Skocz do zawartości
IGNOROWANY

...


Blaw

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Nie wiem skąd jesteś. W Krk jest ogarnięty gazownik na ul. Darwina => http://www.gazujemy.pl/index.html. Sam u niego zakładałem "podtlenek" do 1.8T, aczkolwiek seryjnego. W każdym razie jestem w pełni zadowolony :). Co do komponentów to już pytaj gazownika. Na pewno pod 300KM trzeba porządnych gratów.

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Ja miałem a3 wystrojone na blisko 220 koni i mogę nieco powiedzieć jak to wygląda, bo szykowałem instalację pod ok 240-250km.
Od początku, po pierwsze duży mocny reduktor, a najlepiej dwa lub coś typu KME Twin, od razu pewnie jak go zobaczysz pomyślisz po co Ci reduktor do 400 koni :) Otoż prawda jest taka, że wartości podawane przez producentów to maksymalna możliwa wydajność, która nijak ma się do silnika turbodoładowanego. Ja u siebie miałęm KME Gold, który obsługuje niby 325 koni, a u mnie nie dawał rady przy 220 nie wspomnę już o zimowych porach, raz że miał duże spadki ciśnienia, a dwa że przy niskich temperaturach i ganianiu po autostradach zamarzał. Kolejna sprawa to wtryski, na ten moment najlepszy kompromis cena jakość to LPG tech dragon Big Flow. Do zestawu należy przewidzieć odpowiedni wielozawór i zasilanie reduktora koniecznie fi 8mm. Elektronika polecam coś z palety Staga- już 3 samochód z tą firmą w moich rękach i nigdy żadnego, najmniejszego problemu.

Opublikowano

Właśnie myślałem tak

sterownik ten najnowszy staga qbox/qbox+ (nie wiem jaka jest różnica)

wtryskiwacze ? to zupełnie nie mam pojęcia kiedyś hanę polecali ale teraz właśnie coś słyszałem o tych dragonach

reduktor jeden dwa? bo jednak musi to wydołać to pewno dwa te KME

przewód coś czytałem o leonie cupra na lpg około 280KM i miał faro 13mm

btw.Też miałem wcześniej samochód ze sterownikiem staga i również mogę polecić.

Opublikowano (edytowane)

faro 13 mm to własnie 8mm średnicy wewnętrznej. Z uwagi na gabaryty, podłączenie oraz wydajność zarówno pod względem mocy jak i termiki, KME TWIN wydaje się bardzo ciekawa opcją. Co do dragonów z czystym sumieniem polecam :)

Edytowane przez marhew
Opublikowano

U siebie mam KME Twin i wtryski Barracudy powiększone na dyszach. Sterownik kwestia raczej obojętna, u siebie mam Qboxa ( basic, podobno nie warto dopłacać do tego lepszego ).

Moc póki co seryjna, ale zestaw zakładałem z zapasem. Powinien obskoczyć ok. 230KM ( bo w tyle celuje ) bez problemu

Opublikowano (edytowane)

U siebie mam KME Twin i wtryski Barracudy powiększone na dyszach. Sterownik kwestia raczej obojętna, u siebie mam Qboxa ( basic, podobno nie warto dopłacać do tego lepszego ).

Moc póki co seryjna, ale zestaw zakładałem z zapasem. Powinien obskoczyć ok. 230KM ( bo w tyle celuje ) bez problemu

Właśnie chyba będę w coś podobnego celował,tylko warsztat odpowiedni trzeba znaleść jednak chyba wolałbym qbox+(bo z tego co patrzyłem to niewielka różnica bodajże 50zł w cenie, a jakieś tam różnice są na korzyść ) Barracudy te 130 masz tak? A znacie jakieś mocniejsze wtryskiwacze od tych barracuda 130? są też te Dragony y93 niby też o większym przepływie(ale czy są lepsze czy gorsze?). KME TWIN ile w praktyce obskoczy?

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Tak, barracudy powiększone 130. Reszty ci nie podpowiem, bo nie wiem, ale na pewno znajdziesz na lpg forum. Z tego co się dowiadywałem najlepsze wtryskiwacze są keihiny, ale cena zabija. Niby warto kupić regenerowane, cena leci ostro w dół, bo za sztuke ponad 100zł, ale jednak co nowe to nowe :)

Opublikowano

dziś zakończylem świeża instalke do s3 265KM i dragony BF, kme twin tur, na lpgtech plus 2 razy filtr odstojnikowy dawały sobie rade spokojnie spadki rzedu 0,2b max

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

i nie wychodzi na górze jakoś ubogo?

na górze jeszcze za bogato było, musialem sporo zdjąć, Qboxa takze stroje

Opublikowano

Kosmo,jakie dysze miały bf-y i na jakim ciśnieniu puściłeś tą s3?

Opublikowano (edytowane)

dysze poszły na 2,9mm i ciśnienie na 1,2 bara o dziwo, z logów wychodziło że tam nie ma tych 265km, a ok 240-250km, spadki przy bucie max o 0,2b a górą sporo zdjąlem a jeszcze coś do zdjecia bedzie pewnie po 1tys km

Edytowane przez kosmo.a3
Opublikowano

Jakoś nie mogę uwieżyć w te spadki 0.2 bara przy tych koniach...chyba, że auto ma z 200 Nm tylko.

Blaw

Na LPG forum chyba, żeśmy Ci nakreślili info odnośnie LPG

Opublikowano

Jakoś nie mogę uwieżyć w te spadki 0.2 bara przy tych koniach...chyba, że auto ma z 200 Nm tylko.

turbo k04 dmucha 1.3 bara a przy 6tys 1.2bara, strojone na sondzie AFR, więc niutona raczej wiecej niz 200

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

A to, że problem będzie niewiadomo jaka moc to rozumiem

połowa Twin tura ponoć ogarnia te ok 200ps(a jak zabraknie to sie drugiego odkręca :)) , a wtryski mozna wyregulować odpowiednimi dyszami,

dziś rozmawialem z kientem od S3 i jest bardzo zadowolony, niedługo ma podesłać mi zdjęcia po montażu bo jakoś czasu nie było na ich zrobienie, a za jakiś czas ponoć auto ma pojechac na hamownie i może jakiś wybres bedzie na PB i lpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...