Penzo_ Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 jak w temacie czy montował może już ktoś w tym silniku tą turbinę. Może podzieli się ktoś fotkami podglądowymi jak to tam wygląda, jaki fmic do tego zamontować(wymiary) i jak się ma w tych modelach sprzęgło da to rade do 500 nm i 280 konia >? dzięki za odp pozdrawiam
adrian998998 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Pierwsza sprawa która jest zależna od modów to jak będzie przerobiona turbina, kolejna pewnie chłodniczka EGR będzie do wywalenia bo jest za ciasno...Co do mocy wiele warunków jest do spełnienia żeby uzyskać owocujące rezultaty.
Penzo_ Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Pierwsza sprawa która jest zależna od modów to jak będzie przerobiona turbina, kolejna pewnie chłodniczka EGR będzie do wywalenia bo jest za ciasno...Co do mocy wiele warunków jest do spełnienia żeby uzyskać owocujące rezultaty. przerabiałem ta tematykę w silniku poprzecznym wzdłużny z napędem Q to mój pierwszy tak samo jako 2.0 tdi chociaż wiadomo że to rozwiercone 1.9 z lipna pompą oleju ... jeżeli miał byś dostępne fotki jak to się prezentuje pod maską naświetliło by mi tok myślenia za co mogę w sumie podziękować kolektor bd przerobiony o średnicy 8cm fmic to wiem na pewno że bd ciął belkę tylko wymiarów jeszcze nie ogarniam tak samo średnice rur do tego ;/ pompki są na pokładzie 073BJ czyli teoretycznie okolice 250 km przepływka bd OUT przelot na dwa tłumiki 3">2,5" map 4b.
adrian998998 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Sam będziesz to turbo przerabiał? Co do zdjęć to wszystko jest podobne do B6 a jest tu na forum kilka projektów ze zdjęciami. Jak zdrowe BJ to powinno styknąć na ok 250ps. Co do niuta to seryjne sprzęgło się podda.
neimaD Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Mam to turbo ale w blb, wyszło 240km i jakieś 380niuta... d*py nie rozrywa. Fmic z 3.0, wydech 2,75, przerobiony dolot itp. z mądrego telefonu
adrian998998 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Widocznie coś musi nie domagać jak tak mało niuta masz
Penzo_ Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Sam będziesz to turbo przerabiał? Co do zdjęć to wszystko jest podobne do B6 a jest tu na forum kilka projektów ze zdjęciami. Jak zdrowe BJ to powinno styknąć na ok 250ps. Co do niuta to seryjne sprzęgło się podda. czy sprzegło w bpw quattro razem z dwumasem można porównać do zestawu sharana BTB >? jaki wymiar ma tarcza >? czy samo obicie kevlarem da rade żeby utrzymać 500 nm powyżej 2500t/obr ? tak bd robił sam mniej więcej a czego pytasz ? masz może coś ciekawego Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Penzo_
adrian998998 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB
Penzo_ Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy nawet słabsze od seryjnego z golfa 4 ASZ >? Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Penzo_
juby_p Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy wszystko zależy od stylu jazdy i tego jak narasta niuton oraz masy auta, ja bym bardziej obstawiał ze 520-540 zabija
Penzo_ Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy wszystko zależy od stylu jazdy i tego jak narasta niuton oraz masy auta, ja bym bardziej obstawiał ze 520-540 zabija to panowie co montować za dwumas w tym quattro bpw żeby więcej wytrzymał jest w ogóle coś mocniejszego od tego co tam jest >? jakieś sugestie podpowiedzi witam Cię juby_p
juby_p Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy wszystko zależy od stylu jazdy i tego jak narasta niuton oraz masy auta, ja bym bardziej obstawiał ze 520-540 zabija to panowie co montować za dwumas w tym quattro bpw żeby więcej wytrzymał jest w ogóle coś mocniejszego od tego co tam jest >? jakieś sugestie podpowiedzi witam Cię juby_p ja bym zostawił co to jest a 500Nm zrobił od 3tys RPM w górę
Penzo_ Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Sam będziesz to turbo przerabiał? Co do zdjęć to wszystko jest podobne do B6 a jest tu na forum kilka projektów ze zdjęciami. Jak zdrowe BJ to powinno styknąć na ok 250ps. Co do niuta to seryjne sprzęgło się podda. porównując BJ do AL to wydajność i konstrukcja tak sama >? pytam ponieważ użyłem korpusów pompek z silnika AXR i końcówki wtrysku jak z pompki AL i max co z tego wyszło to 245 km ;/ do 250 km ale to zależy na jakiej hamowni byłem ;P szukam kogoś kto sprzedaje flansze pod turbo gtb2260vk i map sensor jak i resztę pierdół z nierdzewki może podacie namiary ?? pozdrawiam
adrian998998 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ja nie jestem zwolennikiem flansz do gtb. Wole pospawana w calosci i przerobina poprawnie. Wszystko tez zalezy od tunera jak wystroi auto. Co do turbin to jest ze 2 osoby co poprawnie przerabiaja.
Penzo_ Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ja nie jestem zwolennikiem flansz do gtb. Wole pospawana w calosci i przerobina poprawnie. Wszystko tez zalezy od tunera jak wystroi auto. Co do turbin to jest ze 2 osoby co poprawnie przerabiaja. Wiec po niekad ze znajomkami jestesmy trzecimi ;p taki zart bo sie nie zrozumielismy ale przynam ci racje kolektor tylko i wylacznie spawany a nie na flanszy Mi bardziej chodzilo o flansze/kryze na wydech co sie przykreca nakretkami ;p I flanszs/kryze/uchwyt na map sensor ktora mona przyspawac i zamontowac mapsensor Od takie cos mi chodzilo i namiar ;p
C4NC3R Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Tak wyszło u mniie na ALkach i GTB 2260vzk - przróbka i strojenie juby_p. Skrzynia sprzęgło i 2M od BRD. Pompki po regeneracji ale okazały się trefne, nie szło ich wystroić. Czekam na hf80, kreski wtedy powinny wyjść lepsze:) Edytowane 1 Maja 2015 przez C4NC3R
MAGIC87 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Tak wyszło u mniie na ALkach i GTB 2260vzk - przróbka i strojenie juby_p. Skrzynia sprzęgło i 2M od BRD. Pompki po regeneracji ale okazały się trefne, nie szło ich wystroić. Czekam na hf80, kreski wtedy powinny wyjść lepsze:) mnie taki wynik zadowolołby w 100%... chyba czas sie umówic z Jubym na jakis lipiec-sierpień BRD to juz jednak przeżytek
Penzo_ Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) Tak wyszło u mniie na ALkach i GTB 2260vzk - przróbka i strojenie juby_p. Skrzynia sprzęgło i 2M od BRD. Pompki po regeneracji ale okazały się trefne, nie szło ich wystroić. Czekam na hf80, kreski wtedy powinny wyjść lepsze:) kto ci pisał wsad >? jakie mody pod maską tip dp i tak dalej >? Edytowane 2 Maja 2015 przez Penzo_
C4NC3R Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) @ MAGIC87, turbo BRD to shit jakich mało, już lepiej założyć hybryde od 2.5/1.9. @ Penzo_, wszystko w pierwszej linijce mojego posta Edytowane 2 Maja 2015 przez C4NC3R
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się