Trycho Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Witam posiadam audi a4 b5 avant czym spowodowane są tak słabe osiągi rozpędza się jak 1.9 jednostka napędowa to 2.8 v6 quattro skrzynia automat silnik uszczelniony kompletnie po wymianie olejów lpg zainstalowane pół roku przejechane ok 10 tyś na instalacji Przebieg auta to 250 tyś
Joziek79 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Może trzeba ręczny spuścić A tak na serio....hmmm, chodzi na wszystkie gary ? Cewki ponoć były wrażliwym elementem tego auta, u mnie narazie jest ok.
MrTea Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 może wydech zatkany? np. problem z katalizatorem albo z EGRem ?
Trycho Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Na wszystkich garach gra cewki też okej , kompletny przegląd był robiony przed zakładaniem Lpg a no własnie katalizator jak sprawdzić trzeba demontować ? kupować nowy może jakieś czyszczenie czy wycinka ? I jeszcze może coś w tym jest odpalam zimną audencie faluje mi na obrotach ale tylko jak nie odpalana jest dzień albo dłużej i przez chwile a potem wszystko gra może i coś związane ze spalinami ? Moc wystarczająca mi była do kupi nie objechała mnie a6 c5 też 2.8 automat bez quattro a3 1.9 130 km manual i bmw e34 2.0 150 km automat a tego ostatniego juz nie podaruje trzeba sie brać za naprawę a może to przez oponę i felgę 17` 225/45 Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez Trycho
przemek11 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Słabe osiągi tzn jakie? jakieś cyferki daj A tak na marginesie to w profilu zmień na Q, nie fwd
wypor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Przerabiałem ten temat. Tutaj masz filmik obrazujący jak to mniej więcej powinno chodzić u Ciebie. Na moje oko całkiem zdrowo to wygląda, porównaj sobie. https://www.youtube.com/watch?v=6EAksVFMuMA Druga rzecz, to że TIPTRONIC to generalnie nie jest szatan prędkości, nawet na "S". Znajomy kupił ostatnio C5 z 3 litrowym ASNem i Tiptroniciem. Przy założeniu, że nadwyżka mocy rekompensuje różnice masy, to i tak nie ma startu do manuala w moim AMXie. Ta skrzynia po prostu jest wolniejsza. Wstaw najlepiej filmik, to zobaczymy jak to wygląda.
hunter91 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Ta bmw ta a3 powinieneś wciagnac nosem a6 mogła cie pojechać bo quattro ma trochę straty
Joziek79 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Falowanie obrotów miałem na nieszczelnej odmie, sprawdź czy masz sprawny ten układ regulacji długości kolektora dolotowego. Ja właśnie wymieniłem wszystkie wężyki.
peterx122 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Witam posiadam audi a4 b5 avant czym spowodowane są tak słabe osiągi rozpędza się jak 1.9 jednostka napędowa to 2.8 v6 quattro skrzynia automat silnik uszczelniony kompletnie po wymianie olejów lpg zainstalowane pół roku przejechane ok 10 tyś na instalacji Przebieg auta to 250 tyś Doskonale Cie rozumiem, też posiadam taki sam zestaw tyle że w sedanie. Silnik uszczelniony, wydech to samo, sondy sprawne, ale służbowe a3 1.9 / nawet Astra nowa w dieslu spokojnie mnie objeżdża. Albo to chyba taki urok Tipa, że zamula, szczególnie na starcie - miałem okazje jechać manualem , zupelnie inna zabawa. Do tego u mnie spalanie to nieporozumienie - 25l lpg w mieście. Pora się rozstawać z 2.8...
Joziek79 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Ja mam Tipa i naprawdę nieźle jeździ , więc chyba z Waszymi jest coś nie tak
peterx122 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Ja mam Tipa i naprawdę nieźle jeździ , więc chyba z Waszymi jest coś nie tak fajnie to pojęcie względne. Te 200 koni na bank nie czuć... :/
Joziek79 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Jeździ podobnie do 1.8 T 180 KM która kiedyś miałem....
michu123 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Chyba 1.8t 180hp to juz lepiej idzie jak zwykle 2.8 kolezko jedzilem takim i takim 1.8t szlo lepiej jak 2.8 w manualu
Joziek79 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Różnica w przyspieszeniu jest minimalna, miałem obydwa... Jedno jeszcze mam
wkasza Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Osiągi skrzynia automatyczna » 0-80km/h 6.5s » 0-100km/h 9.2s » v-max 233km/h Osiągi skrzynia manualna » Przyśpieszenie 0-80 5.1 » Przyśpieszenie 0-100 7.3 » Przyśpieszenie 0-200 b.d. » Prędkość maksymalna 238 Wydaje mi się, że tu najbardziej zamula przez automat. Osobiści mam jeszcze b5 1.9 TDI 90KM z automatem i Astrą b kombi 1.7DTI 75KM połykam audice.
Joziek79 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) No automat zawsze jest wolniejszy niestety. Nie mniej jednak widać jak zbliżone są osiągi 2.8 i 1.8 T 180 KM, lepsze nawet na rzecz 2.8 więc sprawne auto jeździ w miarę przyjemnie. Edytowane 23 Lipca 2015 przez Joziek79
wypor Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 No automat zawsze jest wolniejszy niestety. Nie mniej jednak widać jak zbliżone są osiągi 2.8 i 1.8 T 180 KM, lepsze nawet na rzecz 2.8 więc sprawne auto jeździ w miarę przyjemnie. V-kę kupiłem tylko z jednego powodu. Dźwięk i kultura pracy, nie osiągi. Myślę, że nie jestem odosobniony.
Joziek79 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 No automat zawsze jest wolniejszy niestety. Nie mniej jednak widać jak zbliżone są osiągi 2.8 i 1.8 T 180 KM, lepsze nawet na rzecz 2.8 więc sprawne auto jeździ w miarę przyjemnie. V-kę kupiłem tylko z jednego powodu. Dźwięk i kultura pracy, nie osiągi. Myślę, że nie jestem odosobniony. No tak, ale ja nigdzie nie napisałem że nie warto, sam posiadam i jestem mega zadowolony Koledzy piszą że auta wolne i palą 25 w mieście... niech najpierw auto naprawią a potem piszą jakie ono złe i wolne... Moja w mieście przy ciężkiej nodze i jeździe 4.5 km do pracy nie przekracza 20l i naprawdę ładnie się zbiera jak na automat.
wojtek734 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Także mam zestaw 2.8 Q ale w manualu i osiągi nie są jakieś rewelacyjne. Silnik raczej chodzi jak ma chodzić ale masa robi swoje, to ciężki silnik i cały samochód waży prawie 1600kg. Raz próbowałem się z golfem 4 kolegi 1.9tdi 110km i odjechałem tylko troszke. Ja wybrałem raczej dlatego, że jest mało awaryjny, z gazem nie pali więcej niż 15l gazu i kocham ten dźwięk ponadto ostatnio wziął sobie spalił sporo oleju xd nie mam mu tego za złe
michu123 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Różnica w przyspieszeniu jest minimalna, miałem obydwa... Jedno jeszcze mam prosze cie cie chyba miales zajezdzone te 1.8t 180hp jezdzilem takim i takim 2.8 niema szasn z zdrowym 1.8t 180hp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się