejmij dolot

Opublikowano

Od vacum i podciśnień zacznij sprawdzanie :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Mam podobny problem z tym że pojawia sie średnio co 600-700km na trasie a jak jeżdżę po mieście wolno to częściej. Silnik 2.0TDI BRD końcówka 2006r

Objawy podobne jak wyżej z tym że u mnie jak wcisnę gaz nawet do dechy to muli kilka sekund tak do 2500-3000obr potem raptownie przyspiesza(załącza się turbina) poszarpując czasem wchodzi w tryb awaryjny z błędem przeładowania. Jak go przeciągne na wyższych obrotach to po kilkudziesięciu kilometrach problem znika. Znajomy mechanik mi ostatnio zapodał środek do wypalania DPFu i auto odżyło, jazda bez porównania ale po 100kilku kilometrach znowu zaczęło się mulenie... Czy to może być DPF?

Edytowane przez Przemo85
Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem właśnie w tych momentach wypala się DPF, tylko przerywasz procedurę wypalenia i dzieją ci się cyrki z jakimiś błędami. Spróbuj doprowadzić procedurę wypalenia DPFa z każdym razem do końca i zobaczysz czy znowu złapie jakiś błąd.

Edytowane przez grami121
Gość harry19-19
Opublikowano

Chyba pomyliłeś ilośc kprzejechanych kilometrów. Nie 600 czy 700 tyś km. tylko 600, 700 km. Moim zdaniem właśnie w tych momentach wypala się DPF, tylko przerywasz procedurę wypalenia i dzieją ci się cyrki z jakimiś błędami. Spróbuj doprowadzić procedurę wypalenia DPFa z każdym razem do końca i zobaczysz czy znowu złapie jakiś błąd.

no i następna sprawa to źeby. Mieć dobre obroty przynajmniej 2600 i z wyż no i non stop na takich obrotach przy 40 lub 50 km

Opublikowano

Ja podczas regeneracji filtra dpf trzymam obroty silnika ok 2200-2400. Sprawdzałem kiedyś VCDSm i najlepiej trzymał wtedy właściwą temp. spalin potrzebną do wypalenia filtra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...