jan1audi Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Witam, chciałbym się dowiedzieć krok po kroku jak rozebrać głowice i wymienić uszczelke, dlatego pytanie jak to zrobić kto miał z tym do czynienia i robił takie rzeczy to niech sie wypowie, z góry dziekuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Trochę to kłopotliwe ale po kolei. Ściągasz pokrywę , głowicę odkręcasz w odpowiedniej kolejności. Potem nowa uszczelka ( możliwe ze planowanie głowicy) . Niektórzy dają nowe śruby które przykręca się też w odpowiedniej kolejności przy użyciu klucza dynamometrycznego oraz z odpowiednią siłą. Potem tylko nowa uszczelka pod pokrywę i po robocie. To tak w skrócie jednak z góry polecam warsztat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan1audi Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 Dzieki, ale tyle to i ja wiem wole sam zrobić jeżeli mam dać na warsztat i mi zj***ą to, klucz dynamometryczny mam planowanie zrobie napewno, ale chciałbym wiecej informacji uzyskać na ten temat. Bardziej mi sie rozchodzi o kolejność odkrecania śrub, i z jaką siłą mam dokrecać. Bo tam nic nie trzeba ustawiać w głowicy, tylko wtryski i rozrząd i to wszystko, także wiecej szczegółów by sie przydało krok po kroku Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 (edited) W necie znajdziesz wszystko co ci trzeba,bpw to rozwiercony avf Wymiana i regul.pd -w necie Instr.wymiany i ust.rozrządu -w necie. Kolektor ssący 20nm Kol.wydechowy 25nm Siła i kolejność dokręcania daje każdy prneucent uszczelki ale nie zaleznie od tdi r4 bedzie to 40,60nm i 2x90* -zanuż śruby w oleju aby miały poślizg i zastosuj nowe śruby. Edited April 15, 2015 by SotoM Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan1audi Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Dzięki za mądre rady jeszcze troche poszperam po necie to napewno znajde. Dzięki za mądre rady jeszcze troche poszperam po necie to napewno znajde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Jeszcze poszperam za listą dokręcania co niektórych elementów autodaty jak coś będe mial na pw dam ci znać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes870 Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Jak kupujesz uszczelke pod glowice to masz tam z jaka sila dokrecac i ktore sruby kiedy. Wymienilem chyba z 20 uszczelek i zawsze tak bylo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan1audi Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Spoko, dzieki wam koledzy narazie to są tylko gdybania i wdrażam się w temat bo do końca nie wiadomo czy to uszczelka pod głowicą Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 to moze napisz co sie dzieje bo moze to tylko winna chłodniczka EGR'u Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan1audi Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Poprostu, weże od chłodnicy sa twarde jak cholera i po odkreceniu korka buchnie duże ciśnienie po czym płyn wzrasta od min do maximum, już korek zmieniałem ale jest to samo nawet jak zgasze samochód to weże twarde są, temperature normalnie trzyma 90stopni. No i wlaśnie gdzieś tam z tych okolic syczy ale to tylko z pierwszego odpalenia na zimnym silniku, posyczy troche i poźniej przestaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 To że ciśnienie jest wciąż w układzie po ostygnięciu to normalne zjawisko to jeszcze nic nie znaczy-mam też tak ja u siebie i jak mi przyjdzie na myśal złapać za węże w innych autach to także bywają na pompowane. ubywa ci płyn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan1audi Posted April 16, 2015 Author Share Posted April 16, 2015 Nie ubywa plyn jaknarazie stoji twardo na mniej jak min po odkreceniu korka troche wzrasta ale nie zawsze do niecałego max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gentleman Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Czy uwalona UPG moge objawiac sie rozniez slabsza moca i czarnym dymem przy butowaniu? Czy to raczej dolot za dymek moze odpowiadac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Czy uwalona UPG moge objawiac sie rozniez slabsza moca i czarnym dymem przy butowaniu? Czy to raczej dolot za dymek moze odpowiadac? Jeździłem ponad 10 kkm z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Oprócz twardych węży i wywalania płynu chłodzącego przez korek zbiorniczka wyrównawczego po mocniejszym butowaniu , żadnych innych niepokojących objawów nie było Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gentleman Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 A jak "laik" moze sprawdzic czy powietrze gdzies nie spierdziela? Te dwa grube weze od inter? cos jeszcze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 (edited) Najprościej VAG-iem W odpowiednich grupach widać jak na dłoni odstępstwa od potrzebnej ilości przepływającego powietrza i ciśnienia doładowania Edited June 2, 2015 by piotrsob1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now