Rafal2222 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Hmmm. Od czego by tu zacząć. Jakieś 2 miesiace temu kupiłem swoje a4 z kilkoma rzeczami do roboty. Była to turbina i kilka mniejszych pierdółek. Auto zostało zagazowane od razu u tego samego mechanika/gazownika. Tak więc autem bez instalacji jeździełm jedynie podczas ogledzin i w drodze do domu od sprzedawcy. Od kilku tygodni zaczął kopcić, bardzo mocno po odpaleniu na zimnym oraz jako tako na ciepłym. Dym raczej biały. Autko nie straciło wydaje mi sie na mocy. Turbina wygląda na suchą, nie cieknie. Jest za to ubytek płynu chłodniczego, ok 1 litr na 1000km. Nie ubywa za to oleju. Jest dokładnie na połowie bagnetu. Nie ma mazi na korku oleju. Nie ma plamek oleju w naczyniu wyrównawczym. Wymieniałem dwa czujniki temp, ten przy silniku g62 i przy chłodnicy g2, ponieważ i tak miałem błąd tego pierwszego. Świece wymienione na NGK z etki. Błędów żadnych nie mam. Turbina po regeneracji więc raczej odrzucam tą opcję, chociaż kto wie. Zostają uszczelniacze zaworowe lub uszczelka pod głowicą z tego co się naczytałem i nasłuchałem. Jakie są Wasze podejrzenia?
Czaszy Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 wiele warsztatow przeprowadza testy woda w oleju albo olej w wodzie najlatwiej podjechac do kogos podpytac aby sprawdzili uszczelke obecnie nie trzeba juz gdybac dosc latwo to zdiagnowac a przy takich ubytkach raczej bedzie to uszczelka
Rafal2222 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Nadal mam nadzieję że ubytek płynu to oddzielna, nie związana z niczym sprawa. Zauważyłem dziś dosyć spore mokre miejsce na skrzyni biegów. Nie jest to olej, ale na 90% płyn chłodniczy. W którym miejscu jest usytuowana nagrzewnica?
jacek70 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Podejrzewam uszczelkę. Obserwuj stan oleju i płynu . Kolor, ilość.
szakal222 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 A ja bym sprawdzil trojnik na glowicy. Mi 2 razy sie zesral i tez mialem jak ty
Łukasz13 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Dokladnie sprawdz krociec z tylu glowicy bo bardzo czesto sie rozszczelnia i masz mokro na skrzyni od plynu.
zen8000 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Dokładnie mi też strzelił krocie między silnikiem a podszybiem to dość częsty obiaw u brata w pasku też wczoraj pękł. Ale skoro dymi na biało możliwe że uszczelka lub głowica do sprawdzeniA. Odpal Auto rozgrzej silnik odkręć korek w zbiorniczku i zobacz jak płyn się zachowuje. Powinien stać w miejscu lub delikatnie się poruszać. Jeśli są bombelki to na bank głowica do zwalnia
Rafal2222 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 czy to jest ten trójnik w którym jest czujnik temperatury i dwa węże od płynu chłodniczego? Może wiecie jaki to numer części w etce jest? Postaram się zajrzeć czy nie cieknie z niego.
Rafal2222 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak ten. Nie jestem pewien na 100% bo ciężko jest cokolwiek tam zobaczyć ale włożyłem telefon od strony filtra powietrza nad sondą lamba i zacząłem robić zdjęcia na ślepo. Czy ten widoczny na zdjęciu wąż wychodzi z tego trójnika? Na złączeniu jest czerwony nalot, najprawdopodobniej od płynu chłodniczego. Winny okazał się nie króciec ale łączenie jednego węża z nim. Wymieniony króciec z nowymi oringami. Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez Rafal2222
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się