Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


mravel

Rekomendowane odpowiedzi

Malowałeś tym bezpośrednio na wyczyszczone z rdzy elementy, czy jakiś podkład dawałeś ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyścisz prawie do blachy i dajesz to bezpośrednio

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edit: konserwowalem tym kiedyś Citroena C3 z 2004 r. Tylne belki były pokryte rdza. Po wyczyszczeniu i pomalowaniu ta farba zapomniałem o problemie.

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno z dzisiejszej roboty.

5ad2afcd5d99d87009951babd8be49fc.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint siedzi elegancko. O dziwo zrobiło się bardziej komfortowo vs 1BV. Auto jest niżej niż na 1BV ale bez przesady. To auto do jazdy :)

9b0e42d67bc33ef1e4875874cd2a8548.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już na gwincie? Co ten przód tak wysoko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeżdżę tym na codzień Po za tym centymetr w dół i pod przód żaby podnośnika nie wsunę. Wyglada dobrze

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, nie chodzi o to, że jest za wysoko tylko, że przód jest wyżej niż tył i wygląda to średnio. Nie chcesz zjeżdżać przodem to chociaż tył podnieś na tą samą wysokość, co przód i będzie dobrze. : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód jest ciut nizej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem skąd takie złudzenie Przód auta jest na podnośniku ( na środku )

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo minimalne odchyły na dwóch kołach. Podsumowując decyzja z gwintem vogtlanda bardzo dobra Wydaje mi się ze tył za miękki bo przetarło to materiałowe nadkole (mam dystanse 10tki) Muszę jutro podnieść tak z centymetr. Dużo jeżdżę z rowerami na haku i będą problemy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mravel napisał:

Gwint siedzi elegancko. O dziwo zrobiło się bardziej komfortowo vs 1BV.

Mówisz Mikołaj ze jest bardziej komfortowo ? Kurde no to do siebie chyba też gwincik założę bo to 1BV troszkę mnie wpienia...a tak to jeszcze przodek troszkę zniżę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem na 1BV ok 80 tys km i powiem Ci, ze jest różnica Sztywność ta sama a plomby mi nie lecą Tylko ja nie mam super gleby Auto stoi jak powinno - zdrowo Jutro postaram się porobić zdjęcia, dopiero wróciłem do Warszawy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O własnie takiego porównania potrzebowałem :) 

Gwint nie zawsze znaczy gleba, każdy wysokość dobiera tak by było funkcjonalnie :)

No dobra może nie każdy bo są tu osoby gdzie jest meeega grubo :P

ps. Czekamy na foto  :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia na szybko. Gwint jest niestety do poprawy - przod jest idealnie, za to tyl stwarzal problemy. Na tyl wlozone byly dystanse po 11mm na strone i z uwagi na czesto zakladany bagaznik rowerowy / duza ilosc walizek, gwint jest rozkrecony. W porownaniu do 1BV przod jest nizej (ok -40 / -45), tyl jest na tym samym poziomie co 1BV (-30). Niestety rozkrecony gwint z tylu jest bardzo miekki - bardziej niz 1BV. Taki stan rzeczy powodował obcieranie kół o wewnętrzne materiałowe nadkola przy wpadnięciu w nierówność. Nie mam odpowiedniego imbusa by zakontrować tylną śrubę i móc swobodnie regulować nakrętkę - obecnie kręcenie nakrętką obraca również śrubę i z regulacji nici. Musiałem więc zdjąć dystanse. 

 

IMGP8771_DxO-1.jpg

IMGP8773_DxO-1.jpg

IMGP8783_DxO-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach wpada BOSE z ori wiazka.

W dziale gielda bedzie do sprzedania zawias 1BV oraz dokładka z Cupry (nowa, docięta pod zderzak). Potem pojawi sie Harman Kardon 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...