lukas800900 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witajcie, Potrzebuje Waszej pomocy, chce wymienić żarnik w xenonie po stronie pasażera i nie wiem jak zdemontować obudowe filra powietrza. W książce "sam naprawiam" nie ma opisu akurat do tego silnika a na forum też nic nie znalazłem. Czy jest w ogole opcja wyciągnięcia go żeby mieć dostęp do lampy?? Bardzo proszę o pomoc, z drugiej strony udalo się wymienić po zdjęciu zbiorniczka wspomagania tylko ta strona mi została (podobno łatwiejsza...
kawowy19 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 nie wiem jak w b7 ale ja w b6 u siebie ściągałemn bez demontażu obudowy. Pokombinuj z kluczem a dojdziesz do tej śrubki u dołu
marcinch001 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jak najbardziej mozna zdemontować wystarczy wszystko poodkręcać .
Grabi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 U mnie w b6 odkręcasz tylko 2 śruby na torxa od góry i luzujesz 2 śruby z tyłu reflektora i wyciągasz całą lampę. Nie trzeba filtra wyciągać. tylko załatw sobie torxa na przedłużce będzie ci łatwiej odkręcić z tyłu te dwie śrubki
jacek70 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Też wyciągam lampę do wymiany żarówek tylko czy w b7 lampę idzie tak łatwo zdemontować jak w b6 ?
bobasxx Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W B7 żeby wyciągnąć reflektor trzeba odkręcić zderzak, bo lampy mają na dole takie "poszerzenie". Rozłącz w połowie ten kanał dolotowy do filtra, a później górna część obudowy do góry i już dostęp powinien być.
marcinch001 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zarówkę normalnie wyciągasz nie ma zadnych zatrzasków .
lukas800900 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 O ile wiem to w B6 jest prościej niż w B7 jeśli chodzi o wyciągnięcie lampy. Może mi ktoś bardziej konkretnie powiedzieć co i jak mam okręcić? Jakaś śruba u dołu trzyma obudowe tak? Trzeba ściągać nadkole? Sorki że tak łopatologicznie pytam, ale Audi mam dopiero 3 tygodnie i jeszcze nie wiem co i jak...
afroo. Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Odkręcasz dwie śruby na krzyżak 2, pociągasz do góry pierwszą część obudowy A aż wyskoczy z mocowania, wysuwasz drugą część B z przedniego pasa w stronę komory silnika. Po tych czynnościach masz odsłonięty cały tył reflektora, odkręcasz klapkę i wymieniasz bez problemu żarnik. Dobrze jest się zaopatrzyć w pdf "sam naprawiam", screen pochodzi właśnie z niego. Unikniesz wielu prostych pytań. Pdf znajdziesz na forum.
lukas800900 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam tą książkę ale jak w 1.8T wyciągnąć obudowe tam nic nie ma, a w 1.8T jak wyciągne te dwie górne częsci to i tak nie ma tam miejsca na wyciągnięcie żarnika, bo jest inaczej wszystko umiejscowione niż na tych zdjęciach... Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez lukas800900
afroo. Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Trochę własnej inwencji. Popatrz co tam masz i co przeszkadza w dostaniu się do reflektora, zdemontuj i tyle. Kolejna podpowiedź i działasz bo tu nie ma żadnej filozofii. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/25038-all-b7-wymiana-ori-zarnikow-d1s-na-6000k/?hl=%BFarnik
kawowy19 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 jak na moje lampe trzeba wyjąc w całości a nie zmieniać żarniki na zamontowanej bo na to nie ma miejsca chyba że zdemontujesz właśnie obudowe filtra
lukas800900 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Po prostu nie chce nic uszkodzić i urwać, a wokół obudowy jest jakaś wiązka przyczepiona i po prawej stronie przykręcona jakaś rurka metalowa. No i t cała blacha poprzykręcana. No cóż wezme się za to, odkręce tak jak w tym poradniku przepływke i spróbuje wyciągnąć do góry...
marcinch001 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Kolego jak ściągniesz całą obudowę filtra poiwetrza to jest aż nadto miejsca aby dostać się do żarnika
lukas800900 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ok to jeszcze ostatnie pytanie świeżaka Rozumiem że cała obudowa filtra trzyma się na trzech wpustach gumowych jeden od boku mocowany do błotnika i dwa od dołu??? Mniej wiecej tak i wystarczy go pociągnąć?
marcinch001 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jak najbardziej ten zaczep z boku dociskaj do karoserii i wyciągaj powoli tylko samą obudowę zaczep ma zostać na miejscu , jak juz wyjmniesz z boku to całość do góry podnosisz .
lukas800900 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Dooobra dzięki wielkie kolego, bo ja myślałem że trzeba te przewody poodczepiać na nim, nie wiedziałem jak to w Audi jest mocowane dlatego takie glupie pytania zadaje A tu tylko trzeba przepływke co najwyżej odkręcić Dzięki jeszcze raz jak bede miał chwile to się za to wezme
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się