koziol1172 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam, szukam opini na temat tego czy jest faktyczny sens swapu cewek, z tych starych na te od tfsi. Pozbywamy sie modulu zaplonowego to napewno, ale czy iskra bedzie lepsza, czy poprawi to prace czy tylko pozwoli niezdmuchnac konkretnego boostu. Docelowo ~250 km
jacek70 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Do takiej mocy seryjne cewki wystarczą , a i większe moce zniosą. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez jacek70
davidlive Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 A co w przypadku mocy w granicach 300 może troszke wiecej? Turbo bedzie spore to i doładowanie nie bedzie mysle mega wysokie.
Pawel_M Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Miałem ponad 300 i jeździłem na seryjnych cewkach gdzie nic się złego nie działo, dopiero jak byłem u GTO z Digitun powiedział że kończą się dwie cewki więc postanowiłem zmienić całość na cewki z tfsi, po zmianie minimalnie lepsza praca silnika która być może była spowodowana samym faktem fabrycznie nowych cewek względem starych wyjeżdżonych z 1.8T
davidlive Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Co potrzeba do wymiany ? Poza samymi cewkami
Pawel_M Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Ja poza cewkami zakupiłem kawałek wiązki z wtyczkami z 2.0 fsi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się