jaczek7 0 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 no z taką mocą można już się czuć bezpiecznie na mieście, gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 zieluch, czy mi się wydawało, czy wstawiałeś finalny wykres na 350ps, bo sam już nie wiem czy zwidy mam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 zieluch, czy mi się wydawało, czy wstawiałeś finalny wykres na 350ps, bo sam już nie wiem czy zwidy mam ? Niestety to zwidy a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankan 1 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam Panowie szacun !!! zieluch powiedz mi to oryginalne turbo kkk50bv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 0 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam, u kuzyna w A4 B8 silnik CAPA, też występowały jakieś tam drgania na zimnym i czasami ciepłym silniku (nie wiem czy o to takich drganiach piszecie?), po zmianie sprzęgła na ori, ale nie nowe, lecz z przebiegiem jakieś 4000km, wszystko ustało, a i dodatkowo zrobiliśmy porządek z łożyskiem podpierającym lewą przednią półoś. łożysko wyrobiło w obudowie większy otwór co skutkowało luzem w granicach +- 1mm. po zrobieniu tego i sprzęgła wszelakich wibracji brak. Dodam, ze stare tarcze były o 1,5mm cieńsze niż te nowe. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Sorry za OT ale te wycieranie w obudowie to chyba wada fabryczna skrzyń manualnych w B8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Sorry za OT ale te wycieranie w obudowie to chyba wada fabryczna skrzyń manualnych w B8 Witam, to znaczy, że w b7 nie wycierały się te obudowy? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się