Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój kumpel boryka się od jakieś czasu ze swoim autkiem otóż jadąć ze stałą prędkościąprzez dłuższą chwilę powyżej 2 tys obrotów auto wpada w tryb awaryjny. Za każdym razem ten sam błąd: nr 17958. Zrpbiłem mu logi może ktoś z was pomoże. Zmienna geometria wyczyszczona. Ale ściągając wężyk ze sztangi to jakoś tak mi się wydajezewporównaniu do mojej jakoś słabo się porusza.

Opublikowano

To gdzie te logi jakie auto jakie oznaczenie silnika

Opublikowano

Czegos tu nie czaję... wszystkie moje posty z wczoraj znikły ...I twój goldi też. Wklejam jeszcze raz logi http://vaglog.pl/log_212088.html. Kod silnika AJM. Sztanga w porównaniu do innych z filmikow bardzo wolno jest zasysana wida ć że ma cieżko. Geometria wyczyszczona. Więc co robić?

Opublikowano (edytowane)

Problem być może wyeliminowany chodź nie do końca jestem pewien , okaże sie przy dłuższej trasie przy stałej prędkości powyżej 2 tyś. A wracając do problemu wypsikalem pół butelki WD 40 na sztangę z gruchy która steruje zmienną geometrią, zrobiłem jakieś 20 km i nie było trybu awaryjnego jeśli się okaże , że to na 100% to , to wymieniam gruche na nówke i z głowy ;) Aczkolwiek proszę o dalsze sugestie co może być nie tak bo jak na razie wyeliminowanie usterki stoi pod znakiem zapytania , a co do logów to reszta w porządku? czy nad czymś jeszcze trzeba się zastanowić? ;) z góry dzięki za pomoc ;)

Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ...

Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ...

Edytowane przez młody95
Opublikowano

Witaj

Opublikowano

WD 40 to możesz sobie popsikać łancuch w rowerze. :decayed: A na poważnie kiedy ta turbina była czyszczona po logu widać że ęwidetnie turbo przełądowuje.Skoro piszesz że turbo czyste to podmień n75 z n18 i zloguj jeszcze raz gr 3.8.11

Opublikowano

A jak to turbo było czyszczone? Dopiero co przerabiałem temat odcinania turbiny i czyszczenia - info jakie zebrałem to takie, że czyszczenie samą chemią działa na chwilę. Efekt jest dopiero bo szkiełkowaniu, wnętrze turbiny robi się "śliskie" po takim zabiegu i wtedy to turbo pojeżdzi.

Opublikowano

Czyszczone na lustro papierem ale kierownica w ogóle nie była zapieczona chodziła tak że nawet oporu nie było czuć , zawór n75 wymieniony wężyki również

Opublikowano (edytowane)

Tak jak michał pisał jeśli sztanga nie pracuje płynnie a nie pracuje to

1 zasyfiona geometria

2 czujnik na rurze dolotowej za olejony

3 masz katalizator jak tak usuń ze środka zostaw puszke turbo będzie miało lepszy przepływ spalin

4 zawór n75 nie jest w stanie ruszyć gruszki zbadać wakuometrem podciśnienie na n75 i na vakupompie

5 uszkodzona grucha

6 odwrotnie założony pierscień w turbo

Edytowane przez goldi
Opublikowano

No takie odpowiedzi lubię Goldi konkretnie i na temat. Jutro zabieramy się do roboty;-)

Opublikowano

1 odpad- wyczyszczone było po za tym nie było w ogóle oporów przed czyszczeniem

2 czujnik wymieniony

3 katalizator jest ale na pewno nie zatkany

4 zawór wymieniony wakuometr pożyczony jutro będzie badany (ale w każdym bądź razie wymieniony)

5 no i wydaje mi się , że to będzie strzał w dziesiątkę bo wcześniej w ogóle nie brałem tego pod uwagę , nawet jak czyściłem gemoetrie

6 odpada , suszara była składana na znaki ;)

Wiec zostaje moim zdaniem pompa vaku albo grucha

jakie cisnienie powinien dawac N75 do gruszki sterujacej turbina?

Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ?

Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ?

Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ?

Opublikowano

Na vacupompie 0.9 na zawór n75 0.5 nawet do 0.7

Opublikowano

Czyli jak jest 0,57 na n75 to nie mam się czym martwić?

k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ????

k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ????

Opublikowano (edytowane)

Zrób log gr11 dynamiczny zaczniemy od paczatku jaka masz pewnosc stanu twojego katalizatora przy przebiegu ponad 300 tyś pewnie katalizator tylko pogarsza sprawe

Edytowane przez goldi
Opublikowano

Myślisz , że przez katalizator mogą się takie rzeczy dziać tzn powyżej 2 tys obrotów (poniżej 2 tyś jest dobrze ) jadąc stałą prędkością wywala tryb awaryjny błąd numer 17958

Opublikowano

To nie wina katalizatora ale jeśli go nie ma turbo ma lepszy przepływ spalin

Opublikowano

Doskonale o tym wiem lecz chciałbym najpierw usunąć usterkę na którą nikt mi nie potrafi pomoc jak jadę do mechanika to rozkłada ręce jak jadę podpiąć pod kompa to gościu mi mówi , że to "auto zagadka". Postaram się jak najszybciej zrobić drugi raz log z grupy 11 i trzymam kciuki że mi w końcu ktoś pomoże ale z tego co widzę to tylko Ty @goldi się tym interesujesz za co wielkie dzięki ;)

Opublikowano

zrobisz log to zobaczymy kiedyś trzy dni walczyłem z autem klubowicza nawet o latarce ale zrobiłęm jak będzie dalej przeładowanie na max to bym wyciagnąl turbo jeszcze raz rozebrał przy okazji usunął kata nie ma siły żeby nie ogarnąć

Opublikowano

Panowie zapomniałem o jednej chyba istotnej sprawie turbina jest wsadzona od Innego silnika o oznaczeniu AFN 110km i pompkę natomiast ja mam silnik AJM 115 km i pompowtryskiwicze może być tak , że geometria jest źle ustawiona ???

Opublikowano

to jest ta sama turbina dopiero od awx czy avf jest inna ale po drobnych modyfikacjach też pasuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...