Flyer Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pewnie muszle popekane i dlatego nie trzyma boostu do końca Akurat K04 RS6 mają to do siebie, że nie pękają w porównaniu do mniejszych suszarek
iceweed Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To taki żart był , niedługo postaram sie zrobić podobny wynik na mniejszych gwizdkach
Flyer Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To taki żart był , niedługo postaram sie zrobić podobny wynik na mniejszych gwizdkach K04 RS4? Jaki setup?
iceweed Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) K03 hybrydy stage 3 chcemy przebic wynik GTO ( 420Ps na k03 hybrid) Mój setup: Silnik 2,7 AGB z S4 - nowe panewki, nowe pierścienie, nowe śruby, uszczelki, blok po honowaniu, przerobione tłoki, - Głowice 2,4 po remoncie -Kolektor ssący po portingu plus podkładki termo - Turbiny K03 hybrydy stage 3 - Nowe DP - Wydech custom środkowy supersprint, końcowe borla - FMIC - Wymieniona pompa oleju - Nowe cewki BERU - Nowe świece NGK RS4 -Nowe czujniki egt 2x - Nowe wtryski Siemens Deka 630cc - Nowe zawory DV aluminiowe na wzór Forge - Nowa pompa paliwa Bosch 044 - Sprzęgło RS4 + tarcza kevlar -krótka skrzynia od 3.0 30v Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez iceweed
Flyer Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To jak wyglądają te turbiny? Z czego bebchy? Jakie różnice względem K04? Ciekaw jestem co one będą wstanie wypluć... bo to małe pipki.
iceweed Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/905/UwWbn5.jpgrs4 vs stage2 przy stage 3 z muszli zostana gazety prześle foto jak już wrócą wedlug producenta w zaleznosci od stanu turbawek mozna je wzmocnic do 520-540ps i taki hardcore mi strugaja , ja się będę cieszył jak zrobie 420 plus Pewnie jeszcze pamietasz czasy kiedy sie mowilo ze k04 rs4 nie da rady 400 plus w s4 a teraz tyle na k03 robią
Flyer Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Hm... nie pamiętam czasów kiedy się nie dało 400+ na K04 RS4 zrobić Możesz podrzucić wykresy aut lub linki do projektów z takimi hybrydami K03? Poza tym umówmy się - takie wynalazki to już ciężko nazwać K03. Wolałbym kupić nowego Garreta niż kombinowaną K03, ale powodzenia
iceweed Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Mam w domu 2xgt28rs jak chcesz Trzeba digitun o wykres zapytac u nich K03 Hybryd wypluło 420 hp 587 nm
Flyer Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Po prostu ciekawi mnie jak wygląda taki wykres, na ile mocna jest góra, jak szybko wstaje... Wynik to jedno, a droga to drugie.
iceweed Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Flyer dzieki hybrydzie zostaje zniwelowany efekt dziury powyzej 6k rpm nawet na hybrydach stage 2 auto ciągnie mocno górą i wstaje niewiele gorzej od seryjnych k03
gregor10 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Również polecam setup na hybrydach k03. Dobrze zrobiona K03 na hybryde potrafi dmuchać bez zadyszki do samego końca -patrz K03RS2.
jacek70 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 A ja jestem ciekaw ile by wyszło na hamowni zasilane etanolem??? Skoro Bosterowi na etanolu wyszło ponad 500 a na Pb 470 to może i tu byłoby podobnie lub więcej?
iceweed Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Napewno byłoby wiecej , ale my jezdzimy na codzień Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez iceweed
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A ja jestem ciekaw ile by wyszło na hamowni zasilane etanolem??? Skoro Bosterowi na etanolu wyszło ponad 500 a na Pb 470 to może i tu byłoby podobnie lub więcej? Moje auto to typowe daily, a nie wyścigówka na 1/4, więc jeżdżę na normalnym paliwie. Przy strojeniu były wykresy i na 497PS, ale jest bezpieczne 485PS.
kudalty66 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Flyer, na jakiej skrzyni beigów zostałeś??? pozdrawiam
Flyer Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Oryginalna skrzynia z 2,5TDi. Nic nie ruszałem. Jeździ i ma się dobrze, choć IV bieg po modach lekko wyje
aras860 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Szczerze to na tyle kasy wyłożonej to bez szału.... Zobacz jak u nas chlopaki zrobili 2,7 do Niemiec Mark RS4 V6 2,7 Bi-Turbo 860PS 822NM by www.Digit…:
Booster Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Szczerze to na tyle kasy wyłożonej to bez szału.... Zobacz jak u nas chlopaki zrobili 2,7 do Niemiec Mark RS4 V6 2,7 Bi-Turbo 860PS 822NM by www.Digit…: czy ty sobie zdajesz sprawę ilu cyfrowa kwota została włożona w to rs4?
aras860 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Wiem, dokladnie znam, jechalem. Gdybys potrzebował sie umowic daj znać ;)
Flyer Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 Znam dobrze ten projekt. Myślę, że koszt zrobienia 800PS+ to przynajmniej 3x większy budżet niż zrobienie standardowego setupu na K04 RS6 dającego prawie 500PS. Pomijam fakt, ze 860PS to wynik E85, którego nie zatankujesz tak łatwo w PL, na normalnym paliwie pewnie to auto ma dużo mniej mocy. p.s. nie ma sensu rozmawiać o budżetach, pisząc o "ładnym B7" miałem na myśli zbudowanie projektu prawie od zera, czyli swap = zakup silnika, remont, modyfikacje, dolot, wydech, caly osprzet etc. Mając wyjściowo 2,7 RS4 trochę inaczej/łatwiej robi się duże moce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się