MariuszKoz Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 I jeszcze jedno pytanie do osób, które robiły remont w tym silniku. Jakiej firmy/ firm stosowaliście części zamienne?
Fwl7 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 W dniu 16.12.2017 o 15:23, bodzio.c napisał: Przejechałem 700 km. Nie zauważyłem brania oleju. Przed remontem już bym musiał z 1 litr dolać. Oby tak dalej.... A kopci Ci nadal przy obecnych temp. Na biało jak się rozgrzeje? U mnie mechanik zdiagnozował że to wina zapieczonych pierścieni i że auto musiało stać.. a ja się cieszyłem że mam mały przebieg..( jak się rozgrzeje to nawet na wolnych obrotach kopci jak czajnik a jak mu dam po garach to siwo)
moreluz Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 4 minuty temu, Fwl7 napisał: mechanik zdiagnozował że to wina zapieczonych pierścieni i że auto musiało stać.. Trochę mnie zaintrygowałeś. Sam kupiłem swoje własnie z salonu z rozliczenia (stało tam około 6 miesięcy) z tym, że u mnie tego białego dymu nie jest wcale więcej niż w nowych benzyniakach - co drugi tak "paruje", nawet bentley continental zostawiał za sobą zasłonę
Fwl7 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Ale mnie sprzedający z Inter car zaciekawił mówił że on jeździł 4 lata z zapieczonych pierścieniami i wybrał się w trasę do Szwecji no i mu puściły. Dosyć ciekawe. Myślę o płukance. Może wcześniej przed spuszczeniem oleju tej nafty nalać.. i jest jeszcze środek xado chyba za 30zl na allegro. Szkoda bo autem się fajnie jeździ, na benzynie trochę bierze tego paliwa no ale w gazie by nawet mógł być oszczędny
MariuszKoz Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Ja też kupiłem auto długo niejeżdżone i dlatego z niskim przebiegiem. No i pojechałem 1000 km aby "przetrzeć" pierścienie. Dobrze, że miałem dużo oleju ze sobą :-(. Bo poza jego zużyciem, u mnie nic się nie zmieniło. Jak brał olej, tak dalej bierze. Testowałem płukankę xado "atomix" (chyba nie pomyliłem nazwy), która dodatkowo ma składniki odblokowujące pierścienie. Kompletnie bez skutku. Ja już nic nie kombinuję. Wiem, że albo remont silnika albo sprzedaż. Ale może Wam się uda naprawić auto chemią.
Fwl7 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 40 minut temu, MariuszKoz napisał: Ja też kupiłem auto długo niejeżdżone i dlatego z niskim przebiegiem. No i pojechałem 1000 km aby "przetrzeć" pierścienie. Dobrze, że miałem dużo oleju ze sobą :-(. Bo poza jego zużyciem, u mnie nic się nie zmieniło. Jak brał olej, tak dalej bierze. Testowałem płukankę xado "atomix" (chyba nie pomyliłem nazwy), która dodatkowo ma składniki odblokowujące pierścienie. Kompletnie bez skutku. Ja już nic nie kombinuję. Wiem, że albo remont silnika albo sprzedaż. Ale może Wam się uda naprawić auto chemią. Jaki motor? B7 1.6 ALZ?
Fwl7 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) Z innej beczki. Próbował ktoś czyścić lub wymienić EGR apropo tego kopcenia. Może to coś pomóc, dużo przy tym "roboty"? Raczej nie był ruszany od nowości Edytowane 19 Grudnia 2017 przez Fwl7
patryq633 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Z innej beczki. Próbował ktoś czyścić lub wymienić EGR apropo tego kopcenia. Może to coś pomóc, dużo przy tym "roboty"? Raczej nie był ruszany od nowościPomoże tylko nie wiem w jak dużym stopniu. Na pewno odzyska troszkę na mocy i nie powinien już tak kopcić. Do egr jest w miarę łatwy dostęp, jest zaraz z tyłu silnika. Zapewne będzie tam sporo nagaru i przypuszczam że w kolektorze dolotowym także będzie syf. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Fwl7 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) Może jutro się uda to wyjąć i coś wyczyścić. Albo do nafty. Pod spodem moje a4 po rozgrzaniu na wolnych obrotach Edytowane 19 Grudnia 2017 przez Fwl7
moreluz Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Dodałem w poprzednim poście:) Ale że co?
patryq633 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Może jutro się uda to wyjąć i coś wyczyścić. Albo do nafty. Pod spodem moje a4 po rozgrzaniu na wolnych obrotach Wydaje mi się że moja już większego dyma puszcza, a mimo to oleju nie ubywa Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
moreluz Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) U mnie po zgaszeniu silnika jeszcze przez kilka minut wydobywa się z wydechu ten "dymek", a może to po prostu para z wody, która skrapla się w tłumiku... 19 godzin temu, Fwl7 napisał: Dodałem w poprzednim poście:) Chodzi mi o poradnik czyszczenia zaworu EGR. Edytowane 20 Grudnia 2017 przez moreluz
Fwl7 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 20.12.2017 o 12:42, moreluz napisał: U mnie po zgaszeniu silnika jeszcze przez kilka minut wydobywa się z wydechu ten "dymek", a może to po prostu para z wody, która skrapla się w tłumiku... Chodzi mi o poradnik czyszczenia zaworu EGR. U mnie tak samo. To co mam SB przewiercić tlumnik:) Edytowane 21 Grudnia 2017 przez Fwl7
moreluz Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Jak Cię dymek wkurza to wierć. Mi to nie przeszkadza, co drugie auto teraz tak dymi
bodzio.c Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 19.12.2017 o 10:22, Fwl7 napisał: A kopci Ci nadal przy obecnych temp. Na biało jak się rozgrzeje? U mnie mechanik zdiagnozował że to wina zapieczonych pierścieni i że auto musiało stać.. a ja się cieszyłem że mam mały przebieg..( jak się rozgrzeje to nawet na wolnych obrotach kopci jak czajnik a jak mu dam po garach to siwo) Biały dymek z rury leci, ale teraz w zimie wszystkie auta puszczają biały dymek. Po rozgrzaniu na wolnych obrotach prawie nie widać.
bodzio.c Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 16.12.2017 o 15:29, MariuszKoz napisał: A miałeś jakieś inne negatywne objawy oprócz tego oleju? Bo tak się zastanawiam, na ile remoncik polepsza inne parametry - kulturę pracy, przyśpieszenie itd. A tak przy okazji, czy "z dołu" silnika wymieniałeś tylko panewki czy jeszcze coś Ci robił mechanik? Ciężko powiedzieć, ten silnik jest za słaby do tego auta. Na razie docieram, staram się nie przekraczać 3000 obrotów, czyli jeżdżę jak ciota, choć trudno tak jeździć. Z dołu tylko panewki, mechanik mówił że nie były w złym stanie i wymienił profilaktycznie.
bodzio.c Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 19.12.2017 o 11:43, MariuszKoz napisał: Ja też kupiłem auto długo niejeżdżone i dlatego z niskim przebiegiem. No i pojechałem 1000 km aby "przetrzeć" pierścienie. Dobrze, że miałem dużo oleju ze sobą :-(. Bo poza jego zużyciem, u mnie nic się nie zmieniło. Jak brał olej, tak dalej bierze. Testowałem płukankę xado "atomix" (chyba nie pomyliłem nazwy), która dodatkowo ma składniki odblokowujące pierścienie. Kompletnie bez skutku. Ja już nic nie kombinuję. Wiem, że albo remont silnika albo sprzedaż. Ale może Wam się uda naprawić auto chemią. Ja stosowałem płukankę "Xado atomix" i co ciekawe przez jakiś miesiąc oleju nie ubywało. Po rozebraniu silnika pierścienie zgarniające olej były jakby głębiej schowane w tłoku od innych, ale nie były zapieczone....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się