Dev Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 nie wygłupiaj sie :polew: :polew: wszystko jest proste jak pier..... jak obręcz wystarczy odrobine silnej woli i troche kluczy :> :>
tomaszstn Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Jasne :>, dla bossa od układów hamulcowych to proste ale dla niektórych, włacznie ze mną to czarna magia
omzig Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Jak się bardzo chce i ma się gdzie, to wiele można zdziałać samemu... Szkoda tylko, że czasem na byle głupocie człowiek może mieć zagadkę przez trzy miechy. Dokładnie , ma wszystko działać. Ja naczytałem się o tych koronkach i problemach z ABS-em i dałem tył do roboty zaufanemu mechanikowi. Podczas wymiany tarcz z tyłu trzeba u mnie przełożyć koronki. Po całej wymianie wszystko jest ok jestem mega zadowolony :> Mogłem próbować samemu ale............ Może i faktycznie spróbuję zerknąc na koronkę - może łajza któryś ząbek zgubiła...
Dev Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 nie ma takiej mozliwosci jedynie co to może pęknąc
omzig Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 nie ma takiej mozliwosci jedynie co to może pęknąc Czy tak, czy inaczej to warto zajrzeć. Pytałem Ciebie wcześniej jak tam szczelinomierzem do czujnika podejść.. Więc???
Dev Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 wystarczy wsadzic go pomiedzy czujnik a koronke
omzig Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 no dobra, ale jak go tam włożyć??? Koło zdjąć - to wiadomo, ale co dalej?
Dev Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 1. zdejmujesz koło 2. szukasz czujnika 3. szukasz koronki 4. szukasz szczelinomierza :polew: :polew: 5. wsuwasz język o grubosci 0.7mm 6. jeżeli wchodzi luzno wciskasz czujnik i wyciagasz szczelinomierz 7. jezeli nie wchodzi podniosisz czujnik i patrz pkt nr 5 i 6 8. podłaczasz VAG-a i krecisz tarcza, jezeli nic nie ma zakładasz koło i jazda !!!!!!
omzig Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 No i git majonez - oto chodziło. A z tym szukaniem to trochę przegiąłeś... 5. wsuwasz język o grubosci 0.7mm Jest tam podejście??? Pytam, bo jutro będę kombinerkował, a jakoś nie pamiętam żeby była tam nora na język.
pastaldo Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 U nie jak wymieniałem łożysko z tyłu to tez wyjałem czujnik zeby tak wyczyscić wszystko. Po założeniu tarczy docisnąłem do oporu, tarcza obcierała więc minimalnie wysruszyłem wyciągając byle nie obcierało i śmiga żadnych byków. Kto by tam rozbierał żeby wciskać jakies szczelinomierze. Fakt jak zrobisz na szczelinomierz źle nie będzie ale jak to mówia jak nie widac różnicy to po co przepłacac
omzig Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Z ABS-em się uporałem wymieniłem cały przegub i jest ok. Ten pierścień na starym przegubie, z którego czujnik czytał prędkości był w jednym miejscu w kształcie litery S. Od naprawy ABSu zrobiłem 1200km i było ok, natomiast pojawił się inny problem: Podczas jazdy zapala mi się kontrolka ABS i ESP oraz czerwony wykrzyknik w nawiasie z trzema krótkimi sygnałami - na chwilę odcina prąd od wszystkiego i po 2-3 sekundach wszystko wraca do normy... Ponoć jest to błąd w komunikacji... Co muszę z tym zrobić, żeby działało poprawnie: wymienić lub zregenerować sterownik ABSu, wymienić pompę ABSu, czy szukać gdzieś indziej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się