mystic.pl 6 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Kompletny wykres:program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala EDIT: Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Grubo wstyd teraz stawac z Toba na swiatlach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Zieluch graty wyniku, nie długo może sprawdzimy jak to odpycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Zieluch graty wyniku, nie długo może sprawdzimy jak to odpycha a co? bedziesz w wawce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda Myślisz, że litr w tą litr w tamtą ma znaczenie jak się ma taki zapas pod butem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Kompletny wykres:program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala EDIT: Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole. Postaram sie to zrobic w weekand bo będe w domu a tam leżą te stare graty. Spalanie nie mam pojęcia przejechałem wsumie od tamtej pory 30km i nie bardzo mam czas jeździć :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wynik ładny szacun,jestem tylko ciekaw jak ze spalaniem teraz sprawa wygląda Myślisz, że litr w tą litr w tamtą ma znaczenie jak się ma taki zapas pod butem Wiadomo że swoje musi wypić , nie poto się robi programy itp żeby paliło 2 litry tylko to ma zapie...lać pytałem tylko z samej ciekawośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Kompletny wykres:program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Super, przy okazji wału również skrzynia nie dostaje nagłego strzała więc seryjne poduchy powinny styknąć w zupełności a góra jedzie mocą a nie nm Nie ma to jak dobrze zrobiony program, cały czas jestem pod wrażeniem map Rogala EDIT: Aha, zieluch chciałbym jeszcze raz cię prosić abyś zmierzył starą DP ile miała średnicy przy turbo i na dole. Postaram sie to zrobic w weekand bo będe w domu a tam leżą te stare graty. Spalanie nie mam pojęcia przejechałem wsumie od tamtej pory 30km i nie bardzo mam czas jeździć :/ Będziesz pamiętał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 W seri jest średnica wewnętrzna 55mm, jest mały stożek dlatego jak zmierzymy uszczelkę będzie koło 60 ale rura jest 55 wewnątrz(w sumie nie rura tylko ta pucha, CAT)? Jutro rano wrzucę dźwięk wydechu, co prawda nagrany kalkulatorem ale zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andr3i 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Wypasik furka i ta moc... Pozazdoscic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Graty wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Obiecany film Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Brakuje mi troche milltekowego pomruku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Zieluch, dzięki za PW, sorki ale dopiero znalazłem chwilę. U mnie przy seryjnym wydechu z DPF seryjna DP od strony filtra ma 60mm czyli 2,75". Zaraz przy wejściu do filtra i za nim było zwężenie do 2,25'. Mam nawet fotkę jak to wyglądało ale nie wiem jak wstawić teraz na forum bez zewnętrznego serwera. Ja odciąłem te zwężenie i teraz do filtra i z filtra aż do rozgałęzienia na puchy jest 60mm czyli 2,75". Foty Ci kiedyś wysyłałem na maila. Co do dźwięku, niestety Milltek też doopy nie urywa przez wielkie tłumiki. Jest trochę bardziej basowy pomruk jak to ujął Flyer niż wszło u Ciebie. Na mniejszych puchach było by głośniej i bardziej rasowo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Wszystko zalezy pod puszek. Milltek jest tylko na koncowych puszkach a ja mam jeszcze tlumik srodkowy, przez co dzwiek jest inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 a na jakich biegach masz wibracie walu 5-6 ? ja mam w tej chwili 322/650 i juz mnie to zaczyna denerwowac rowniez na 4 jak ciagne od dolu wal napier.... . Bede musial zejsc z niutenem chyba wlasnie do granicy ok 600 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 300@600 na 5 i 6 biegu przy 2200 i 2800 rpm mam wibracje wału jak ciągnę z dołu jak już zakręcę po obrotach to jest luzik ale max moment mam przy 2200 może jak byłby bardziej płasko to by nie było problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 kurde ciekawe czy mozna cos z tym zrobic nie wymieniajac sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Prawdopodobnie nie da się nic za bardzo zrobić bez wymiany zestawu sprzęgła i koła zamachowego. U mnie wibracji na razie nie ma za dużych. Niuton 600+ to powoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się