lisek120 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam Mój kumpel boryka się od jakieś czasu ze swoim autkiem otóż jadąć ze stałą prędkościąprzez dłuższą chwilę powyżej 2 tys obrotów auto wpada w tryb awaryjny. Za każdym razem ten sam błąd: nr 17958. Zrpbiłem mu logi może ktoś z was pomoże. Zmienna geometria wyczyszczona. Ale ściągając wężyk ze sztangi to jakoś tak mi się wydajezewporównaniu do mojej jakoś słabo się porusza.
goldi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 To gdzie te logi jakie auto jakie oznaczenie silnika
lisek120 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Czegos tu nie czaję... wszystkie moje posty z wczoraj znikły ...I twój goldi też. Wklejam jeszcze raz logi http://vaglog.pl/log_212088.html. Kod silnika AJM. Sztanga w porównaniu do innych z filmikow bardzo wolno jest zasysana wida ć że ma cieżko. Geometria wyczyszczona. Więc co robić?
młody95 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Problem być może wyeliminowany chodź nie do końca jestem pewien , okaże sie przy dłuższej trasie przy stałej prędkości powyżej 2 tyś. A wracając do problemu wypsikalem pół butelki WD 40 na sztangę z gruchy która steruje zmienną geometrią, zrobiłem jakieś 20 km i nie było trybu awaryjnego jeśli się okaże , że to na 100% to , to wymieniam gruche na nówke i z głowy Aczkolwiek proszę o dalsze sugestie co może być nie tak bo jak na razie wyeliminowanie usterki stoi pod znakiem zapytania , a co do logów to reszta w porządku? czy nad czymś jeszcze trzeba się zastanowić? z góry dzięki za pomoc Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ... Jednak nic z tego , dalej przechodzi w tryb awaryjny aczkolwiek myślę że lepiej się zbiera na wolnych obrotach,ale może mi się tylko wydawać ... Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez młody95
goldi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 WD 40 to możesz sobie popsikać łancuch w rowerze. A na poważnie kiedy ta turbina była czyszczona po logu widać że ęwidetnie turbo przełądowuje.Skoro piszesz że turbo czyste to podmień n75 z n18 i zloguj jeszcze raz gr 3.8.11
KluBB Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A jak to turbo było czyszczone? Dopiero co przerabiałem temat odcinania turbiny i czyszczenia - info jakie zebrałem to takie, że czyszczenie samą chemią działa na chwilę. Efekt jest dopiero bo szkiełkowaniu, wnętrze turbiny robi się "śliskie" po takim zabiegu i wtedy to turbo pojeżdzi.
młody95 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Czyszczone na lustro papierem ale kierownica w ogóle nie była zapieczona chodziła tak że nawet oporu nie było czuć , zawór n75 wymieniony wężyki również
goldi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak jak michał pisał jeśli sztanga nie pracuje płynnie a nie pracuje to 1 zasyfiona geometria 2 czujnik na rurze dolotowej za olejony 3 masz katalizator jak tak usuń ze środka zostaw puszke turbo będzie miało lepszy przepływ spalin 4 zawór n75 nie jest w stanie ruszyć gruszki zbadać wakuometrem podciśnienie na n75 i na vakupompie 5 uszkodzona grucha 6 odwrotnie założony pierscień w turbo Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez goldi
lisek120 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No takie odpowiedzi lubię Goldi konkretnie i na temat. Jutro zabieramy się do roboty;-)
młody95 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 1 odpad- wyczyszczone było po za tym nie było w ogóle oporów przed czyszczeniem 2 czujnik wymieniony 3 katalizator jest ale na pewno nie zatkany 4 zawór wymieniony wakuometr pożyczony jutro będzie badany (ale w każdym bądź razie wymieniony) 5 no i wydaje mi się , że to będzie strzał w dziesiątkę bo wcześniej w ogóle nie brałem tego pod uwagę , nawet jak czyściłem gemoetrie 6 odpada , suszara była składana na znaki Wiec zostaje moim zdaniem pompa vaku albo grucha jakie cisnienie powinien dawac N75 do gruszki sterujacej turbina? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ? Panowie jakie ciśnienie powinno wychodzić z zawora n75 na gruszkę sterującą turbiną ?
goldi Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Na vacupompie 0.9 na zawór n75 0.5 nawet do 0.7
młody95 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Czyli jak jest 0,57 na n75 to nie mam się czym martwić? k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ???? k**wa mać !!!! Wymieniłem gruche sterująca geometrią i dalej jest ten sam problem już po prostu ręce opadają ,byłem bliski zostawienie tego samochodu na poboczu i pójściu w drugą stronę . CO MOŻE BYĆ NIE TAK ????
goldi Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Zrób log gr11 dynamiczny zaczniemy od paczatku jaka masz pewnosc stanu twojego katalizatora przy przebiegu ponad 300 tyś pewnie katalizator tylko pogarsza sprawe Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez goldi
młody95 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Myślisz , że przez katalizator mogą się takie rzeczy dziać tzn powyżej 2 tys obrotów (poniżej 2 tyś jest dobrze ) jadąc stałą prędkością wywala tryb awaryjny błąd numer 17958
goldi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 To nie wina katalizatora ale jeśli go nie ma turbo ma lepszy przepływ spalin
młody95 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Doskonale o tym wiem lecz chciałbym najpierw usunąć usterkę na którą nikt mi nie potrafi pomoc jak jadę do mechanika to rozkłada ręce jak jadę podpiąć pod kompa to gościu mi mówi , że to "auto zagadka". Postaram się jak najszybciej zrobić drugi raz log z grupy 11 i trzymam kciuki że mi w końcu ktoś pomoże ale z tego co widzę to tylko Ty @goldi się tym interesujesz za co wielkie dzięki
goldi Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 zrobisz log to zobaczymy kiedyś trzy dni walczyłem z autem klubowicza nawet o latarce ale zrobiłęm jak będzie dalej przeładowanie na max to bym wyciagnąl turbo jeszcze raz rozebrał przy okazji usunął kata nie ma siły żeby nie ogarnąć
młody95 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Panowie zapomniałem o jednej chyba istotnej sprawie turbina jest wsadzona od Innego silnika o oznaczeniu AFN 110km i pompkę natomiast ja mam silnik AJM 115 km i pompowtryskiwicze może być tak , że geometria jest źle ustawiona ???
goldi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 to jest ta sama turbina dopiero od awx czy avf jest inna ale po drobnych modyfikacjach też pasuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się